Seth Troxler Vs. Guy Gerber // 20.5.10



חרגול הפקות, ג'ניה, יונקי ו-Couple מציגים:
Seth Troxler (myspace)
Vs.
Guy Gerber
(myspace)
Supplement Facts Night

Thu 20.5.2010
The Block

Locals: Ofri Goffer \\ Shlomi Zidan

סת' טרוקסלר - הגאון המוטרף והשם הכי חם בסצינת הטכנו הבינלאומית והסופרסטאר הישראלי גיא גרבר בסט ראשון אי פעם בבלוק. ערב חובה לכל מי שטכנו והאוס זורמים בדמו
חמישי 20.5.2010
מועדון הבלוק, דוד חכמי 35, תל אביב
פתיחת דלתות: 23:00
כרטיסים: 70-90 ש"ח
50 כרטיסים ראשונים ב-60 ₪
הזמינו עכשיו לחצו כאן

מכירה מוקדמת
באשראי: מועדון הבלוק 03-5379963/ קרמבו - שינקין 18/
חומוס אבו-דאבי קינג ג'ורג' 81/ זינגר - מזא"ה 49/ שסק - לילינבלום 17

לא מעט אנשים בעולם משוכנעים שסת' טרוקסלר הוא בנו של השטן.
המסיבות שבהן טרוקסלר מתקלט ידועות כערבים הכי מוטרפים אי פעם וסגנון החיים ההדוניסטי שהוא מנהל הפך למפורסם לא פחות מהסטים שלו.
פצצת האנרגיה והטירוף שמסתובבת בעולם תחת השם סת' טרוקסלר החלה את דרכה בדטרויט של תחילת שנות האלפיים כשטרוקסלר בן ה-16 תפס מקום על העמדה לצד אגדות הטכנו של עיר מגוריו.
לא עבר זמן רב והסגנון האקלקטי של טרוקסלר החל לצבור תאוצה ולהפוך אותו לאחד הדי.ג'יי המבוקשים בעיר המכונות.
סגנון החיים הפרוע שלו, והעובדה שבשבילו תקלוט מועדונים היא לא רק עבודה אלא דרך חיים הובילה אותו לדחוף גבולות כדי.ג'יי ומפיק מהרגע הראשון.
עוד לפני שהגיע לגיל 20 טרוקסלר נחטף על ידי הלייבלים הגדולים בעולם כשכולם רוצים חתיכה מהגאונות המופרעת שלו. בתוך שנתיים הוא שיחרר ריליסים ב
M_nus , Spectral, Wagon Repair, Bpitch Control, Ghostly International הוא משמש ווקליסט בקטעים של אמנים כמו טיפשוורץ והפקות שלו כמו
"!Panic, Stop... Repeat", "Love Never Sleeps", "Aphrika" מביאות אווירה פסיכדלית טכנואידית ביזארית שמעיפות את הרחבה לשמיים ואת המוח לעננים.

בסוף 2009 , לאחר ששינה את מקום מושבו לברלין, נבחר סת' טרוקסלר במקום השמיני ברשימת הדי.ג'ייז השנתית של אתר רזידנט אדוויזור כשהוא משאיר מאחוריו שמות כמו לורן גרנייה, דריק מיי וענקים אחרים וכל זה עוד לפני שמלאו לו 25.
החודשים האחרונים מסמנים שיא חדש בקריירה של טרוקסלר עם הלהיט המשותף שלו עם דיטרון ועם הסט הטרי שלו לסדרת " המיקסים היוקרתית של ביפיצ' קונטרול. הקיץ גם קיבל טרוקסלר את הרזדנסי היוקרתי במועדון די.סי 10באיביזה במקום לוצ'יאנו.

את הסיפור המטורף של גיא גרבר כבר ממש לא צריך לספר.
הסופרסטאר הישראלי התחיל את דרכו הבינלאומית ב-2004 כששחרר את "סטופיג' טיים" קטע שחשף לעולם את הכישרון המלודי יוצא הדופן של גרבר והפך לקטע חובה בקייסים של הדי.ג'ייז הגדולים בעולם. סוון וואט קלט את הכישרון יוצא הדופן של גרבר והחתים אותו בקוקון.
לא עבר זמן רב וגרבר פרע את השטרות בענק והחל לטפס ברשימת אמני הטכנו הבינלאומיים ולתפוס מקום ליד שמות כמו וילאלובוס, לוצ'יאנו ואחרים.
הקטעים שלו ששילבו קיק רצחני עם גישה מלודית רכה הביאו סאונד חדש לסצינת הטכנו הבינלאומית ולקחו את הקטעים שגיא הפיק במרץ לראש הצ'ארטים של גדולי הדי.ג'ייז בעולם. אלבום הבכורה שלו מ-2007 הציג את הקשת המוזיקלית הרחבה של גרבר ולצד הידע העצום שלו בהיסטוריה האלקטרונית הציג ויז'ן מהפנט של העתיד . גרבר הוא ללא ספק הסופרסטאר הישראלי הגדול ביותר בעולם הטכנו וההאוס.
כבר שנים שהוא מפרק בכל סוף שבוע את המועדונים הגדולים בעולם, והלייבל שלו "Supplement Facts" הוא אחת הפלטפורמות המבוקשות בעולם. בחודשים האחרונים גיא עובד על אלבום רימקסים לענק ההיפ הופ פאף דאדי ועסוק בטאצ'ים האחרונים על אלבומו החדש.
אחרי לא מעט סטים מדהימים בתל אביב בשנתיים האחרונות גרבר יגיע לראשונה לעמדה של הבלוק כדי להראות מה הוא יכול לעשות על מערכת הסאונד האימתנית של המקום.
יחד עם חברו הטוב טרוקסלר מדובר בליין אפ שנלקח היישר מפסטיבלי הטכנו וההאוס הגדולים בעולם ומגיע באריזה אינטימית שתהפוך את הערב הזה לחוויה בלתי נשכחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.