The New Sound Of Disco // 13.02.09


ביום שישי הקרוב, 13 בפברואר, תתחיל בבלוק סדרה חדשה של מסיבות שתיקרא
The New Sound of Disco
ושתתמקד בניו-דיסקו, הז'אנר החדש והמדובר ביותר כרגע בעולם.

הניו-דיסקו שואב את מקורותיו מהאנדרגראונד הניו יורקי של סוף שנות ה70 ותחילת ה80 (הדיסקו העמוק שנוגן במועדונים המיתולוגיים של ניו יורק, בעיקר הפאראדייס גאראז' והלופט), ובשילוב עם סאונד אלקטרוני עכשווי, טכניקות הפקה חדשניות והשפעות של דיפ-האוס, אסיד, טקנו ואלקטרו-פאנק, מתגבש בשנים האחרונות למוזיקה חדשה שממזגת את הילת העבר הנוצץ עם העתיד.
זוהי מוזיקה עשירה, צבעונית וסוחפת, שיש בה גם עוצמה ואינטנסיביות וגם נשמה, גרוב, קצבים רועמים, בסים שמנים, ווקאלים מסמרי שיער ושכבות של אלקטרוניקה חללית שיוצרות אווירה היפנוטית שאי אפשר לעמוד בקסמה.
בעוד חודשיים יארח הליין החדש את אחד מהנציגים הבולטים ביותר של הז'אנר בעולם (את שמו נשמור בינתיים בסוד) אבל עוד לפני כן, יתארחו ארבעה מתקליטני העל של ישראל במה שמסתמן כמסיבת הניו-דיסקו העברית הראשונה:

SHLOMI ZIDAN
זידן, מוותיקי הדי ג'ייז בארץ, אשר אוחז ברזומה העשיר שלו רזידנסי במועדונים כמו תמרז לאונג', אלנבי 58 ו-TLV (בהם אירח דרך קבע די.ג'ייז בינלאומיים, ביניהם Carl Craig, Derrick Carter, David Morales ועוד), כמו גם ניגונים עסיסיים בכל עמדה אפשרית בארץ, הוא גם הבעלים של בר ה"זינגר" אשר נותן במה לסגנונות המוזיקליים העכשוויים והמעניינים ביותר ובמיוחד לניו-דיסקו המתנגן שם תדיר.

אחד מהסודות השמורים של התעשייה הוא שזידן, הידוע בסגנונו האקלקטי, הוא בעל אוסף הניו-דיסקו הגדול ביותר בארץ, אוסף שהחל להתגבש עוד ב-2004, בעיקר בהשפעת הפקותיהם הראשונות של Playgroup, Metro Area, Lindstrom וPrince Thomas. את החומרים האלה צירף לקטעי דיסקו אייטיז ישנים, אשר עליהם גדל, ועכשיו, בסט הבכורה שלו ב"בלוק", צפו למסע חללי קסום ומרקיד.

CHAIM
BPITCH CONTROL
חיים אביטל, אחד מהתקליטנים והמפיקים הבינלאומיים הבולטים ביותר שלנו, מנגן בקביעות ברחבי אירופה במקומות כמו הפנרומה בר והטייט קלאב בברלין, ומחזיק ברזומה מרשים של ריליסים בלייבלים הנחשבים Cocoon, BPitch Control ועוד.
חיים, שכבר הרקיד את רחבת הבלוק כמה פעמים עד לשעות הבוקר, ושכתקליטן ניגן במשך השנים סטים בלתי נשכחים וסוחפים שלרוב נעו בין השיקאגו והדיפ האוס ועד למינימל טקנו, ינגן הפעם סט איטלו דיסקו וניו-דיסקו האוס כפי שהוא מנגן כיום ברחבות אירופה.

DJ YOAV B
יואב ברנשטיין – האיש והאגדה, ההפתעה הגדולה של הערב, מגיע גם הוא לסט בכורה ב"בלוק", אחרי היעדרות ארוכה מהעמדה. יואב הוא גיבור אנדרגראונד ותיק, שכתקליטן התפרסם בסטים חוצי הז'אנרים וזריזי הידיים שלו (מהאוס וטכנו עד דיסקו, אר-אנ'-בי ופאנק), וכמפיק מוזיקלי מחונן שיחרר ריליסים ורמיקסים בלייבל ההולנדי Delsin, בלייבל שלו, Wabi Sabi , ועוד.
חוץ מהיותו סוג של אגדה אורבנית בסצינת הלילה המקומית, זוכה יואב להערכה רבה גם ברחבי העולם: סט הפאבריק מס' 25 של קארל קרייג כלל את הקטע Energize של יואב, להיט שהפך זה מכבר לקלאסיקה, ואף נכלל באוסף מהודר ואקסלוסיבי שהוציאו Ame. מדליית הכבוד הזו מצטרפת לציונים לשבח שקיבל מאנשים כמו לורן גרנייה, אנתוני "שייק" שאקיר, רולנדו, לוצ'יאנו ודריק מיי (שכהדרן לסט שלו באמסטרדם ניגן קטע של יואב), בנוסף לביקורות מהללות בעיתונות המוזיקה הבינלאומית, שמרבות להשוותו ללא פחות מהרברט, מודימן ותיאו פאריש.
יואב היה התקליטן הראשון בארץ ששילב דיסקו בסטים של האוס וטקנו עוד בסוף שנות ה90, במועדונים כמו דינמו דבש, אלנבי 58 והאומן 17, והחזרה שלו לעמדה מעוררת סקרנות רבה בין כל מערציו הרבים ובין אלה שרק שמעו על אודותיו בסיפורים שעוברים מבליין לבליין.

YARON TRAX
יארח את שלושת התקליטנים הנפלאים הנ"ל: ירון טראקס – איש החזון ובעל החלומות שמאחורי המציאות החלופית הנקראת "הבלוק", מתכנן מערכת הסאונד המהפכנית והמיקסר המפלצתי, אחד מהרזידנטים המיתולוגיים של מועדון הפטיש הישן ושל אינספור ליינים של דיפ האוס ודיסקו (Soul Nights ב,TLV EAST OF EDEN בשרון 12, Soul Revival ועוד), ושגריר מוזיקת הדיפ סולפול האוס בישראל, שחוזר לעמדת הדיג'יי של הבלוק עם מטעמי ניו דיסקו ורה-אדיטס מאוסף הוינל הנדיר שלו.

יהיה ניו-דיסקו.
בנוסף, יתארחו ברחבה השניה - Funkrew
Yoav Yeffet(88Fm) – Soul & Funk
NoamK – Deep house
Lt.Dan – Tech-House & Techno

פתיחת דלתות: 23:30
30 ₪ עד 00:30
50 ₪ אח"כ
office@block-club.com
03-5379963

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.