Prins Thomas // 14.3.13

חברים יקרים,

למרות כל מאמצינו, מועדון הבלוק ישאר סגור לכל אורך 30 ימי הצו. האמנו בלב שלם שצדקתנו תוכח ונוכל לפתוח את המועדון עוד השבוע, אבל המשטרה, שהציבה סוללה של עורכי דין ויועצים משפטיים כדי למנוע כל סיכוי לקיצור הצו, טענה בתוקף שהבלוק מהווה סכנה מיידית לשלום הציבור ובית המשפט החליט שלא להתערב בשיקוליה.

השבועות הקשים שאנחנו עוברים רק מחזקים אצלנו את הצורך במסיבה טובה. כל כך הרבה תסכול ומתח, שיכולים להתפרק רק על הרחבה עם די.ג'יי מדהים, נשארו עצורים בפנים ומחכים לרגע שבו יוכלו להתפרץ וזה בדיוק מה שהולך לקרות ביום חמישי הבא, באורבניקה לופט שהסכים לארח אותנו באופן חד פעמי ובניצוחו של אחד מהתקליטנים האהובים עלינו ביותר - פרינס תומאס! בפעם האחרונה שתומאס היה פה הוא הגיע ברגע האחרון אחרי הביטול של ניקולס ז'אר וסיפק את אחד הערבים המופלאים בהיסטוריה של המועדון. גם הפעם על כתפיו הרחבות של פרינס תומאס מוטלת משימה רוחנית, להסיר מאיתנו את הזיכרון של תקופה קשה ולהעיף אותנו לעננים כי כבר מתחיל להיות קשה לנשום פה. האמת היא שלא יכולנו לחשוב על איש מתאים יותר למשימה הזאת מנסיך הדיסקו הנורווגי שינגן סולו סט מתחילת הערב ועד סופו.

ברגעים כאלה אנחנו צריכים את התמיכה שלכם יותר מתמיד. אתם, שמכירים את הבלוק בתור אי של שפיות בנוף חיי הלילה של תל אביב ושמוקירים את הקהילה שנבנתה כאן בשנים האחרונות, בואו לרקוד איתנו כדי לשכוח ללילה אחד את הכל.



The Block presents: Thursday 14/3
A Night with Prins Thomas (Full Pulp / Internasjonal :: Norway) Solo Set

יום חמישי ה14 במרץ, אורבניקה לופט (שוקן 27, תל אביב), פתיחת דלתות: 23:30. מחיר בקופה: 60 ש"ח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.