LEGENDS: DANNY KRIVIT D \\ 23.9.11


LEGENDS: DANNY KRIVIT- Friday 23/9 At The Block

Amichay Matyas- The Block
Live Show: Asymmetric Soul
(Lonya, Daniel Audio Junkies, Patrick Grob, Maggie)
Yogo - The Block

A long time ago, in a galaxy far, far away..

ישנן מעט מאוד מסיבות שבאמת משנות משהו בסצינה, מסיבות שזוכרים אותן שנים אח"כ. בערב סתווי של תחילת דצמבר 2007, בשקט כמעט מוחלט של המדיה, דרך צרוף מקרים שאפשר להגדיר אותו רק במילה "גורלי", הגיע לתל-אביב האפלולית משב רוח מרענן של צבע ורגש מיבשת אחרת: האייקון הניו יורקי דני קריביט, שנחת בפעם הראשונה בישראל, עם שני תיקי ענק מלאים בוינילים, למסיבה מחתרתית במיני-מועדון השרון 12.
לא היה פרסום בעיתונות, לא רדיו, לא היה פייסבוק (לא ידענו מה זה אז) והיו מעט מאוד הזמנות שחולקו במקומות ספורים ונבחרים. ובכל זאת, השמועה רצה מפה לאוזן, ובערב האירוע נדחסו למרתף הקטן והאפלולי ברחוב השרון כ300 איש שמילאו את המקום מפה לפה: בליינים, תקליטנים, מפיקים, עיתונאים, בעלי מועדונים, כולם באו לתת כבוד לאגדה מניו יורק. מאות אנשים לא הצליחו להיכנס ונאלצו ללכת הביתה, פשוט כי לא היה מקום להכניס יותר. גל האנרגיה והפרגון שזרם באותו ערב מהקהל אל העמדה היה משהו שמרגישים רק לעיתים נדירות ומהרגע שהמאסטר עלה לעמדה ועד 7 בבוקר, המועדון כולו נסחף בבועה של מקום ושל זמן לניו יורק של שנות השבעים, השמונים והתשעים, למסיבות הבאדי אנד סול המיתולוגיות במועדון הוינל, למסיבות הרולר-סקייטס בסנטרל פארק ולבריכה של חום ורגש ועוצמה שהשאירה את כולנו מחוסרי נשימה ועם דמעות של אושר בעיניים.
בסצינה המקומית של 2007 שנשלטה על ידי מוזיקה מונוטונית ואפלה והרבה פוזה של סנוביות וכוחנות, זה היה כמעט כמו לצאת מהארון – מותר לחייך, מותר להתרגש משיר, מקול של זמרת, מהרמוניה, מאהבה למוזיקה ללא גבולות, מוזיקה אותנטית וקהילתית שהיא על-זמנית, ללא אופנות אחרונות, ללא ציניות, עם כל הלב.
מאז הגיע קריביט לעוד 3 מסיבות בלתי נשכחות במועדון הבלוק, שהפך להיות לאחד מהמקומות האהובים עליו בעולם. מסיבות שהיו המשך ישיר לאותו ערב ראשון ומחתרתי - הוכחה שקהילה של אוהבי מוזיקה שרוקדים להאוס, טכנו, דיסקו, פאנק וסול דרך מערכת סאונד באיכות בינלאומית, היא לא דבר שיכול לקרות רק בניו יורק או ביפן. זה קורה גם כאן.
פתיחת דלתות: 23:30 יחממו עמיחי מטיאס ויוגו, ובשעה 12 וחצי תעלה להקת "אסימטריק סול" למופע פריצה מיוחד! "אסימטריק סול" הוא פרוייקט יחודי בנוף המקומי שמככב לאחרונה במצעדים הבינלאומיים החשובים ביותר בז'אנר וגם זוכה לתמיכה נלהבת של קריביט עצמו. ההרכב מתמחה במוזיקת דיפ-האוס ווקאלי המשלבת אלקטרוניקה עם סול, רוק, פאנק ומקצבים קאריביים. לא לפספס!
המקדימים יזכו למחיר מיוחד בכניסה, תפוח בדבש לכבוד ראש השנה העומד בפתח, ועוד פינוקים על הבר.
כרטיסים במכירה מוקדמת ב-70 ש"ח במקומות הבאים:
תדר הר סיני 5, שסק לילינבלום 17 ,חומוס אבו- דאבי- קינג ג'ורג' 81 ומיסטר טיקט
http://misterticket.co.il/he/party/legends-danny-krivit
בקופה: 70 ש"ח עד 12:30, 90 ש"ח אחרי
העישון מותר רק בלאונג' שצמוד לרחבה. בשאר חלקי המועדון - לא מעשנים! תעזרו לנו לשמור על אויר נקי.
KEEP IT FRESH :)
www.block-club.com
www.dannykrivit.net
http://www.asymmetric-soul.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.