BASS WARS // 27.02.09


לאחר שהוכחנו במסיבה הראשונה של מלחמות הבאס, שהמקומיים יודעים הכי טוב על מה הקהל הישראלי עף, ואיך גורמים ל700 איש להתפוצץ ברחבה, אנו חוזרים במהדורה שנייה ומפרקת עוד יותר. לכבוד האירוע השני בסדרה, נוספה עוד רחבה, שתתן ייצוג נכבד לעוד צוותים אשר הבאס בעורקיהם.
הפעם כותרת הערב: The return of the locals,
חזרתם של המקומיים.
אחרי מבול ייבוא של אמנים מהתפוצות הוחלט לקיים ערב כזה, אחת לחודשיים-שלושה, שיאגד את כל כוחות התדר הנמוך הישראלים לערב מופרע ומופרך
. הרבה מהאומנים גם יוצרים ומפיקים בעצמם מוזיקה, כך שנוכל להיחשף בערב הזה למוזיקה שעוד לא הושמעה ברחבות הריקודים, ספיישלים ואדיטים מיוחדים וכו. המגוון המוזיקלי רחב מאוד ומתפרס על הרבה מאוד ז'אנרים כגון רגאיי, פאנק, דאבסטפ, בייס, היפ הופ, אפרו, אלקטרו ועוד הרבה....

בתפריט המוזיקלי:
בוטניקה יפתחו את הערב ברחבה המרכזית, בסגנון הייחודי להם ואם הרבה סליז אלקטרוני, לאחר מכן יעלו קידס אפ לייט שיארחו במופע גרנדיוזי וחד פעמי את חיים לרוז על הבאס ואת אם סי ג'הנתן על המיקרופון, במופע סמי לייב-סמי תקלוט, יסגרו ברייק איט, שמטילים אימה על שעות הלילה המאוחרות ויגיעו עם הרבה חומר מקורי ומחשמל.

את הרחבה השנייה יפתחו
צוות פורטל הרגאיי reggae.co.il,
גיל ראסטה ואפיקומן, אשר אחראים לעשרות אם לא מאות אירועי רגאיי בישראל בשנים האחרונות.
ימשיכו את בעירת הרחבה, רביעיית סוליקו בהפקות מקוריות רבות ומסוכנות, שילוב מופרע של סגנונות, פריסטייל אימתני של ארבעה כישרונות ורסטיליים..

שישי
27.02.09
23:00 דלתות
45 ש"ח עד 00:00
60 אחרי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.