קני דופ מגיע לבלוק ! 31.07.09


יום שישי ה31 ביולי,
22:00 בלילה בדיוק, מועדון הבלוק, תל אביב, קיץ 2009:
KENNY DOPE
==================
(MAW / Dopewax / Kay Dee :: NYC)
===================
Yaron Trax - Yogo - Elad Ron
Danny Bar - Ofri Goffer
====================
פתיחת דלתות: 22:00. מחיר: 100 ₪ בקופה.
קני דופ יעלה ב: 00:30 בדיוק! לא לאחר!
מספר כרטיסים מוגבל במכירה מוקדמת ב-80 ₪ בלבד!
כרטיסים ניתן להשיג ב: מועדון הבלוק 03-5379963
אורית 0542261711 // שי 0544532123
24 שעות כרטיסים אונליין:misterticket.co.il 0507149671
קרמבו – שינקין 18 // חומוס אבו דאבי – קינג ג'ורג' 81
=====================================

תקליטן ומפיק-העל הניו יורקי קני 'דופ' גונזאלס, שלוש פעמים מועמד לפרס גראמי, חצי מהצמד המוערך ביותר בעולם המוזיקה האלקטרונית MASTERS AT WORK, מתכנת התופים הגדול בהיסטוריה ואחד מהאמנים הפוריים ביותר בעידן המודרני, מגיע בפעם הראשונה לישראל להופעה אחת בלבד במועדון הבלוק.
Kenny 'Dope' presents The Bucketheads - The Bomb









ולא, זו לא מתיחה וזו גם לא מסיבת הוקרה כמו שחשבו חלק מאלה שראו את הטיזר ברחובות. מדובר בדבר האמיתי! וגם אנחנו עדיין לא מאמינים..

מתחילת שנות ה90 ועד היום מצליח קני 'דופ' גונזאלס לשנות שוב ושוב את חוקי המוזיקה, להפוך אותם על פיהם, לשבור אותם ואז להמציא אותם מחדש. הוא הוציא במשך השנים לא פחות מאלפי קטעים ומאות רמיקסים ורה-אדיטים, תחת עשרות כינויים שונים, כשהוא משתף פעולה עם מוזיקאי ענק כמו
Donna Summer, Jamiroquai, Earth Wind & Fire, Janet Jackson, Daft Punk, Luther Vandross, Tito Puente, Madonna, Roy Ayers, Jazzy Jeff, George Benson ועוד רבים וטובים אחרים. הרפרטואר המפואר הזה מכיל בתוכו כמות עצומה של קטעים שנחשבים בעיני הקהל ומבקרי המוזיקה כאחד ליצירות מופת נצחיות שהטביעו חותם בל יימחה על פני עולם המוזיקה המודרנית.

דופ רכש את המוניטין העצום שלו כחלוץ ומהפכן בזכות יצירתו ותרומתו העצומה לתחומי ההאוס, הפאנק וההיפ הופ, כמו גם בזכות סגנון התקלוט הוירטואוזי שלו שמצליח למזג בין שלושת הז'אנרים הנ"ל ביחד עם סול, דיסקו וברוקן ביטס.

למען האמת, אנחנו לא מכירים אף אומן אחד אחר שהחותם שלו ניכר כל כך במספר ז'אנרים רב כל כך ומעולם לא נתקלנו בפרץ כזה של התרגשות לגבי בוקינג מצד כל כך הרבה תקליטנים ומפיקים מקומיים.

קני גונזאלס נולד בשנת 1970 בברוקלין ומתחילת שנות ה80 נחשף למוזיקת ההיפ הופ שהיתה מנוגנת במסיבות הרחוב המקומיות, בהשפעתן החל לארגן ולתקלט במסיבות כאלה בעצמו. בסוף שנות ה80, אחרי שקיבל מטוד טרי את מכונת התופים הראשונה שלו, החל להפיק מוזיקה מקורית וכבר בריליסים הראשונים שלו הסתמן בתור חלוץ כשהיה בין המפיקים הראשונים ששילבו אקפלות של זמרי רגאיי עם ביטים של היפ הופ בכדי ליצור להיטים חדשים.

אך הפריצה הגדולה הראשונה שלו באמת התרחשה בשנת 1994 כשהקטע THE BOMB הגיע לחנויות התקליטים, ועולם המוזיקה האלקטרונית השתנה לעד.

