Gilles Peterson // 30.8.12



TEDER & The Block proudly presents:
LEGENDS - Gilles Peterson (BBC, UK)
Thursday 30.8.2012 @ The Block

יום חמישי ה30 באוגוסט, 10 חודשים אחרי הפעם האחרונה, ג'יילס פיטרסון חוזר לישראל! אחרי שבחר בבלוק כמועדון הטוב ביותר שהיה בו בשנת 2010 ו2011, התקליטן הלונדוני האגדי ינגן במפגש הפסגה של התדר ומועדון הבלוק בשיתוף הפעולה הראשון שלנו השנה.

פיטרסון הוא ללא ספק אחד מהאנשים החשובים ביותר בתעשיית המוזיקה העולמית, מעצב דעת קהל ומגלה כשרונות שהיה הראשון להשמיע ולקדם אמנים כמו אריקה באדו, ג'יל סקוט, איימי ווינהאוס, ג'אמריקוואי, בראנד ניו האביז ועוד. הוא עשה את זה בעיקר דרך תוכנית רדיו אגדית בbbc אבל גם דרך הלייבלים שהקים וניהל ודרך הפסטיבל המושלם שהוא אוצר. מעבר לכל אלה, הוא גם התקליטן היחיד שאנחנו מכירים שיכול לנגן כמעט כל סוג מוזיקה העולה על רוחו - סול, פאנק, האוס, היפ הופ, דאבסטפ, דיסקו, מוזיקה קובנית ועוד, ולשמור על החוט המקשר בין כל הסגנונות כך שהסט שלו נשמע טבעי, סוחף ואורגני.

זה יהיה הביקור השלישי של ג'יילס פיטרסון בבלוק והוא מצטרף לרשימה מצומצמת במיוחד של אנשים שהוזמנו למועדון יותר מפעמיים והסיבות ברורות - הוייב והאג'נדה המוזיקלית של מר פיטרסון כאילו הותאמו לרוח ולמערכת הסאונד של הבלוק. מי שהיה בביקורים הקודמים יודע בדיוק כמונו, זה הולך להיות מסע עשיר ולא צפוי שישאיר אתכם מחויכים ברחבה עד שעות הבוקר.

עוד על פועלו של האיש, בדף האירוע של ביקורו הראשון של ג'יילס בארץ, לפני קצת יותר משנתיים -
http://www.facebook.com/events/114769825200658/
בזמן שעבר מאז, ג'יילס המשיך להיות קובע טעם מרכזי במוזיקה העולמית, עשה עוד איזה פסטיבל או שניים ובקרוב יוצא אלבום משותף שהוא ואגדת הדאבסטפ מאלה יצרו בהשפעת נסיעה משותפת לקובה.

אחרי שנים של מסיבות משותפות מרגשות, זהו שיתוף הפעולה הראשון בין התדר לבלוק השנה ומתוככנות עוד כמה הפתעות עד סיום העונה.
התדר נמצא בלב עונתו השלישית והמלהיבה,לוקיישן חדש ולוהט לצד אתר משודרג ולוח שידורים עשיר וגולת הכותרת -  פתיחת שלוחה של תדר בטוקיו(!) לשלושה שבועות בספטמבר.
גם הבלוק בתקופה מרגשת, כשהוא מסיים את השנה הראשונה בלוקיישן החדש ו4 שנים מאז פתיחת המועדון הראשון ובימים אלה התחילו סוף סוף מסיבות ההרצה לחלל המסקרן הנוסף: ה"סקוואט", הצמוד לאולם הגדול.

רגע לפני הנסיעה של התדר לטוקיו, שני הגופים חוברים למסיבה משותפת עם האיש האידאלי למעמד.

פיטרסון הולך לנגן סט ארוך כהרגלו, אז תכינו את עצמכם: הוא אוהב להתחיל מוקדם – ולסיים בבוקר!

ערב לפני (רביעי, 29.8), ג'יילס פיטרסון יתארח ברדיו תדר לתכנית מיוחדת לקראת המסיבה. בואו להגיד שלום.
http://www.teder.fm/

פתיחת דלתות: 23:30, שימו לב: ג'יילס יעלה ב00:30 בדיוק לא לאחר!

כרטיסים מוזלים במקומות הבאים:

תדר- רוטשילד פינת הרצל
אבו דאבי- קינג ג'ורג' 81
שסק- לילינבלום 18
מזנון- אבן גבירול 21
אליז- שבזי 30
מרגוזה- רבי יוחנן 3 יפו
מיסטר טיקט

מועדון הבלוק
סלמה 157, תל אביב

> איך מגיעים מהר?
כל הדרכים מובילות לבלוק. כל אוטובוס או מונית שירות (קווים 4 ו-5) שמגיעים לתחנה המרכזית החדשה בתל אביב, מביאים אתכם ישר עד אלינו.

> איפה חונים בחינם?
מרחק 30 שניות הליכה מהכניסה למועדון, בצמוד לתחנת הדלק, יש חניון עם אבטחה של הבלוק – בחינם. הכניסה לחניון דרך רחוב השלכת.

> איך מקבלים הנחות?
כרטיסי החבר שלנו הם הכרטיסים הכי משתלמים בעיר. הכרטיס עולה רק 50 שקל, והוא מקנה לכם כניסה במחיר הנמוך ביותר לכל מסיבה, צ'ייסר חינם בכל מסיבה, תור נפרד בכניסה במסיבות עמוסות והטבות נוספות. בעוד ארבעים שנה תשוויצו בהם מול הנכדים שלכם, אבל עד אז הם יחסכו לכם מאות שקלים בשנה.

> איפה מותר לעשן?
העישון מותר אך ורק בלאונג' הצמוד לרחבה. יש לכם שם ספות, מאפרות, בר, מכונות משחקים ומערכת סאונד מעולה. העישון בשאר חלקי המועדון אסור בהחלט. עזרו לנו לשמור על אוויר נקי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.