BEN UFO (UK) // 11.4.13

The Block, Symbiosis & Tabac presents:

BEN UFO :: Hessle Audio :: UK
Hectik :: Tabac
Joy :: Symbiosis

PreSale tickets: 50 Nis – available at Port Said - Har Sinai 5 St. Tel Aviv


שיתוף פעולה ראשון בן טבק, סימביוסיס ומועדון הבלוק. מנחית בתל אביב לראשונה את אחד הדיג'יים המדוברים והלוהטים בעולם. מישהו שאנחנו מחכים כבר כמה שנים שיקח את מערכת הסאונד של הבלוק )ואתכם,קהל מופלא( לטיול אלקטרוני חסר גבולות שמחבר בנונשלנטיות בין עולמות הבייס לעולמות ההאוס והטכנו.
סט ארוך, עמוק ובלתי מתפשר.

בזמנים בהם די.ג'יי הוא כינוי למפיק שמגיע לתקלט, בן יו.אף.או הוא סוג של סמוראי אחרון. תקליטן טהור שמנהל את חייו בקיפוצים מחנות התקליטים לעמדה במועדון.
דיג'י שרבים מהאמנים האהובים עליכם יגידו בלי למצמץ -
Ben UFO Is The Best DJ in The World

מעטים הם התקליטנים שמתגאים בכך שהם לא מפיקים מוזיקה משל עצמם, אלא משכללים את יכולת האיסוף המוזיקלי שלהם ומשחיזים את הפרזנטציה הזו בפני הקהל לכדי שלמות. בן הוא כזה, די.ג'יי אבסולוטי,והוא אחד מהשמות שאנחנו מחכים להם כבר הרבה מאוד זמן כאן בתל אביב. וזה לא היה פשוט, מבט חטוף ביומן של בן מסמן אותו כאחד התקליטנים העסוקים בעולם.
 איך הפך הבחור הבריטי הצעיר והאנמי הזה לאחד התקליטנים המבוקשים בעולם למרות שלא הפיק קטע מקורי אף פעם? הוא פשוט הדהים את כל מי שצפה בו.

בן תומסון, צץ ב2006 כחלק מחבורת "הסל אודיו", לייבל בריטי שהיה מהראשונים למתוח את סצנת הדאבסטפ ולחבר אותה עם האוס, טכנו ושאר ירקות. הרילסים המופתיים שיצאו שם בתקופתו )של אמנים כמוראמאדןמאן, אנטולד, פנג'אה ובעיקר חבר חמוד בשם ג'יימס בלייק( היו תחליתה של מגמה מוזקלית שסחפה את העולם.
כבר אז בן סומן בתור הדיג'י הקבוע של הלייבל ובמובנים מסויימים של התנועה כולה.
והאגדה בדבר הדיג'י האבסולוטי התחילה להתגלגל ברחבי הממלכה.

במרוץ השנים בן הפך לאייקון ואחד ממובילי דעת הקהל הגדולים בתחומו. הוא מטייל בעולם עם תיק התקליטים העצום שלו ומצליח במיומנתו המופלאה להרקיד חובבי אלקטרוניקה באשר הם. לא משנה אם אתהחובב דאב סטפ למתקדמים, טכנו עמוק או האוס שבור ומוזר.. כנראה שתמצא את עצמך מפזז תוך כדי חיוך בלתי נשלט לצלילי הסט של בן.

היכולת של בן לדלוק בעקבות השפעות אלקטרוניות מהעבר, לחקור, לגלות ולהציף אותן מחדש על פני השטח, לצד חיפוש אחר תגליות חדשות והתפתחויות מוזיקליות מבעבעות,  היא בגדר כשרון בלתי נתפס. כעדותאפשר להאזין לתוכנית המשובחת שלו בתחנה האקס-פיראטית "ריינס אף.אם", שם היה הראשון לנגן שמות כמו ג'וי אורביסון, בלוואן ואובג'קט, כאשר השניים האחרונים גם שיחררו אצלו ריליסים בלייבל.

מעבר לתכנית הרדיו, מסתובבות להן ברשת כל מיני עדויות של בן מכשף פטיפונים..
מוזמנים לתת לאוזניים )והישבן( לעשות את העבודה עבורכם -

המיקס של בן יו.אף.או לפאבריק לייב

65 דקות של טירוף בבוילר רום, 100% ויניל. החבר'ה שם כותבים שלראות אותו בפעולה יגרום לאחרים פשוט לוותר על קריירת התיקלוט..

וכאן תמצאו סט שלו בן 4 (!) שעות בבוילר רום. הוא הראשון שניגן סט כזה ארוך שם

ומיקס מיוחד שלו לפסטיבל פלז'ר פרינסיפל  ובליפ


את הערב יפתח איש טבק הקטיק, ותסגור הסטארלט של סימביוזיס, ג'וי.

אנחנו מצטערים על ההתראה ברגע האחרון, לבלוק היו כמה עניינים לסגור..
מבקשים ממכם להגיב בזריזות! קיפצו לפורט סעיד לקנות כרטיס במחיר חברי ותתחילו להתכונן ליום חמישי. אנחנו צופים ערב מצמרר.

כרטיסים במכירה מוקדמת ב-50 שקל אפשר להשיג בפורט סעיד (הר סיני5, תל אביב).

נתראה ברחבת הבלוק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.