18.03.10 \\ nu-nu-nu


FROM THE CREATORS OF GLAM-OU-RAMA
מבית היוצר של גלאם-או-רמה לונדון וגלאם-או-רמה ת"א:
 nu-nu-nu
NOT YOUR REGULAR HITS!
אלקטרו-טראש ופופ למתקדמים – לא הלהיטים הרגילים!
תאריך: 18.3 - יום חמישי, בחצות
מועדון: מועדון הבלוק, דויד חכמי 35, ת"א
מחיר כניסה: לכבוד מסיבת הפתיחה, הכניסה עד אחת חינם! אחרי אחת 40 ₪
כניסה מגיל 22+ בלבד! (חשוב)

מה, מי ולמה נו-נו-נו?!
גלאם-או-רמה עשתה מהפכה והצליחה להביא למרכז הבמה את הפופ והלהיטים כפי ששמנו לעצמנו ליעד. מי היה מאמין לפני שנתיים שיבוא היום שבו כל ת"א תוצף במסיבות להיטים אשר יכבשו כל מוצב אפשרי? כעת הגיע הזמן לשלב הבא ולמשהו חדש וחדשני - הזמן להיות שובבים.

נו-נו-נו – אלקטרו-טראש ופופ למתקדמים – לא הלהיטים הרגילים!

נו-נו-נו, מסיבה חדשה וחתרנית אשר תשלב פופ ממזרי ושובב עם אלקטרו-טראש מופרע שמשתלב בצורה מושלמת עם הגל החדש בפופ העכשווי המתבסס על המוסיקה האלקטרונית. בנוסף, חלק משירי הפופ יקבלו חיים חדשים וישודרגו בגרסאות אלקטרו. הפופ פוגש אלקטרו פוגש פופ, יתגלגלו, ישתוללו וכך נולד הנו-נו-נו בעידן שבו הגבולות נופלים וההפרדות בין הז'אנרים מתמסמסות.

נו-נו-נו היא לא עוד מסיבת להיטים, בנו-נו-נו לא ינוגנו כל הלהיטים הרגילים שבימינו שומעים בכל מקום, אלא דווקא את אותם שירים מעולים שלא מקבלים במה ראויה (או שמא רחבה ראויה). בנו-נו-נו תשמעו את כל מה שהיה אמור להיות להיט, כל מה שיהיה להיט וכל מה שתמיד רציתם לשמוע אבל אף פעם לא העזתם לבקש, פופ מאתגר ונועז יותר לצד כל אותם שירים מרטיטים אך אולי פחות מוכרים של כוכבי וכוכבות הפופ, מדונה, בריטני, גאגא וכל השאר. נכון שתמיד אתם שואלים את עצמכם, למה שוב מנגנים את הלהיט השחוק ואף פעם לא מנגנים את... אז בדיוק את השיר הזה תשמעו בנו-נו-נו!


מוסיקה: מאסטר בלאסטר די-ג'ייז

(אדי ופרסטון מגלאם-או-רמה ומומחים אורחים)
המארח שלכם: סטואי גריפין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.