DJ ROLANDO \\ 16.2.12


Barzilay Crew & The Block Host
 Dj ROLANDO (Detroit) 
16.2


ברזילי והבלוק נרגשים במיוחד לארח לראשונה בארץ את אחד ממפיקי העל של דטרויט והאיש שחתום על Jaguar
מהלהיטים הקנונים והנמכרים בהיסטוריה של הסצנה האלקטרונית : די'גיי רולנדו .
רולנדו נולד וגדל ברובע ההיספאני של דטרויט, את התוכניות להמשיך את המסורת המשפחתית כאומן מסורתי של מוזיקה לטינית שיבש ג'ף מילס שבעזרת תוכנית הרדיו שלו "דה ויזררד" סחף את רולנדו אל תוך קהילת הטכנו שהתגבשה בעיר .
לאחר מספר גיגים מוצלחים נחטף רולנדו על ידי מייק באנקס לקולקטיב "אנדרגאונד רזידנטנס" שם החל להתבלט בהדרגה בעזרת היכולת לשלב מלודיות ומקצבים עשירים אותם שאב מהרקע ההיספני-לטיני שלו אל תוך מוזיקת המכונות של דטרויט .
הפריצה הגלובלית של רולנדו כשיחרר את Revenge Of The Jaguar שהפך במהרה ללהיט מועדונים מטורף והזניק את הז'אנר כולו לשיאים חדשים. שיאים שעוררו את החשק של ענקית התקליטים סוני להשתתף בחגיגה ולשחרר לשוק עותק משלהם ללא אישורו של רולנדו . מה שהוביל למאבק ההרואי ומתוקשר בין אנדרגאונד רזידטס לסוני שנאלצה להתקפל ולהודות בגניבת הקטע .
כיום כמעט 15 שנה לאחר ששוחר, נחשב Jaguar לאחד מהקטעים המכוננים והמרגשים שהנפיקה הסצנה האלקטרונית וממוקם קבוע בתיקי התקליטים של רוב הדי'גייז בעולם ללא הבדלי ז'אנר .

אחרי תקופה של שקט יחסי חזר רולנדו בשנים האחרונות לפעילות מלאה שהוא משחרר חומרים מדהימים בין השאר בלייבל של הפאנרומה בר ובקולקטיבים מובילים אחרים .

רולנדו ידוע כדי'גיי מדהים והביקוש לסטים שלו במועדונים הטובים בעולם גדול מתמיד בעיקר בזכות היכולת שלו לשגר את הקהל למסע בזמן בעזרת קלאסיקות נדירות ולשלב בו זמנית חומרים טריים שמדגישים את ההתפתויות האחרונות בגזרת הטכנו וההאוס .

על החימום יפקדו ד'יפה וטובי שהספיקו כבר לחמם כמה מענקי עיר המכונות
על הסגירה עוד אספן דיטוריט לא קטן עופרי גופר

צפו לערב חם,שחור ומרגש !

Barzilay Crew & The Block host : Dj Rolando (OSTGUT TON / DELSIN)
Deep'a & Tubi (Jackin/Barzilay) , Ofri Goffer (Deli)
חמישי, 16.2 , 23:00
שישים ש"ח במכירה מוקדמת , 80 ש"ח בכניסה
כרטיסים אונליין :
http://misterticket.co.il/he/party/dj-rolando



העישון מותר רק בלאונג' שצמוד לרחבה. בשאר חלקי המועדון - לא מעשנים! תעזרו לנו לשמור על אויר נקי.
KEEP IT FRESH :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.