GLAM-OU-RAMA // 07.08.09


GLAM-OU-RAMA @ THE BLOCK
LADY GAGA’s STYLE ICONS PARTY 7.8.09


*** The official pre-show party ***

7.8.09 יום שישי, החל מ-00:00, חצות.
מחיר כניסה: 50-30 ₪. 50 בלי הנחה.
הנחה באתר הבית:
www.glam-ou-rama.co.uk/telaviv

אודות GLAM-OU-RAMA:
גלאם-או-רמה היא מסיבת גלאם-פופ לונדונית עם מסיבות נושא מקוריות, מסיבה שבה כל אחד הוא הכוכב של הערב ויכול להגיע לבמה, מסיבה שמביאה את הגלאם-פופ והקיטש לאור הזרקורים בשילוב טאץ' של אוונגרד עם קריצה, תוך הפצת נצנצים ועידוד המבלים להוציא את היצירתיות מהארון, במטרה ליצור פנטזיה נוצצת
ולהחזיר לחיי הלילה את הגלאם שנעלם עם המון קיטש והמון FUN. מוגזם זה לעולם לא מספיק!


הפעם: LADY GAGA’s STYLE ICONS PARTY at THE BLOCK
מסיבת גלאם-פופ וקיטש המוקדשת לליידי גאגא וסמלי הסטייל הגדולים בעולם הפופ לדורותיו, גוון סטפאני, מדונה, לילי אלן, קיילי, קטי פרי, הספייס גירלז, סיזר סיסטרז, מייקל ג'קסון, שר, סינדי לאופר, בלונדי, הקילרז, בריטני, ביורק, איימי ויינהאוס, דיוויד בואי ועוד...
כל האמנים שבלעדיהם ובלי הסטייל הייחודי שלהם, היה ממש משעמם והרבה פחות צבעוני בתרבות הפופ!

ליידי גאגא היא הליידי הכי גלאם-או-רמה שיש בסביבה והמלכה הבלתי מעורערת של המסיבה, חלוצת הגל החדש בפופ העכשווי, פני הפוקר החדשים בשכונה שלא משנה מה מה מה מה תעשו, לא תוכלו להתעלם מלהיטי המצעדים שלה ומהתלבושות המטורפות שהיא עוטה על עצמה.


המוסיקה: גלאם-פופ, להיטים בועטים מכל הזמנים, ליידי גאגא וכל סמלי הסטייל הגדולים, קיטש מקפיץ, אייטיז שמח, ניינטיז משובח, המיטב מתחילת שנות האלפיים והמון טראש-חדש!

על העמדה:
די.ג'יי אורח: אלון רום (דונה מרטין, בלנדר)
פרסטון H ביזאר (מועדון בוהמיה לונדון)
אדי לישס והגליטראטי (גלאם-או-רמה ת"א)
גמר פרויקט גאגא – תצוגת אופנה עם השופטת האחת והיחידה:
דורין אטיאס – אשת הדרקונים ("ערב טוב עם גיא פינס")

פרויקט גאגא הנה תחרות אופנה שבה התבקשו המתמודדים לעצב בגד לליידי גאגא ברוח הגרדרובה המטורפת שלה. בין המתמודדים סטודנטים לעיצוב אופנה ובוגרים מ"שנקר" ו"בצלאל" ואף מתמודדים שתחום ההתמחות העיקרי שלהם הוא לאו דווקא אופנה. אל הגמר עלו הדגמים הטובים ביותר שנבחרו מבין פניות רבות. אתם יכולים רק לדמיין את התלבושות המפתיעות שיעלו על המסלול... בעצם, גם לדמיין אתם לא יכולים! דברים כאלה חייבים לראות!

הזוכה הגדול יזכה באלף שקל ובאפשרות שהבגד יועבר לליידי גאגא בעת ביקורה הקרוב בארץ.
לבוש: כל העולם במה, אז תתלבשו להופעה! אל תתנו לדגמים הזוכים לגנוב לכם
את ההצגה, כל אחד יכול להיות על המסלול ולזכות בתהילה, כל מה שצריך זה סטייל, יצירתיות ותעוזה. בגלאם-או-רמה אתם הכוכבים ואתם מוזמנים להאפיל עם הלבוש שלכם על הדוגמניות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.