Dyed Soundorom // 13.12.12

:The Block & Gotham proudly present

DYED SOUNDOROM 
(Freak n' Chic, Crosstown Rebels ,Apollonia,  Paris)

Local Support:
Yogo (the Block) and Dot (Thema,Gotham,Legotek)

להזמנת כרטיסים היכנסו למיסטר טיקט:

ימים ספורים אחרי שהבוקינג של דיאד סאונדרום נסגר סופית מתפרסמת הרשימה השנתית של רזידנט אדוויזור ומוכיחה שכנראה לא רק אנחנו רואים בו אחד השמות המעניינים ביותר של סצינת המועדונים, המיקום שלו במקום ה-24 ברשימה, על מפתן הדלת של עשרים הדי.ג'ייז הגדולים בעולם מראה עד כמה התקדם הדי.ג'יי הצרפתי הזה בשנים האחרונות. זה תמיד תענוג גדול לארח די.ג'יי רגע לפני שהוא הופך לענק ובמקרה של סאונדרום שמגבה את הייפ בכישרון יוצא דופן בעמדה ומקוריות באולפן ההפקות לא יכול להיות תענוג גדול מזה.




 יחד עם שונקי ודן גננסיה, סאונדרום משלים את השילוש הפרזיאי הקדוש של סצינת המועדונים העכשווית. עם אג'נדה שונה לחלוטין מחבריהם הגרמנים, שלישיית הצרפתים לוקח את הטק האוס שהפך למסחרי בשנים האחרונות ומפיחה בו נשמת אנדרגראונד אמיתית עם המון גרוב ובוגי. האנרגיה יוצאת הדופן של סאונדרום על העמדה והאולפן הפכו אותו בשנה האחרונה למוביל מבין השלושה עם ריליסים בחממת הייפ של קרוסטאון רבלס, פריק אנ' שיק של גננסיה וספלמנט פאקקטס של גרבר, רזדנסי יוקרתי בסירקו לוקו בדי.סי. 10 באיביזה, גיגים מדוברים בפנורמה בר, בוומב בטוקיו ובטופ של המועדונים העולמיים.







וסט מעולה שלו מלפני מספר חודשים


לישראל מגיע סאונדרום בפעם השנייה אחרי סט נהדר שניגן בדיוק לפני שנה באומן 17, אפשר רק לדמיין מה הוא יעשה כשהוא מגובה במערכת הסאונד האימתנית של הבלוק.

הסיבה מתקימת בשיתוף פעולה של הבלוק ואנשי הגוטהם הירושלמיים
יסגור את הלילה הרזידנט המעולה שלהם דוט, הנה סט מפנק -


בחדר העישון ינגנו כל הלילה האנשים של הליין תטא
YVL
Oron.K
מוזיקה שנעה בין ז'אנרים של האוס וטקנו ומנסה תמיד לצאת מהגדרות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.