FAVELA TEL AVIV \\ 14.7.11

 Radio E.P.G.B & Kisluk-Neeman Proudly Present:
FAVELA TEL AVIV @ the BLOCK

live show:

JAHCOOZI (Bpitch Control, Berlin)

dj's: /// Botanika // Kalbata // Doni Kisluk & Loyal // Laze (RadioClash)

הרדיו איפיג'יבי והמפיקים קיסלוק ונדב נאמן מביאים לכם את הרכב האלקטרוני המרענן מברלין. פאבלה תל אביב הינה הפקה שמטרתה לייצג את הגל הבינלאומי החדש של המוזיקה האלקטרו-אורבנית-אקזוטית שסוחפת את הסצינה הגלובלית היום.

(JAHCOOZI (Bpitch Control, Berlin

ג'קוזי, הרכב האלקטרוני-אורבני הברילנאי שהוציא ממש עכשיו אלבום מדהים שזכה לשבחים. מגיע להופעה יחידה בתל אביב במועדון הבלוק המחודש,
ההרכב חתום בלייבל הגרמני Ellen Alien המנוהל ע"י Bpitch Control ומייצג מפיקים והרכבים גדולים כגון Modeselektor ,Mochipet, Paul Kalkbrenner, Apparat
ורבים אחרים. הטריו החם מורכב מסשה פררה הסולנית הסרי-לאנקית המדהימה, שכובשת את הבמה עם הנוכחות הכריזמטית שלה יחד עם המפיקים והנגנים רוברט קוך ההארדקוריסט מברלין ואורן גרליץ הישראלי.
עם אלבום חדש בפתח ו2 אלבומים ברזומה ג'קוזי שיתפו פעולה עם מספר רב של אמנים, הכוללים Modeselektor, Siriusmo, M.Sayiid, Barbara Panther, Ramadanman, Ikonika, Stereotyp, Asian Dub Foundation, Guillermo.E.Brown, Oliver $, RQM, King Cannibal, Mochipet, Rustie, Buraka Sound Sistema, Missill, Stanton Warriors, Lexie Lee, D-Double, Tinchy Stryder, Lethal B, Kano, JME, Skepta, Ata + Sasse, Cassy, Luomo, New Flesh, Infinite Livez, Alhaca Soundsystem, Sukh Knight, Milanese and Kalbata.










חמישי 14.7.11
doors open 23:00 hrs
cost: 80 NIS
limited presale: 60 NIS

תגובה 1:

  1. ענק, הייתי בהופעה שלהם והיה מוטרף!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.