משיבים את הבנות - בנות ישראל משתלטות על הבלוק



משיבים את הבנות
בנות ישראל משתלטות על הבלוק
ביום שישי ה-9/1/2009 יעשה צדק. אחרי שתיקה ארוכה ישובו שני דורות, מהמיטב שיש למין החזק להציג, למרכז הבמה של חיי הלילה המקומיים. מיטב בנות ישראל עומלות מאחורי הקלעים על מנת לכבוש את העמדה של אחד המועדונים המיוחדים ביותר שנראו בארץ הקודש, ובליבו אוצר נחשק בצורת מערכת הסאונד האימתנית ביותר במזרח התיכון. מבצע "השבת הבנות" יוצא לדרך!


אל שני חללי מועדון "הבלוק" תפרוץ יחידת העילית של המחתרת המוזיקלית הנשית, ותשתלט ללילה אחד על עמדות הדי ג'י ותפאורת המועדון, על מנת לקחת אתכם אל לילה שכולו מסע קסום ומפתה במיוחד. את הקרקע לשיבה המיוחלת תכשיר יחידת העילית, המורכבת משתיים ממעצבות התפאורה הטובות והמנוסות ביותר בארץ ורות גרון ("בנות לילית") ואלה פוניסובסקי(RAW).


על החלל המרכזי במועדון ישתלטו ארבע נשים, ובראשן המלכה הבלתי מעורערת של חיי הלילה, אשר שבה אל הבמה המרכזית לאחר העדרות ארוכה ומכוונת ממועדונים (בחדרי חדרים יש המספרים כי היא התכוננה לארוע הזה במשך כל הזמן שעבר). זוהי לכל הדעות הדיג'יית הגדולה ביותר שידעה מדינת היהודים – אלה גוטמן! ואם יש בין הקוראים מי שחושב שאלה שכחה איך עושים את זה נכון, אנו ממליצים לו להתכונן להפתעה מוזיקלית מרעישה.


אל אלה יצטרפו על העמדה שלוש חלוצות מוזיקליות מתחומים שונים ומגוונים, שכבר זכו להציג את כישוריהן במועדון, ומתכוונות להעשיר את החוויה הלילית הזו לכל אורכה ורוחבה בקשת רחבה של סגנונות מוזיקליים ובמטריה אווירית של צלילים מענגים – דיג'ייז אליוט, אנה (פאקוטק) וריי הראל !


בחלל השני יתמקמו בחסות הלילה כוחות המחתרת הנשית מעיר החטאים תל-אביב ועיר הקודש ירושלים. שני שוורץ וחגית ירון ימטירו עליכם אלקטרוניקה אפלה כהכנה להופעת אלקטרו חיה של זהר ואלה ("ניקוטין" ורוק סטאר וונאבי) מהלייבל אק-דאק, ואחריהן הילית הקט וענת גלעד (גטו פאב) ודינה, רזידנטית מועדון הבאסס הירושלמי.
היכונו לשיבת הבנות!

---------------------------------------------

N-Factorial משיבים את הבנות, ביום שישי ה-9/1 במועדון "הבלוק" בשעה 23:30

40 ש"ח עד 01:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.