9-10.10.09 \\ פלסטיק 9, שוק אופנה ותרבות




פלסטיק 9- שוק אופנה ותרבות
סוכות הוא חג מעורר בעיות, אין בו מאכלים ואין ארוחות
אפילו לשלומית נשבר לבנות סוכות ובמקום היא מעדיפה לצאת לקניות!
התכנסנו כאן כדי לדאוג לכם ל-LOOK
בגדים, תכשיטים, ארנקים, תיקים מבית היוצר של פלסטיק שוק
50 דוכנים של מעצבים צעירים מלאים בפריטים יצירתיים וייחודים!

9/10 שישי 11:00-19:00
10/10 שבת 11:00-21:00

מועדון "הבלוק" , רח' דוד חכמי 35, ת"א.
http://www.telavivcity.com/plastik9

הופ הופ טרללה גדלנו בעוד שנה! פלסטיק מציינת יומולדת שנתיים ומזמינה אתכם לבוא לשמוח איתה עד השמיים. לכבוד החגיגה וחג הסוכות, פלסטיק שוב מחליפה כתובות: הפעם יתכנסו כל הצ'וצ'יות והנספחים הגזעיים במועדון "הבלוק", משכנם של המזניבים!

ושוב בתפריט אירוע המשלב אופנה ותרבות, שלא תגידו שאנחנו שטחיים חסרי משמעות. 50 מעצבים צעירים ונועזים עם אמירה וטאץ' מקוריים יציגו- בגדים, תכשיטים, תיקים, ארנקים, סיכות וחגורות בקולקציות "מפילות"! מחירים מחייכים שנפרדים מהקיץ ופריטים מהממים לקראת שובו של הטייץ...

ואם בפרידה מהשמש עסקינן, מותג המשקפיים "ג'יפסי" יגריל בין אורחי הפלסטיק, משקפי שמש- כמובן! 3 זוגות יוגרלו בכל יום, על זה נאמר- לעולם אל תפסיקו לחלום...

ובאגף הרווחה, אמנות, תרבות ובידור הם נוכחות חובה! מיצגי תיאטרון מסתובבים בחלל החל מליצנים ועד לשוטרי אופנה קשוחים, תבואו יפים, אנחנו כבר מזהירים... אל לנו לשכוח אורחת כבוד, שמגיעה להופיע בפלסטיק היישר מניו-יורק. שמה ריקי פן והיא זמרת נשמה: שרה ב- 16 שפות ומכל הסגנונות, מכל הזמנים ולכל העדות, נוהגת לחלק גם מחזיקי מפתחות.

"הבלוק" אמרו לנו "כן" ואפילו לא הצענו שנתחתן, בסך הכל ביקשנו קיר שיתפרע עליו בזמן האירוע אמן מוכשר וצעיר. ניתן לשלוח סקיצות ברוח הפלסטיק במייל ומועדון "הבלוק" ייבחר את הציור הזוכה, אז תתחילו להתפלל!

לכל הנרקיסיסטים שביניכם, כמובן שחשבנו גם עליכם! הצלם אסף שמע, המכונה גם שוקו חם, יגיע לרסס אתכם בפלאשים במתחם. "המתלבשים" של פלסטיק הגיעה שעתכם, תהיו מהממים ונצלם גם אתכם!

ואם במקרה גם אתם כמו פלסטיק נולדתם בסוכות, או שבזמנכם הפנוי אתם עונים לאחד השמות: לולב, הדס או אולי שלומית, בהטבה מיוחדת זכית! בהצגת תעודת הזהות, תכנסו לפלסטיק ללא עלות!

בבר, כמובן תוכלו לרכוש, משקאות שיסדרו לכם ת'ראש, מטעמים שעושים נעים וכל זאת בזמן שלצלילי מוזיקה פאנקית אתם מנענעים!


הכניסה לאירוע עולה 10 שקלים ובגלל שאנחנו רוצים אתכם שיכורים ושמחים, שובר הכניסה מזכה אתכם בהנחה אל אלכוהול בבר של 5 שקלים.

אם יש לכם סגנון, אם זכיתם במיליון,
אם אין לכם בגדים, אם אין לכם חיים,
תבואו לפלסטיק- תצאו מהממים!
עלות כניסה 10 ₪.

מועדון "הבלוק", רח' דוד חכמי, 35 ת"א.
(כניסה מרח' המסגר 19- מפה באתר)
פרטים נוספים באתר.
http://www.telavivcity.com/plastik9

http://www.facebook.com/event.php?eid=154302826806&ref=mf

plastikshuk@gmail.com

נשמח אם תגיעו לבקר ולסקר.
על מנת שתוכלו להיכנס לאירוע, נשמח אם תפנו אלינו במייל עם שמכם הפרטי ומטעם מי אתם מגיעים וכמובן תמתין בכניסה על שמכם הזמנה זוגית.
למידע נוסף, תיאום סיקור באירוע בסטילס/וידיאו ותמונות יח"צ:

מפיקות האירוע:
יעל אורנשטיין 054/3450859
רוני כהן 052/5323329

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.