Teder in the Block // 19.8.11


Floating Points
(Eglo Records, London)

Friday 19.8
Doors 23:30

לצידו ברחבה המרכזית יתקלטו
Ronen Rasta/Yogo/Nadav Ravid

בחדר העישון והמזמוזים יסובבו תקליטים
Hectic/Walter/Loyal/Arazi+Sharoni

חפשו את הנקודות הצפות ברחבי העיר אם אתם רוצים כניסה חינם..


שיתוף הפעולה הראשון בין רדיו בר התדר לבין מועדון הבלוק נולד מתוך אהבה משותפת לאחד המפיקים המרתקים והמשפיעים שפרצו בסצינת המוזיקה האלקטרונית בשנים האחרונות. ההפקות והסטים של פלוטינג פויינטס הצליחו להפיל מהכיסא את חובבי הבסים והביטים שבינינו, אבל גם את ארנבוני ההאוס וכשיש קונסנזוס כל כך רחב על איזשהו אמן, זאת כבר סיבה למסיבה. לצד המדען הבריטי המטורף יתקלטו מיטב תקליטני העיר בשתי רחבות עם ספקטרום מוזיקלי אינסופי.
לרגל שיתוף הפעולה המיוחד וכאות הזדהות עם המאבק החברתי המרגש שמתרחש סביבנו החלטנו להוזיל את מחירי הכניסה באופן משמעותי על מנת לאפשר למקסימום קהל ליהנות מהפלא המוזיקלי של פלוטינג פויינטס.
למי שלא מכיר, קצת פרטים:
סם שאפרד, Floating Points, הוא ילדון צנום ולונדוני בן 23 שמסיים בימים אלה את הדוקטורט שלו בגנטיקה מולקולרית. בין שעות המעבדה הארוכות, הוא מספיק גם לטפח אוסף וינל בלתי נתפס בעומקו ובאיכותו וגם להפיק מוזיקה שנעה על סקאלה גלקטית פרטית משלה ושניצבת איפשהו בין דיפ האוס דטרויטי, דאבסטפ UK Funky, ניו דיסקו, פוסט היפ-הופ נוסח Flying Lotus ואוונגארד ג'אז.

הפקות ראשונות של פלוטינג פוינס הופיעו לראשונה על ראדאר הסצינה העולמית בשנת 2008 כשג'יילס פיטרסון ובנג'י בי התחילו לנגן גרסאות דמו ששאפרד שלח להם, בתוכניות הרדיו שלהם בבי.בי.סי. בפברואר 2009 יצא התקליט הראשון שלו באיגלו, הלייבל החדש שהקים, וכחודש לאחר מכן הגיע הקטע "Love Me Like This" וגרם לסערה ברחבות הריקודים במועדונים בבריטניה וברחבי אירופה, כמו גם בתל אביב, כשלא היה תקליטן מקומי שלא ניגן אותו. הלהיט הפך להיות לאחד מהקטעים המגדירים של אותה שנה וקנה לשאפרד מעריצים ברחבי העולם כולו, כולל אמנים כמו הבייסמנט ג'אקס, סקוורפושר, קאריזמה, קוד-9, תיאו פאריש ואפילו רדיוהד. לייבלים כמו Planet E ו-Ninja Tune מיהרו להזמין פרוייקטים מילד הפלא הלונדוני, שבימים אלה משתמש בהשכלה המוזיקלית הקלאסית שלו כדי לנצח על ה- Floating Points Ensamble תזמורת המונה כעשרים נגנים שהוא מקליט באולפני Abbey Road לכבוד ציון חגיגות 20 שנה לנינג'ה טיון. שפארד ידוע כתקליטן פנומנן המשלהב את הקהל בין אם הוא מנגן קלאסיקות דיסקו, טכנו גרזני, 2סטפ עתידני או היפ הופ. אין סגנון שהוא לא מצליח לאגד אל תוך הסטים החיים שלו, כשהכל בהגיון ובתזמון מועדוני מושלם.

הנה סט טעימה
הוקלט לייב עם מיקרופון בתוך הקהל, כך שאל תצפו לאיכות סאונד, אבל כששומעים את השאגות של האנשים שמטפסים שם על הקירות, מתחשק שכל סט יהיה מוקלט ככה.. פלוטינג פוינטס מעיף את הרחבה של הסאב-קלאב בגלאזגו במסיבה האחרונה של ליין ה"נאמברס" במועדון:
http://nmbrs.net/mix/025-floating-points-numbers-friday-5th-march-2010/

מחיר הכרטיס בערב יעמוד על 30 ₪ בלבד עד השעה חצות וחצי. לאחר מכן - 60 ₪
בנוסף, פיזרנו נקודות צפות ברחבי העיר. מצאתם נקודה? הרווחתם כניסה חינם.
איפה לחפש? מומלץ להתחיל בתדר/בבלוק אבל יתעופפו להן נקודות בשלל מקומות בעיר
עם דגש על סביבת מוקדי המחאה ברוטשילד ובלוינסקי.

לינקים נוספים:
הצצה לעולם הפסיכדלי המהפנט של מר שפארד..
הקטע שהפך בזמן כל כך קצר לקלאסיקה:



כל כך טוב שאין מילים לתאר:









דאונטמפו אינטר-גאלאקטיק ג'אז:




סטים :
סט מעלף שעובר בין כל הסגנונות בסדרת הפודקאסטים המשובחת XLR8R
http://www.xlr8r.com/podcast/2010/03/floating-points-my-plastic-peopl
Four TetVs Floating Points - Rinse FM 15-13-2011
http://mixesdb.com/db/index.php/2011-03-15_-_Four_Tet_vs_Floating_Points_-_Rinse_FM
מתארח בתכנית של ג'יילס פיטרסון בביביסי
http://mixesdb.com/db/index.php/2009-08-27_-_Gilles_Peterson,_Floating_Points_-_Gilles_Peterson_Worldwide

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.