27.11.09 \\ Andreas Henneberg


“Andreas Henneberg at “The Block
על העמדה:
Stephan Bazbaz// Miki Litvak // Andreas Henneberg// Uriah
יום שישי , 27.11
70 ש"ח בכניסה, 50 ש"ח ברשימות
מועדון הבלוק – רחוב דוד חכמי 35 – תל אביב
לפרטים: 052-4882291

לאחר עונת קיץ לוהטת במיוחד שכללה מסיבות לופט שיק-בוטיק, רעידת אדמה במיוזיקרום ואפטר מסוקס בברזילי, צוות NEWs גאה להכריז על תחילת עונת השוקו, הכירבולים, והצעיפים. ואין דרך טובה לעשות כך מאשר משב רוח קריר היישר מהשטראסות של ברלין !!

NEWS – כמו שהשם מרמז, התוותה לעצמה אג'נדה ברורה מאוד של ייבוא האמנים הטריים, המשפיעים, והפעלתנים ביותר בזמן אמת. האזניים מחוברות תמידית לכל הטוויטרים הקטנים בעולם רק על מנת להביא לכם את הסאונד החם ביותר בשוק.
ממצאי מחקר אורך ורוחב ברחבי הקוסמוס מעידים חד משמעית: Andreas Henneberg !!

He's The Man For The JOB !!
כשבאמתחתו שלל פרויקטים (Hennon ,The Glitz, Cascandy), שכולם מכים גלי צונאמי קשוחים באירופה הוא מגיע לערב חללי אחד בתל אביב !

הנברג, החל את צעדיו הראשונים בתעשיית ההאוס הטכנו בשנת 1997. המוח ההיפר-יצירתי שלו אותו לסיבוב הופעות לייב שהפך למיתוס ברחבי אירופה יחד עם זמרת, צ'לן, ואוטובוס עמוס במכונות-על.

בשנת 2003 פתח את הלייבל המצליח"Voltage Musique Records" יחד עם דניאל ניטצ' ,וסטפן שולדט, והחליט להתמקד ב Dj Sets.

שיתוף הפעולה המוצלח עם ניטצ' הביא אותם בשנת 2007 להקמת ההרכב The Glitz - יחד עם סטפקו קרוז. הרליס הראשון שלהם "White Line" כבש את המצעדים בגרמניה והפך לאחד הקטעים המבוקשים בחנויות התקליטים באירופה באותה שנה.

מאז הסופר-גרופ הגרמני ממשיך לגרזן רחבות ברחבי אירופה, ולשחרר טראקים ורימיקסים עבור לייבלים מובילים כמוPiemont,AREAL, KarateMusik, ועוד ועוד...

בשנת 2008, הצטרף אנדראס למשפחת האצולה "Plantage 13" , בית חם ליוצרים הגרמניים המובחרים ביותר כמו סטפן בודזין, אוליבר האנטמן, ואידה אנגברג. באותה שנה שחרר הנברג EP בלייבל Hertzblut של סטפן בודזין. "Mouth To Ear" שהפך לאחד הלהיטים הגדולים של השנה , ושרף כל צ'ארט אפשרי בביטפורט.

הנברג עבד על הפרוייקט באופן סודי לחלוטין, ותהיות רבות עלו עם יציאת הרליס לגבי זהות האמן שמאחוריו, וכאשר אנדריאס בישר לבסוף שהוא האיש מאחורי הפרוייקט, הביקוש למופע שלו האמיר לשחקים.
ה EP התנגנן כמעט בכל סט של התקליטנים הגדולים בעולם, שפשוט לא יכלו להשאר אדישים לעוצמה ולסאונד הייחודי של הנברג. מענקי הטכנו דאבפייר, סטפן בודזין והאנטמן ועד תקליטני האוס מובילים כמו מרטין איירר, ואוליבר קוליצקי, כולם פשוט נגנבו לחלוטין על Hennon.

כגושפנקה סופית להצלחה המסחררת שלו, ב 2009 נבחר הנברג לשמש כרזידנט בעמדה של מועדון "Tresor" המיתולוגי בברלין.

כיום הוא ממשיך להוציא קטעים בכל הפרוייקטים השונים, ופרוייקט "סודי" טרי-טרי שלו בשם Cascandy סומן כבר ע"י רבים כדבר הגדול הבא בסצינת הטק-האוס ההולכת וגדלה.

את הקליבר הגרמני יגבו על העמדה:
Stephan Bazbaz (NEWS/Plattenbank– יוצר צעיר שכבש את העיר בסערה במהלך השנה האחרונה. "באז" עצבני נוצר לאחרונה סביב סטפן שמשחרר בימים אלו את ה Ep הראשון שלו בלייבל הגרמני Plattenblank Rec.

סטפן ידוע בבניית הסטים המופלאה שלו והקרוסאובר בין הטק-האוס לטכנו שובר רחבות.

Miki Litvak (Punch Music– נמנה בין היוצרים המובילים בארצנו , ֿשחדר לתודעה של כולנו בעקבות שיתוף הפעולה המבריק עם עידו אופיר. מיקי ידוע לא רק כיוצר מוכשר אלא גם כתקליטן משובח ביותר, ובעל טעם מוסיקלי עשיר ומגוון.

Uriah (NEWS/3rd Empire) – אחד הכוחות העולים בסצינה בשנים האחרונות שחרך כבר כל רחבה אפשרית בארצנו, החל ממסיבות טבע מוטרפות ועד למגה-קלאבס, אוריה מבטיח שהמסיבה תימשך עד שעות הבוקר הקטנות. אין מה לעשות, שהבחור עולה לעמדה, עזיבה היא פשוט לא בגדר אופציה.
See You On The 27th !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.