Block Party - Soul Revival - 24/10/08 Midnight




Soul Revival

'בלוק פארטי - סול ריבייבל' יום שישי, 24.10.08, מועדון הבלוק, החל מחצות.

בחודש האחרון נערכו שני מסעות מוזיקליים במועדון הבלוק במסגרת ליין הדגל ה"בלוק פארטי". בשניהם ניתנה בפעם הראשונה במה מרכזית לז'אנרים מגוונים של מוזיקה בערב אחד, כשחלקה של אותה מוזיקה היא זו שמוגדרות על ידי התקליטנים המקומיים כמוזיקה שהכי כיף לשמוע אבל אפשר רק לחלום על לנגן אותה במועדון בת"א.
נאמנים לאותה רוח הרפתקנית, הבלוק פארטי מציגים ביום שישי הקרוב:

SOUL REVIVAL

פסטיבל של מוזיקת נשמה על כל גווניה שיתנגן בשלושת הרחבות של המועדון במקביל (הרחבה הראשית, הלאונג' והחצר) ויפגיש בפעם הראשונה את רוב הקבוצות והתקליטנים שמנגנים את הז'אנר, חלקם התרגלו לקיים מסיבות בפרופיל נמוך ובמועדונים קטנים יותר ומקבלים הפעם את הבמה הראשית, במרוכז וסוף סוף – מחוץ לארון.

פסטיבל ה"סול ריבייבל' יחבר ז'אנרים שונים של מוזיקת סול, מקצבים שונים ותקופות שונות כאשר החוט המקשר הוא הנשמה: ווקאל, פסנתר, גיטרה, חום, צבעוניות ועושר הרמוני ומלודי שמאפיין את מוזיקת הסול השחורה, החל משורשיה בשנות ה60-70 בדטרויט, פילדלפיה, שיקאגו וניו יורק ועד לנגזרות המודרניות והאלקטרוניות יותר, משנות ה90 וה2000, ניו סול , UK GARAGE, סולפול האוס, קוסמיק דיסקו ועוד.

אם היינו רגילים עד היום ללכת למועדון ו"לקבל בראש" כפי שמקובל בסצינה המקומית, ה'סול ריבייבל' מוגדר מראש כערב שלא הולך להפציץ את הראש אלא יותר ללטף אותו, וגם ואת הלב.

אולי במועדון אחר הקונספט היה עלול להישמע מוזר, אבל מערכת הסאונד האנלוגית של הבלוק, עם הרחבה המפנקת ותאורת הסבנטיז המושקעת כבר הצליחה להרקיד ולהפנט מאות רוקדים לצלילי תקליטים משנות ה 70 כמו מרווין גיי ובארי וואייט בסטים שניגנו אמיר אגוזי ויוגו, 'פאנק סול' מקורי בסט של רדיו-טריפ במסיבת קול הקמפוס ואפילו סווינג משנות ה20 בסט של ליאור רחמני מ106 במסיבות של טבק.

הערב יפתח בחצות כשאמיר אגוזי (בוטניקה) יתחיל ברחבה הראשית עם סט של 'ניו סול' שיתפתח בהדרגה לסט של חבורת הדיסקו והדיפ האוס האמריקאי המורחבת: אלעד רון ועידן גבריאל (Simple Things), הרזידנטים של הבלוק, ירון טראקס ועמיחי מטיאס, וקולקטיב EAST OF EDEN, דני בר ועופרי גופר שימשיכו עם פאנק, לופט קלאסיקס, סולפול ודיפ האוס, קוסמיק דיסקו ורה-אדיטס למיניהם.

יסגרו את הערב ברחבה הראשית ווידו (סוליקו) והליהוק המפתיע של הערב – Nee (נדב נאמן מקידס אפ לייט) בסט של 2 Step UK garage, מלונדון של שנות ה90, ז'אנר שלא זכה עד כה לשום במה בארץ, המשלב בין הכוחנות של ביטים שבורים וחתוכים מצד אחד לבין החום, הצבע והרוך של וווקאלס והרמוניות מרגשות מהצד השני.

בלאונג' תתרכז רחבת האולדיס' – חבורת TASC (Tel Aviv Soul Club), YASHIVOS & DANA יחד עם הFAITHFUL BROTHERS ותיקי תקליטני הסול בארץ, בשיתוף עם SOUND MY-LORD הלא הם Ranking Levy & Sister Ellen, החבורה כולה ידועה לשמצה בזכות מסיבות הסול הייחודיות שמחזירות את המבקרים בהן למסע בזמן לפלנטה שכולה תקליטי וויניל מקו קינגסטון- מיסיסיפי. צפו להאזין לחומרים מלפני 1972, קלאסיקות ובי סיידים של MOTOWN, 60s ו – JAMAICAN SOUL GEMS, תתכוננו להרבה טלק על הפרקט וגם לרקדנים שיודעים לנצל זאת.

בחצר ינגנו יוגו הבלתי נלאה, וולטר (הצפרדע) מחבורת טבק ואורי בנקלטר ("קול הקמפוס" 106) עם ערבוביה חמה של סולפול היפ-הופ, גוספל, סקה, סולפול רגאיי, פאנק וניו סול.

המועדון כולו יקושט בהתאם – צפו להרבה נרות שיספקו אווירה רוחנית ועוד אביזרי סול שונים ומשונים.

כניסה:
פתיחת דלתות: חצות.
חינם עד 12:30, ואח"כ 60 ₪ בקופה ו40 ₪ לחברי המועדון
להנחות ולהרשמה לחברי מועדון ניתן לפנות ל: office@block-club.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.