BROKEN FINGAZ TAKE OVER // 17.07.09


BROKEN FINGAZ TAKE OVER
Friday, JULY 17th
THE BLOCK, TEL AVIV

המסיבה מתחילה ב-22:30 בחצר ליד הקיר החדש, רדיוטריפ ינגנו בגיבוי בכלי נשיפה אחריהם יעלו בתוך המועדון רצף של די.ג'ייז שעזרו לעצב בשנים האחרונות את הסאונדטראק החיפאי-

די.ג'יי מש
וולטר והקטיק
נאסטי
3421 בהופעה חיה
פלאג-אין קרו

הלאונג' בחסות ה"פאף" ליין הרגאיי החיפאי-
מיילורד סאונד
אפיקומן.

מי שהסתובב ברחובות תל אביב בשנים האחרונות כנראה נתקל בברוקן פינגאז הם מביטים עלינו מפוסטרים פרי עיצובם של ארועים ומסיבות ענק , מקירות גרפיטי צבעוניים באיזורים אפורים של העיר, מחולצות של ילדות סצינה וסקייטרים ומסטיקרים קטנים על עמודי חשמל הם שם תמיד, מסתכלים עלינו ואנחנו עליהם הסגנון הייחודי של כנופיית העיצוב הזו הקנה לה מעריצים רבים וגם כמה חקיינים, את המגע החיפאי שלהם אפשר לזהות על כל עבודה, במשך השנים יצרו שפה עיצובית יחודית, מוקפדת והזייתית..

קחו רגע, היכנסו לאתר של ברוקן פינגאז ותבינו את המשקל הטהור שהם מספקים לתרבות האורבנית המקומית בעוד אנחנו התל אביבים מכירים אותם בעיקר בגלל העיצובים, בחיפה הסיפור שונה לגמרי - כבר כמעט חמש שנים שברוקן פינגאז עושים מסיבות פרועות ברחבי העיר , בעיקר בהיכל האגדי - הסיטי הול ובמסיבות הרחוב מחוץ לחנות שלהם במסדה.

במשך השנים נוצרה שם סצנת מסיבות מרגשת שיכולה ללמד את האחות הגדולה מתל אביב איזה שיעור או שניים תפאורות מושקעות , ויג'יים מצויינים ,ליין אפים מוקפדים, בחורות יפות מההר אבל בעיקר אווירה טובה של קהל רעב שבא למסיבה בשביל סיבה אחת - לרקוד..

השמועה על המסיבות המופרעות פרשה כנפיים ומאות תל אביבים כבר עשו את הנסיעה צפונה בשביל לקבל איזו זריקת ריענון חיפאית ולהרגיש ללילה אחד קצת יותר קרובים לאירופה..

והדיג'יים המקומיים ? הם כבר מזמן פיתחו רומן עם הקהל החיפאי החם עד כדי כך שחלק גדול מהתקליטנים התל אביבים ידווחו בכל הזדמנות שאין מקום שהם יותר אוהבים לנגן בו מאשר הסיטי הול..

גם האורחים מחו"ל לא נשארו חייבים וכל מי שביקר בחיפה - אליל הדאבסטפ סקרים, זמרת הרגאיי סיסטר נאנסי ולאחרונה איי.סי סלייטר שניפץ את הסיטי הול לרסיסים - זכה שם לחוויה שלרוב התעלתה בכמה דרגות על החוויה ב"בירה התרבותית" תל אביב.

ב17 ליולי אנשי ברוקן פינגז מגיעים לבלוק במסיבה ראשונה אי פעם בגבולות תל אביב הדרומית.
הסיבה הרשמית היא השקתו של קיר הגרפיטי החדש שהם עומדים לצייר בחצר של הבלוק, העבודה הגדולה ביותר שלהם עד היום ...אבל יותר מזה, הם פשוט רוצים לבוא לערב אחד ולהראות לנו איך עושים את זה נכון..........

אז מה זה אומר ?
ליין אפ משובח הכולל את השמנת של התקליטנים והמוזיקאים משתי הערים, תפאורה מושקעת, ויג'י מהפכן, ציור לייב של מיטב אמני הרחוב מהאזור, דוכן מיוחד של הפינגאז והשקה של חולצות והדפסים חדשים והקלף המנצח - שלושה אוטובוסים מלאים בחיפאים וחיפאיות צפו לערב מיוחד במינו, פסטיבל של ממש, שיהפוך את הבלוק לערב אחד למשהו שונה בתכלית ממה שאנו מכירים.

כנסו לאתר של הברוקן פינאגז שחזר לאויר
www.brokenfingaz.com
לפרטים נוספים:
0506311418
brokenfingaz@gmail.com
כניסה ב35 ש"ח עד חצות. חמישים לאחר מכן.

מועדון הבלוק. דוד חכמי 35, תל אביב.
*לחיפאים: יוצאים אוטובוסים מחיפה, יש מספר מקומות מוגבל,
כרטיס הלוך חזור פלוס כניסה למסיבה יעלה 80 ש"ח
כך תוכלו לשתות בלי לחשוב על איך לחזור...
מי שבענין, שיזדרז לשמור מקום בטלפון 0546738756.
אפשר גם לרכוש כרטיס בחנות- מסדה 34

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.