ויאז'ה \\ 11.08.12



שלום חברות וחברים, לאחר מסיבת פתיחה מוצלחת אפילו יותר מהציפיות, אנחנו שמחים להכריז על המסיבה השניה בליין הויאז'ה - וינטאג' מיוזיק:

כל האמנים הגדולים של הרוקנרול והדיסקו ברחבת ריקודים אחת, מצויידת במערכת סאונד מהטובות בעולם!


אחרי שבמסיבה הראשונה התפרענו עם הביטלס, טבעי שנמשיך ללהקה שנמצאת מיד אחריה ברשימת הלהקות שמכרו הכי הרבה אלבומים בהיסטוריה: 
ABBA

הלהקה השבדית שפעלה בין השנים 1972 ו1982 היתה אחראית ללא מעט חידושים בתעשית המוזיקה:

הם הביאו את התלבושות הצבעוניות אל הסבנטיז, הם חידשו את בימוי הקליפים,
הם היו חלוצים בפיתוח טכניקות הקלטה, המציאו את "קיר הסאונד" ב1973 וגם הקליטו את האלבום הדיגיטלי הראשון בהיסטוריה..

הם חוו הצלחה מסחררת כשבסיבובי ההופעות שלהם, ביקוש הכרטיסים הגיע לכפולות של 100 מההיצע שהמקומות יכלו להכיל ועד היום, במשך השנים מאז שהתפרקו, עדיין יוצאים מדי שנה עשרות אוספים והוצאות מחודשות של אלבומיהם.

ולמרות כל זאת, בשנים בהן פעלו, זכו חברי הלהקה לקיתונות של בוז וביקורת מצד העיתונות על כך שהם יוצרים מוזיקה קליטה וממוסחרת "לכל המשפחה" ולא רוק מתקדם שנחשב למוזיקה האיכותית של אותה תקופה. לסגנון המוזיקלי של אבבא הוצמד הכינוי המזלזל "אמצע הדרך".

מי היה מאמין שהיום, 30 שנה אחרי שהתפרקו, המבקרים המוזיקלים יעשו מפנה של 180 מעלות - דיסקו זה הסגנון המדובר, האיכותי והמשפיע של השנים האחרונות ודווקא הרוק המתקדם של אותן שנים נחשב היום לפחות רלוונטי להתפתחות המוזיקה המודרנית.

אופנות באות והולכות וטעמים משתנים אבל מעבר להכל, אבבא תמיד היתה ותישאר הלהקה שפשוט עושה טוב על הלב. לא משנה כמה ציני תהיה, אי אפשר שלא לחוש את החום המשמח הזה בנשמה כשהמלודיות וההרמוניות המלאכיות של אניטה, ביורן, בני ואנני-פריד ממלאות את חלל האוויר.

במוצאי שבת הקרובה, אבבא מגיעים לבלוק, אמנם לא פיזית אבל באופן רוחני הם בהחלט יהיו איתנו על הרחבה עם כל השירים הגדולים, לצד יתר להיטי הדיסקו והרוקנרול של אותן השנים.

על העמדה :
אייל גולדמן
שימי קוברסקי

במרכז הערב הופעת הפתעה !

שבת. 11.08.12
מועדון הבלוק

פתיחת דלתות : 21:00
כניסה חופשית עד 22:30, אח"כ 20 שקל

THANK YOU FOR THE MUSIC
------------------------------
----------------

נתראה על הרחבה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.