IRON CURTIS // 1.2.13 at THE SQUAT*

Symbiosis & The Block present
*Friday 1.2.2013 at THE SQUAT*

Iron Curtis
Mirau / Jack Off / Retreat :: Berlin

October
Skudge Records / Apple Pips / Tanstafaal :: Bristol

Tubi 
Joy 

THE SQUAT at The Block – 157 Salame St., Tel Aviv
Door opens: 23:30

Tickets: 40 Nis till 00:30. 50 Nis after

סימביוזיס, גוף חדש בנוף המקומי המתרכז ביבוא מוזיקאים טריים, איכותיים וחוצי ז'אנרים, מתארח לראשונה בסקוואט, חלל האנדרגראונד של הבלוק – עם שניים מהשמות המבטיחים והמקיימים של סצנת ההאוס והטכנו.

איירון קורטיס :: ברלין
יוהנס פלוקה מפיק ודי.ג'יי שידוע לרבים בשם העמדה שלו – איירון קורטיס - עובד ויוצר בברלין, גרמניה. בתיקלוטים איירון משלב במיומנות יוצאת דופן בין דיפ האוס לטכנו מלא נשמה, מגדיר את עצמו כג'אנקי של קלאסיקות אבל לא נופל לקלישאות. כיוצר, הוא נע על המנעד המוזיקלי המהפנט של דטרויט – שיקגו – המבורג. במאי האחרון שיחרר איירון את אלבום הבכורה המופתי שלו "Soft Wide Waist Band", בלייבל המוערך מיראו (Mirau). הדיסוננס המרתק בין סגנונו של איירון קורטיס על העמדה לבין הפקותיו הופך את התקלוט שלו לחוויה מרתקת שבראשה דמות אניגמטית, בעלת הבנה מעמיקה בבניית סט ושליטה טוטאלית ברחבה.


קטע מתוך האלבום המדהים של איירון שיצא בלייבל של טנסנייק

אדיט של איירון לקטע מעולה של ג'ייקוב קורן

איירון בפודקאסט למגזין הנחשב דייזד


אוקטובר :: בריסטול
ג'וליאן ריימונד סמית', די ג'יי ויוצר מבריסטול, הממלכה המאוחדת, מוגדר על ידי יודעי דבר כמורד, אמן אלקטרוני חתרני שבחר להתוות דרך ושפה מוזיקלית משלו. מאז 2007 הוא משחרר מוזיקה בעלת סאונד ייחודי תחת השם אוקטובר בכמה מהלייבלים האיכותיים, כמו אאוס הלונדוני וסקאדג' השוודי. עד מהרה החל לשתף פעולה עם שמות גדולים כמו ריפרטון, וויל סול, די ג'יי קיו ורבים נוספים, והיום הוא מהווה חלק מהשיח המוזיקלי, אם זה בזכות רמיקסים בלייבל סקאדג', קטעי אמביאנט עם איון פירסון או הפודקאסט המדובר שהקליט לאתר רזידנט אדווייזור. השמועה מספרת שעל העמדה אוקטובר נוקט בגישות לא טיפוסיות ובבחירות המתרחקות מן המוכר בעזרת אוסף ויניל משובח וגישה אומנותית מגובשת, תוך שימוש ברגישות והבנה של חלל וקהל.


קטע של אוקטובר שיצא בלייבל השוודי הנחשב סקאדג'

אוקטובר עם אחד הקטעים הפופולריים של 2012

הפודקאסט של אוקטובר לרזידנט אדווייזור

+++

את סט החימום הפקדנו בידי טובי, ללא ספק אחד מהתקליטנים המדויקים והחדים שיש לעירנו להציע, ושסגנונו מתכתב באופן ישיר עם זה של שני האמנים שיבואו אחריו.

תסגור את הערב ג'וי, הסטארלט הצעירה של סימביוזיס, שמגיעה לעמדת הסקוואט אחרי שורה מכובדת של תיקלוטים ברחבי העיר ותוכנית שבועית בעונה האחרונה של התדר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.