HENRIK SCHWARZ \\ 14.10.11

The Block, N Factorial & News proudly present

בפעם הראשונה בישראל!
HENRIK SCHWARZ 
(!K7 Records, Innervisions, Berlin) – LIVE! *
Local Support: Shlomi Zidan, Yogo, Avishay Balter

חברים יקרים, אחרי אין ספור השערות וניחושים, עכשיו זה רשמי:
ביום שישי ה14 לאוקטובר, האירוע שהסצינה המקומית מחכה לו כבר שנים קורה סוף סוף במועדון הבלוק בתל אביב.

רק צלילו של השם "הנריק שוורץ" מספיק בכדי להעביר צמרמורת של התרגשות בגבם של חובבי מוזיקה אלקטרונית ברחבי העולם כולו. הוא נחשב לאומן הלייב המבוקש והיוקרתי ביותר כיום בסצנת המועדונים העולמית, הוא מפיק מחונן שחתום על יותר להיטי רחבה מאשר כל מפיק אחר בעשור האחרון, אבל מעבר לכל – הנריק שוורץ פשוט עושה משהו שעוד לא נעשה לפניו. הוא היחיד מבין אומני המינימל טכנו של ברלין שהצליח ליצור גשר מוזיקלי, אמיתי ומשכנע בין טכנו לסול. שוורץ הוכיח שאסתטיקה טכנואידית מינימליסטית, סאונד מהונדס ומוקפד ורפטטיביות ברלינאית אפלולית, לא נוגדים את הצליל העמוק והעשיר של המוזיקה השחורה האמריקאית, סול, פאנק, היפ הופ וג'אז, אלא ההפך, שני הצדדים יכולים לחיות ביחד ולהעצים אחד את השני עד שהם מגיעים להרמוניה מופלאה ולאקסטזה מועדונית מושלמת. לא מדובר בהישג של מה בכך.

כי לא משנה באיזה ז'אנר, כל המוזיקה שאהבנו במשך חיינו היא למעשה מוזיקת נשמה. אם היא לחצה על כפתור עמוק בתוכנו, אם היא דיברה אלינו, ניחמה אותנו, אם היא גרמה לנו להרגיש טוב יותר עם עצמנו, אז היא בהגדרתה – מוזיקת נשמה. הנריק שוורץ מבין את האמת הבסיסית הזו יותר מאחרים ובעזרת אינטואיציה מוזיקלית נדירה, חוש מפותח לדרמה ולאלתור ושימוש מקורי בכלים מוזיקליים מודרניים, הוא מצליח ליצור חווית הופעה אלקטרונית מחשמלת, דינאמית וסוחפת, שלוקחת רחבה שלמה אחורה בזמן אל שורשיה של מוזיקת ההאוס, אי שם במקצבים אפריקאיים עתיקים, ואז קדימה - דרך ג'אז, היפ הופ, האוס וטכנו, עד למאה ה21 בה הכח האוניברסלי של שפת המוזיקה מקבל משמעות חדשה.

רוב השינויים הגדולים בתולדות האומנות היו תולדה של מוחות מבריקים שהשכילו להשתמש בכלים החדשים שהטכנולוגיה של זמנם העמידה לרשותם. שוורץ משתמש בתוכנה המהפכנית אבלטון לייב, בטכניקות חדשות שחלקן הוא עצמו פיתח ובגישה שיש בה כל כך הרבה הבטחה לעתיד, עד שאפילו מועדון אנלוגי שבדרך כלל דוגל בפלסטיק שחור בתור מדיום המוזיקה העילאי, מוריד את הכובע ומברך על החדשנות.

באותה רוח של חדשנות ושל סינטזות מפתיעות בין ניגודים, החלטנו להפיק את האירוע המיוחד הזה בשיתוף של שלושה גופים - מועדון הבלוק, אן-פקטוריאל וניוז, ולבחור בליינאפ מקומי יוצא דופן: יפתחו את הערב שלומי זידן ויוגו בסט בק-טו-בק, ומיד אחרי הנריק שוורץ, יעלה לעמדה שם מפתיע ומרענן - אבישי בלטר. בלטר, שבעינינו הוא אחד מהתקליטנים הטובים ביותר בארץ כיום, הוא שם מוכר ואהוב בסצינת המינימל ומסיבות הטבע, אך כמעט אנונימי עבור קהלים אחרים. כבר כמה שנים שאנחנו מחכים להזדמנות להכיר לקהל שלנו את הכישרון העולה והמבריק הזה. מדובר בתקליטן ומפיק שהוא לא פחות מעילוי טכני ומוזיקלי ושההקפדה והדיוק המאפיינים את הסטים האינטנסיביים שלו, לא מאפשרים לאף זוג רגליים בטווח שמיעה להישאר במצב סטטי. אנחנו ממליצים בכל לשון של המלצה – לנוח טוב לפני המסיבה ולשמור אנרגיות!

העישון מותר רק בלאונג' שצמוד לרחבה. בשאר חלקי המועדון - לא מעשנים! תעזרו לנו לשמור על אויר נקי.
KEEP IT FRESH :)

כרטיסים במכירה מוקדמת ב-70 ש"ח במקומות הבאים:
הבלוק- סלמה 157, תדר- הר סיני 5, שסק- לילינבלום 17 ,חומוס אבו- דאבי- קינג ג'ורג' 81 ומיסטר טיקט
http://misterticket.co.il/he/party/nightbus-henrik-schwarz

מחירי כניסה:
עד 1 - 80 ש"ח, 100 ש"ח אחרי
לחברי מועדון הבלוק- 70 ש"ח עד 1, 80 אחרי

קצת לינקים:


הרמיקס לקטע האלמותי של קולדקאט, מייסדי הלייבל נינג'ה טיון


הכל התחיל באפריקה


כשהנריק וג'יימס בראון נפגשים


עוד קלאסיקות מודרניות:









חדש חדש מפס הייצור של שוורץ, אחד הלהיטים הגדולים של השנה

Ben Westbeech - Inflections (Produced by Henrik Schwarz) by AlcaSwann



וככה זה נשמע ונראה בלייב מול קהל (0.30 בקליפ)



לייב:









סטים:

Henrik Schwarz Live by future
classic

http://www.mixcloud.com/podshot/henrik-schwarz-k7-labelshow-2010-02-06/


60nine - Henrik Schwarz In The Mix (01-2009) by 60nine

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.