הקטע שנמשך כ15 דקות של תופים מחוספסים וסימפולי חצוצרות סוחפות, יצא תחת השם Bucketheads ולא נשמע כמו שום דבר אחר שנעשה עד אז. הוא הפך מיד לסנסציה ענקית בסצינת האנדרגראונד האמריקאית ותוך זמן קצר שבר גם את שערי מצעדי הפופ האירופאיים כלהיט בין לאומי. "דה בומב" נחשב לאחד מקטעי ההאוס הראשונים שהשתמשו בסימפולים כבסיס ליצירה וההשפעה שלו ניכרת גם שנים אחר כך בכל תחומי הדאנס. 15 שנה מאוחר יותר – עדיין נחשב "דה בומב" להמנון ולקלאסיקה על זמנית והוא מנוגן באופן קבוע במועדונים ובפסטיבלים ברחבי העולם.

מאז "דה בומב" נסקה הקריירה של דופ לגבהים חדשים וחסרי תקדים. שנתיים לאחר מכן, בשנת 1996, נחתה עוד טלטלה על עולם המוזיקה כשיצא לאור האלבום המופתי Nuyorican Soul פרוייקט משותף של קני דופ עם לואי וגה, שעובר בקלילות מהפנטת בין האוס, דיסקו, סול, לאטין ג'אז ועוד. "ניויוריקן סול" היה האלבום הראשון אי פעם ששילב בין מוזיקאים אלקטרוניים עכשווים שמתמחים במוזיקת מועדונים לבין אומנים בסדר גודל בין-לאומי בתחומי הג'אז והלאטין (כמו ג'ורג' בנסון, רוי איירס וטיטו פואנטה) ותרם רבות להכרה של מוזיקת המועדונים כז'אנר לגיטימי ואיכותי. יציאת האלבום, שנחשב ליצירת מופת של מוזיקה מודרנית, סימנה את המעבר של קני דופ ממעמד של מפיק האוס והיפ הופ חדשני ומחונן למעמד של אחד מאומני המוזיקה העכשווית החשובים ביותר בארה"ב.

בהמשך חזר קני דופ להתרכז בשיתוף הפעולה הפורה עם חברו הטוב, המאסטרו לואי וגה,
שיתוף שהחל עוד בשנת 1990 כשהקימו ביחד את הצמד המשפיע והמוערך ביותר כיום בעולם המוזיקה האלקטרונית
Masters At Work
המאסטרס, שהשפעתם ניכרת על דורות של מוזיקת האוס, שיחררו בעשרים השנים האחרונות קלאסיקה אחר קלאסיקה: סינגלים, אלבומים, רמיקסים והפקות, כשמתוכם אין ספור המנוני מועדונים שכולנו מכירים – יצירות מופת שחלקן הגיע גם לאם.טי.בי ולתחנות הרדיו ברחבי העולם כולו.

המוזיקה עוצרת הנשימה של קני ולואי מפרידה אותם מכל מפיק אלקטרוני עכשווי אחר, כליגה בפני עצמה אשר מבטיחה את מעמדם כמוזיקאים על זמניים שיזכרו גם בעוד 100 שנים מהיום ושמזכה אותם לא פעם בהשוואה המתבקשת למוזיקאי ומפיקי ג'אז ענקיים כמו קווינסי ג'ונס ומיילס דיוויס.

במקביל לעבודתו עם לואי וגה, ממשיך קני דופ להוציא קטעים ורמיקסים משלו בכל הז'אנרים ובשנים האחרונות הקים ביחד עם תקליטן הפאנק האגדי קב דארג' את הלייבל "קיי – די" אשר מתמחה בהוצאה מחודשת של קטעי פאנק נדירים וריליסים חדשים של להקות פאנק עכשוויות, ובנוסף הוציא גם מספר רב של אוספי מופת בתחום הפאנק, הסול, הדיסקו וההיפ הופ, כמו:
Strange Games & Funky Things, Funk Specturm, Hip-Hop Forever

אם זה האוס, פאנק, דיסקו או סול, קני דופ ממשיך לדחוף את המעטפת ולאתגר את קהל שומעיו המסור בכל פעם מחדש.

שתי הודעות חשובות:
1. הערב מתחיל בשעה 22:00 בלילה וקני דופ יעלה בשעה 00:30 בדיוק היות והוא מנגן סט ארוך וצריך גם להספיק לטיסת הבוקר שלו לאיביזה..
2. מספר הכרטיסים לאירוע מוגבל בכדי לא ליצור צפיפות יתר, לכן מומלץ לקנות במכירה המוקדמת ולהבטיח את מקומכם!

ועכשיו, בואו ניתן למוזיקה לדבר במקומנו (ויש כל כך הרבה דברים מדהימים לשמוע שכדאי לפנות קצת זמן..):


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.