WOLF + LAMB \\ 10.5.12

Barzilay & The Block pres. 
WOLF + LAMB (NY/USA) 
Yaron Cohen/Jerome C
(Double Standard) 
Deep'a & Biri
(Barzilay Crew) 

חמישי, 10.5 ,23:30 מועדון הבלוק . 
65 ש"ח במכירה מוקדמת , 80 בכניסה 


לאחר כמה שנים טובות של ניסיונות להשתחל ללוח הזמנים המופרע של שניים מהמוחות המבריקים בעולם הדאנס אנחנו מתרגשים להציג את וולף + לאמב שמגיעים לביקור ראשון בישראל.
גדי מזרחי וזאב אזיינברג הם הרבה מעבר לצמד יוצרים מעולה ובעלי לייבל מוביל , מדובר בציידי כישרונות מיומנים,די'גייז מבריקים ומנהיגים של זרם מוזיקלי .
הסאונד שלהם לא נופל (במודע) להגדרה כזו או אחרת אלה מצליח לקחת את כל מה שאנחנו מכירים מרחבת הריקודים ולהפוך אותו לתבשיל שמתחמם על אש קטנה במשך שעות , האוס – טכנו – פאנק– דיסקו והיפ הופ מתערבבים יחדיו עם הרבה הומור וחדות לכדי חוויה אחת שונה ומיוחדת , וויב סקסי וחצוף שהתפשט במועדונים מסביב לגלובוס כמו מגפה .

אחרי שגיבשו את החזון ופתחתו לייבל בשנת 2005 החלו השניים לצוד כישרונות שלדעתם יכולים לנער אבק ממוסיקת הדאנס המתנוונת וכך נתנו במה ראשונית לאמנים כמו : סול קלאפ, סת' דרוקסלר, ניקולס זאר, דניס קורטל ואחרים .

כדי'גייז מצלחים וולף אנד לאמב להניע את הקהל אל תוך טריפ של מוזיקה חושנית , איטית וסוחפת שגרמה ללא מעט הרמת גבות בתחילת דרכם אך בהדרגה כשהצליחו לנפץ את מסגרות הציניות והמחזור של עולם הקלאבניג הפכו לאחד מהשמות החמים בעולם כשאר הם מנגנים נונסטופ במועדונים ובפסטיבלים הטובים בעולם מלווים במשפחת וולף + לאמב המורחבת .

וולף אנד לאמב מגיעים אל הבלוק בשיאם לאחר שהשיקו בחודשים האחרונים מיקס בסדרת הדיסקים היוקרתית של "Dj Kicks / K7" , המיקס שנעשה יחד עם שותפיהם לחזון סול קלאפ - שבר מוסכמות וגרף סופרלטיבים מכל מגזיני המוסיקה המובלים , הלייבל של השניים מתברג בקלילות לטופ 10 העולמי כאשר כל תקליט חדש שלהם נכנס כמעט אוטומטית לתיקי התקליטים של מביני העניין .
את הזאבים ונכבשות יחמם ירון כהן , כהן ופיני פלח ((Double Hill & Jerome C הם התגלית הטרייה של וולף אנד לאמב שנדלקו על הסאונד שלהם והחתימו אותם לייבל הבוטיק שלהם :  Double Standard. ירון ופיני מצידם סיפקו את הסחורה שכבר בתקליט הראשון סיפקו להיט שובר צ'ארטים .
על הסגירה דיפ'ה ובירי שמשיקים החודש תקליט דאב טכנו חדש בלייבל הגרמני "" Separate Skills.
בחדר העישון אופיר פרץ כבר הדליק (תרתי משמע) את הקיי רום במסיבה עם דריק מאי , והילה סרוסי עם גרוב הדוק עד הבוקר .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.