WASHING MACHINE // 4.10.12



<< בחמישי הקרוב הדי.ג'ייז המקומיים משתלטים על עמדות הבלוק למסיבת אסיד חסרת מעצורים!! >>

לפני 31 שנים הוציאה חברת רולנד סינטיסייזר-סיקוונסר קטן וכסוף בשם TB303.

המטרה הראשונית של טאדאו קיקומוטו, המהנדס הראשי של רולנד, הייתה לחקות גיטרה בס אמיתית. כמובן שהתוצאה לא יכלה להיות רחוקה יותר מהמטרה, אבל לפעמים טעות אנושית יכולה להתברר כהתערבות אלוהית.

כשמסתכלים אחורה היום, קשה לחשוב על הרבה מכונות שהשפיעו בצורה כל כך דרמטית על התפתחות המוזיקה המודרנית. הכישלון של ה-303 בחיקוי גיטרה בס הוביל לכך שרולנד הפסיקו לייצר אותה ב-1984, אבל דווקא אז קרה משהו בלתי צפוי: התקליטנים השחורים של שיקאגו, שלא יכלו להרשות לעצמם לרכוש את הסינטיסייזרים היקרים של אותה תקופה והסתפקו במכונה הזולה של רולנד שהעלתה אבק בחנויות יד שניה, גילו מהר מאוד שבמקום צלילי בס מסורתיים, מה שיוצא מהקופסה הכסופה והמוזרה לא נשמע כמו שום צליל שבני אדם שמעו לפני כן. אלה היו צלילים חייזריים וחדשניים, אבל בו זמנית גם אורגניים ומהפנטים, ובעיקר כאלה שמעיפים את המוח ואת הגוף למקומות חדשים. זה היה הצליל של המחר, הצליל שיכבוש את העולם ושיסמל את המהפכה האלקטרונית יותר מכל סאונד אחר.

היום, 31 שנים מאוחר יותר, אין ז'אנר במוזיקה האלקטרונית המודרנית שלא הושפע מאותה טעות מבורכת - וצלילי האסיד יותר פופולריים מאי פעם.

ביום חמישי הקרוב, תתכנס בבלוק חבורה מכובדת במיוחד של דיג'יים כדי לחגוג את הז'אנר המעיף ביותר במוזיקה האלקטרונית -

ברחבה הראשית ינגנו:
רד אקסס, הצמד שזוכה להצלחה רבה בסצינה המקומית ולאחרונה גם הבינלאומית עם ריליסים שיוצאים בקצב מסחרר, מגיע לבלוק ישר אחרי גיג מוצלח בטוקיו במועדון הנחשב - "אייסוטופ לאונג'", כדי לנגן סט לייב מיוחד עמוס במכונות תופים, סינטים אנלוגים וחומרי אסיד נדירים.
עופרי גופר - אנציקלופדית המוזיקה המהלכת שבמסיבה זו יוכל סוף סוף לשלוף את קלאסיקות האסיד הנסתרות שלו
יוגו, הרזידנט של הבלוק שמכין לנו סט מיוחד ומפתיע,
ויפתח YVL
א.ק.א. יובל גרוס, אחד האספנים הכבדים של העיר, שיתקלט בפעם הראשונה בבלוק ויביא איתו את סלקשן הוינל הרחב שלו.
ותוך כדי כך, בלאונג':
Special Live Room
אנחנו גאים לארח סוף סוף את אחד מהאנשים הכי מוכשרים בארץ עם המופע הכי לוהט בשכונה: ג'אן קלוד גברי (א.ק.א. עידן גבריאל) מגיע לבלוק אחרי סיבוב הופעות מוצלח בברזיל ורגע לפני צאת הרימיקס החדש שלו לאגדת הדיסקו ג'ימי בו הורן. הופעת הלייב של גבריאל משלבת נגינה חיה על קלידים אנלוגיים (ג'ונו 60 של רולנד) עם תיקלוט של אדיטים לקטעי דיסקו קלאסים לצד חומרים מקוריים.
SUPPORT YOUR LOCAL DJS!
_______________________

- העישון מותר אך ורק בלאונג' העישון. בשאר חלקי המועדון לא מעשנים. עזרו לנו לשמור על אוויר נקי!
- כרטיסי חבר (להנחות קבועות, צ'ייסרים חינם ושאר הטבות) ניתן לרכוש בקופת המועדון ב-50 שקל.
- חניון חינם עם אבטחה של הבלוק נמצא בצמוד לתחנת הדלק. הכניסה אליו מרחוב השלכת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.