GLAM-OU-RAMA \\ 22.4.10


GLAM-OU-RAMA PRESENTS:
CHRISTINA AGUILERA'S
MOULIN ROUGE PARTY

תאריך: 22.4 - יום חמישי בחצות (מומלץ לבוא מוקדם)
מועדון: מועדון הבלוק, דוד חכמי 35, ת"א
מחיר כניסה: 60-40 ₪. 60 בלי הנחה.
פרטים איך לקבל את ההנחה באתר הבית: www.glam-ou-rama.co.il

תיאור כללי על אודות GLAM-OU-RAMA: גלאם-או-רמה היא מסיבת גלאם-פופ לונדונית
עם מסיבות נושא מקוריות, מסיבה שבה כל אחד הוא הכוכב של הערב, מסיבה שמביאה

את הקיטש, הטראש והגלאם-פופ למרכז הבמה בשילוב אוונגרד עם קריצה, תוך הפצת נצנצים ועידוד המבלים להוציא את היצירתיות מהארון, במטרה ליצור פנטזיה.


מסיבת המולן רוז' של כריסטינה אגילרה הגלאם יוצא לסיבוב נוצץ בצרפת יחד עם כריסטינה אגילרה במסיבה פוסט-אימפרסיוניסטית באווירת המולן רוז'. המולן רוז' הוא תיאטרון בפריז הממוקם באזור האורות האדומים ובו מוצגים מופעי קברט צרפתי "בורלסק".

התיאטרון הפך לסמל של התרבות הבוהמיינית הצרפתית. הסרט-מחזמר שבהשראתו, "מולן רוז'", הפך לסרט פולחן המהווה מקור השראה רבה והינו יצירת מופת הן מבחינה ויזואלית והן מבחינת הפסקול. כריסטינה אגילרה השתתפה בסרט, תרמה לפסקול וסיפקה סטייל בורלסקי מודרני שהפך בתחילת שנות האלפיים לחלק אייקוני בתרבות הפופ והטראש. כריסטינה חוגגת יותר מעשור של כוכבנות פופ גלאמית וביצ'ית. מי שבתחילת המילניום גרמה

לכל הבנות לרצות להיות "מלוכלכות", כעת, עם סינגל חדש ואלבום בדרך.
זו ההזדמנות להיזכר במעלילה המטונפים רגע לפני ההתקמבקות הגדולה שלה.

די-ג'ייז מיסייה פרסטון ביזאר ולה אדי לישס עם גלאם-פופ, עם כל להיטיה הגדולים של כריסטינה אגילרה מכל הזמנים, להיטים בהשראת הסרט מולן רוז' וטראש-מ-ח על הבמה: בוהימיה קברט במופע בורלסק לה מולן רוז'!
לבוש בהשראת מולן רוז': זה הזמן להוציא את הצד הצרפתי שבכם, את כובעי הבארט, שמלות הקאן-קאן, שרשראות השום והבאגטים, זה הזמן להתלבש הכי גלאם נוצץ כמו בימי הזוהר של המולן רוז', כי מוגזם זה לעולם לא מספיק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.