LEGENDS: MAURICE FULTON // 22.3.12

הבלוק וסטיקי פינגרס גאים להציג:
Thursday. March 22: ★LEGENDS Featuring
MAURICE FULTON

PURE MUSIC - NO HYPE

אחרי מסיבת הלג'נדס האחרונה עם מודימן, היתה לכולנו תחושה שיותר אי אפשר להתחמק מהגורל ומהבקשות החוזרות ונשנות של הקהל - מוריס פולטון חייב לחזור ויפה שעה אחת קודם! כמה ימים וטלפונים אח"כ הסיפור נסגר: ביום חמישי ה22 למרץ מגיע לבלוק החדש התקליטן החייזרי ביותר שאנחנו מכירים. הוא נוחת למספר שעות לפני שהוא חוזר לגלקסיה שממנה הגיע. כזכור, בפעם שעברה, הוא נתקע ברכבת בדרך לשדה התעופה וכך פספס את המטוס שלו ממנצ'סטר. הפעם דאגנו לטיסה מיוחדת שתוכל להמריא גם מתחת לפני הים במקרה שעידן הקרח יחזור, ובנוסף החלטנו לפצות את כל מי שהתאכזב מהביטול הקודם במחירים נמוכים במיוחד בכניסה (פרטים בהמשך).

פולטון לא אוהב אור ומן הסתם ישים מגבת או חולצה ארוכה על ראשו כדי להסתיר את פניו. הוא לא אוהב להשתמש באזניות של תקליטן ומעדיף אזניות זעירות של אייפון. הוא נשוי לזמרת יפנית אוונגרדית אבל מגדל את בתם המשותפת לבדו. הוא טוען בתוקף שהוא בכלל לא מחשיב את עצמו כדיג'יי, למרות שניגן פה כמה מהסטים ההיסטריים והחוקוקים ביותר בזיכרון הקולקטיבי של הסצינה. הוא מתבודד, מסרב להתראיין ואפילו תמונות שלו כמעט שאי אפשר למצוא ברשת, אבל כל זה לא מפריע לו להיות מוכתר על ידי מגזין "וויר" כ"מפיק הקצב היצירתי ביותר שעובד כיום במוזיקת הדאנס האלקטרונית" ולזכות להערצה מצד כל גווני הקשת של התעשיה. המיקסים בין הקטעים שהוא מנגן הם חיבורים שרק הוא מצליח לפצח, פשוט כי הוא חושב אחרת, ובמקום לתקשר איתנו במילים, הוא מעדיף לתקשר בצלילים: סימפוניה של טכנו, אסיד האוס, אלקטרו-פאנק ודיסקו חללי שנספגת בגוף ובנשמה ונשארת שם לחלחל עוד ימים רבים אחר כך.

פתיחת דלתות: 23:00
יפתחו: יוגו וזידן
פולטון יעלה בשעה 1:30
כמו שהבטחנו, חשוב לנו לפצות את כל מי שהתאכזב בפעם שעברה כשפולטון נתקע בשלגים, ולכן - באופן חד פעמי - הכניסה תהיה במחיר מיוחד של:
40 ש"ח בלבד עד השעה 1 ! ! ! 60 ש"ח אח"כ (50 ש"ח לחברי מועדון הבלוק וכמובן - צ'ייסר חינם)

ובנוסף שימו לב!!! מסתובבים בעיר מספר כרטיסי זהב, בדיוק כמו בסרט, כרטיסים אלה יקנו לכם כניסה חינם לממלכת השוקולד של פולטון. אם תהיו מאוד ערניים כשאתם מגיעים למקומות כמו הרדיו, השסק, המיכהטרוניקס או הדלי, אולי תצליחו לקטוף כמה כאלה.

לינקים:
על מוריס פולטון, דף האירוע הראשון בבלוק הקודם:
http://www.facebook.com/event.php?eid=120219990669
ראיון לרדבול מוזיק אקדמי
http://www.redbullmusicacademy.com/lectures/maurice-fulton--a-little-left-of-the-middle

הפקות:
הסאונד של פולטון הוא עמוק וטריפי. שילוב עתידני של ביטים חלליים, אלקטרוניקה עמוקה ומהפנטת וקלאסיקות נדירות ולא מוכרות של טכנו, האוס, דיסקו ואלקטרו-פאנק על גבול הפסיכדלי.




לינקים לקטעים נוספים בדף האירוע הראשון בבלוק הקודם:
http://www.facebook.com/event.php?eid=120219990669

סטים:
http://soundcloud.com/vinyljunkiesjames/maurice-fulton-mixtape-22oct08
לינקים לעוד הפקות שלו ולסטים מדהימים, בדף האירוע הראשון בבלוק הקודם
http://www.facebook.com/event.php?eid=120219990669

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.