ANDRES & WILL SAUL // 17.1.13

The Block, FuturistiX & Freaktion Present

**FuturistiX 5 Years Celebration** 
**Amichay Matyas & Zohar Kafri's Birthday Bash**

ANDRES / La Vida, Mahogani Music, KDJ :: DETROIT

WILL SAUL / Aus, Simple :: LONDON

Amichay Matyas / The Block
Jerome C / DS, FuturistiX
Yogo / The Block

Smoking Lounge by Freaktion: Lt.Dan + Mango

TICKETS: 40 Nis till 00:30. 60 Nis after.
30/50 Nis for club members.

============================

אנדרז :: ANDRES

חלקכם מכירים אותו כאנדרז, די.ג'יי ההאוס שאחראי ללהיט הכי גדול של שנת 2012. חלק נחשפו לאלטר אגו שלו – המתופף מדטרויט (Drummer from Detroit), ואנשי ההיפ הופ מכירים אותו בתור ד.ג'יי דז, הדי.ג'יי של הרכב ההיפ הופ האגדי סלאם וילג'. איך שלא תקראו לו, הומברטו אנדרז הרננדז לא מפסיק לחדש. מהתקופה עם ג'יי דילה בסלאם וילג', דרך התקופה כחייל בצבא מהוגני מיוזיק של מודימן, ועד ללייבל העצמאי לה וידה, אנדרז נוגע בכל ז'אנר מוזיקלי אפשרי – מהיפ הופ והאוס ועד מוזיקה קובנית ופרקשנז.

אנחנו עוקבים אחריו כבר כמה שנים טובות, מבלים איתו שעות בתיקלוטים החיים בלייב סטרים היישר מדטרויט – וממש עכשיו הגיעה השעה שלו לכבוש את העולם. השעה שבה הריליס הראשון שלו בלה וידה, "New For U", ניצב בראש מצעדי סיכום שנת 2012 של פאקט מגזין ושל דף הבית של כולנו, רזידנט אדבייזור, וטיפס גם למקום הראשון במצעד המכירות של חנות התקליטים המקוונת הגדולה בעולם, ג'ונו.

אם לא די בכך, התקליטן המוכשר הזה משאיר רקדנים רבים ברחבי העולם פעורי פה, בזכות טכניקת ההיפ הופ המהירה שלו והמוזיקה הייחודית שאסף לאורך השנים. בסט שלו הוא מצליח לקחת את הדאנס פלור למסע בין רחובות דטרויט (מ- 8 מייל ווסט סייד, דרך אולפני מוטאון בווסט מיד-טאון, ועד ל"שלטר" בדאון טאון דיטרויט), משם לאל.איי, קפיצה מהירה לקובה ובחזרה לעיר המכוניות והמוזיקה, דילה-טרויט.

אנדרז מגיע אלינו היישר ממסיבת הסילבסטר המטורפת של הליין הלונדוני היוקרתי סיקרטסאנדייז ורגע לפני שהוא ממריא לטור הבא שלו באוסטרליה. זה די.ג'יי שדי.ג'ייז אוהבים - אמנים כמו ג'יילס פיטרסון ופלואטינג פוינטס הזמינו אותו לנגן במסיבות יום ההולדת של הלייבלים שלהם. בבלוק הוא יהיה מתנת יום ההולדת של עמיחי מטיאס - שיפתח את הערב - ושל זהר כפרי, שכבר הכריזה על דטרויט כעל הבית השני שלה בעקבות ביקור אצל אנדרז.

NEW FOR U – הקטע שכבש את מצעדי סיכום שנת 2012
הביט המסורתי של אנדרס

MOMENTS IN LIFE - אנדרס בלייבל של מודימן

===============================

וויל סול :: WILL SAUL

פיוצ'ריסטיקס חוגגים חמש שנים וסוגרים מעגל עם האמן הראשון שהתארח בליין - וויל סול.
מאז 2008 מנחיתים פיוצ'ריסטיקס בארץ את מיטב מפיקי ותקליטני ההאוס של הממלכה המאוחדת - גדס, סיקרטסאנדייז (ג'יימס פריסטלי וג'יילס סמית), ברקסון ווואט לייב, דלאנו סמית', סוון וייסמן, מנואל טור, ג'ימפסטר, וכמובן סאול. מאז אותו ערב קסום בישראל, סול הפך לדי.ג'יי מהשורה הראשונ ולמפיק שעובד עם השמות הכי מבטיחים.

כמי שהיה רזידנט במועדון האנד המיתולוגי במשך שנים, סול התחשל באחת העמדות הכי מדוברות בעולם. יש לו תבנית סאונד עמוקה שמתיכה דאב, האוס, דיסקו וטכנו, עם השפעות סול מלודיות מאולד סקול דטרויט – ממוטאון ועד לפלאנט אי.
הלייבלים של סאול – סימפל רקורדס ואאוס מיוזיק הם מופת לאיך לייבל צריך להישמע ולהראות. את המקצוענות שלו והחזון המוזיקלי שאב מתחנות חשובות בקריירה שלו: חברת סוני וחנות התקליטים פוניקה. בנבחרת של סימפל רקורדס תוכלו למצוא את גדי מזרחי מוולף אנד לאמב, אדלנטאפר, ורמיקסרים כמו קארל קרייג, סטיב באג, סת טרוקסלר, סבו קיי, קונראד בלאק ועוד. באאוס מיוזיק, תוכלו למצוא את הסאונד הכי עתידני בממלכה הבריטית כיום עם כוכבים כמו מידלנד, ג'ורג' פיצג'רלד, ג'וי אורביסון רמאדנמאן, אפלבלים, סקובה ועוד. פיוצ'ריסטיקס גאים להחזיר אותו היום לארץ עם תיק תקליטים עמוס בכל הסאונד של מחר.

סול בבוילר רום בברלין


הריליס החדש של וויל סול ודי.ג'יי אוקטובר בלייבל אאוס, כאן ברמיקס של מייקל מאייר


וויל סול וטאם קופר ללייבל סימפל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.