OMAR-S // 14.2.13

:The Block Presents
 Thursday 14.2.13 - Valentine's Day

OMAR-S
FXHE Records :: Detroit

local support by
Yogo :: The block
Anna & Soussana :: Pacotek

Limited amount of tickets at the price of 70 Nis



זוכרים שסיפרנו לכם ש-2013 הולכת להיות שנה חסרת תקדים? עומדים לקרות פה דברים שלא קרו מעולם וכדי לשמור על השפיות של כולנו, אנחנו נחשוף אותם אחד אחרי השני ובהדרגה. אז תהדקו את החגורות ותחזיקו חזק כי אנחנו יוצאים לדרך שעוד לא חוויתם:

לא היה קל לשמור על פני הפוקר שלנו בחודש האחרון כשנשאלנו שוב ושוב ״מה קורה בפברואר??״, אבל אחרי סדרת קלפים נדירה ואימתנית שהתחילה את 2013 עם דיג׳יי הארווי והמשיכה עם פרנקי נאקלס, ידענו שהקלף הבא הוא הג׳וקר וקלף כזה, כידוע, צריך להחזיק קרוב לחזה.

התגובות הראשוניות לפוסטר שהוצאנו בסופ״ש האחרון נעו בין הלם, אקסטזה וחוסר אמונה בסיסי. נרשמו גם כמה צרחות לא רצוניות.. כך גם אנחנו הרגשנו כשקיבלנו את האישור הכתוב שהבוקינג שאנחנו עובדים עליו כבר מתקופת הבלוק הקודם, אכן קורה סוף סוף. הג'וקר ששובר את הגבולות בין סטרייטים לגייז, בין הקלאברים של הטכנו לבין אנשי ההאוס של הלג'נדס, וכמו תמיד - זה יכול לקרות רק בדטרויט:

עומאר אס, הנסיך החדש של עיר המכוניות, מגיע בפעם הראשונה לישראל לסט יום אהבה אפלולי במיוחד!



אלכס עומאר סמית', בן דודה של פלורנס בולארד סולנית הסופרימס, החל לשחרר קטעי טכנו והאוס במהלך 2003. הקטעים, שנרקחו כולם על כלים אנלוגיים בבית שלו בדטרויט, הציגו מהרגע הראשון טביעת יד ייחודית. טכנו חופשי, לעיתים אפילו ג'אזי, שמסתמך על מבנה מלודי פשוט וסאונד עתידני. הם החזירו את צליל הפאנק האלקטרוני לטכנו המסחרי של התקופה ובישרו על דור חדש של מפיקים שקם בדטרויט.

ההפקות שלו, שיצאו בויניל בלבד ובכמויות קטנות, התגלגלו לאירופה והפכו למוצר מבוקש בתיק של כל די.ג'יי עם אוזניים וההשוואות למודימן ולתיאו פאריש לא איחרו לבוא. אבל לעומאר אס היו תוכניות אחרות.כשהוא מקפיד לא להתראיין ומשחרר מעט מאוד אינפורמציה אישית, עומאר המשיך לשחרר ריליסים מהפנטים, להיטים אנטי מלודיים, מחוספסים ומלאי מיסתורין שהפכו לרחבות את המוח.

לשיא הגיע עומאר אס ב-2009 כששיחרר את המיקס ה-45 במספר של סדרת פאבריק. עומר שחרר מיקס שמורכב אך ורק מהפקות שלו, כשהוא מלווה אותו באמירות שהוא לא מתעדכן במוזיקה חדשה כי הקטעים שלו הכי טובים בעולם. בראיונות הנדירים איתו גם טען שהוא מעולם לא שמע על ריקרדו וילאלובוס, שהקדים אותו לשחרר מיקס פאבריק שמורכב מקעים שלו בלבד. אבל למרות האישיות הזחוחה שלו, הפאבריק של עומר אס הכה גלים והפך לאחד מאלבומי האלקטרוניקה המשמעותיים של 2009 וזכה לביקורות מהללות מקיר לקיר.

למרות הדמות הקשוחה, האנטי נחמדה והלעיתים תוקפנית שלו, עומאר אס פרש בעשור האחרון את חסותו על לא מעט מפיקים ודי.ג'ייז מדטרויט. כשרונות כמו קייל הול וסת' טרוקסלר מחשיבים אותו כסוג של סנדק. הוא משחרר מספר מוגבל של ריליסים ומקפיד שכל אחד מהם יציג גישה חדשה ומקורית למוזיקת המכונות מדטרויט. הוא אומר שמשחקי וידאו ומירוצי מכוניות מעניינים אותו הרבה יותר ממוזיקת מועדונים, אבל בכל פעם שהוא נמצא באולפן, הקטעים שהוא מוציא מתכתבים באופן ישיר עם ההיסטוריה כולה של עולם המועדונים, ואם יש אדם אחד שמכיל בתוכו את ההיסטוריה המוזיקלית של דטרויט, אז והיום, האיש הזה הוא עומאר אס.

+++

// קטעי חובה //

Psychotic Photosynthesis

Here's Your Trance, Now Dance

Oasis 13 ½

Just Ask The Lonley

מיקס דטרויט של עומאר אס

========================

מועדון הבלוק
סלמה 157, התחנה המרכזית, תל אביב

העישון מותר אך ורק בלאונג' העישון. עזרו לנו לשמור על אוויר נקי.
כרטיסי חבר (להנחות, צ'ייסרים חינם ועוד) ניתן לרכוש בקופת המועדון ב-50 שקל.
חניון חינם עם אבטחה של הבלוק נמצא בצמוד לתחנת הדלק. הכניסה אליו מרחוב השלכת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.