SHANTEL // 2.5.13

אפיקומן ולסה-פסה גאים לארח את הסולטן של הבלקן לדי ג'יי סט מיוחד:

SHANTEL - DJ Set
קשה היה שלא להתקל בשמו של סנדק סצנת הגרוב הבלקנית בשנים האחרונות. יחד עם הלהקה שלו הוא טייל בפסטיבלים ובבמות הגדולות בעולם (כולל שני ביקורים בלתי נשכחים בתל אביב) והלהיט הענק שלו, דיסקו-פרטיזני, נוגן ללא הרף במסיבות, ברדיו ובחתונות של הקרובים שלכן. עם זאת, לא כולן יודעות ששנטל התחיל את דרכו כדי ג'יי מחונן עם ערב מסיבות הבלקן הכי פופולרי באירופה - הבוקובינה קלאב. שנטל מגיע לתל אביב לערב אחד להזכיר לנו מאיפה התחיל הכל.

Ravid Kahalani - DJ Set
רק מעטות יודעות שמי שמוכר בתור המנהיג והסולן של הימן בלוז, ההרכב המדהים שמשלב אפרוביט עם מוזיקה תימנית, מפתיע מדי פעם בסט עם חומרים שרק לו יש. רביד יפתח את הערב לקראת שנטל ויזכיר לכן איזה כשרון ענק הוא.

Laissez-Passer
אחרי שנטל ימשיכו את המסיבה לסה-פסה, שיתוף הפעולה חוצה הגבולות בין אופיר טובול (קפה גיברלטר) ובין גל כדן (בלקדן). צמד הדי ג'יים הספיק בשנה קצרה לצבור קהל אדוק וקבוע שמגיע למסיבות בכל הארץ כדי לשמוע איך נופלים כל המחסומים בין מקומי לזר, אלטרנטיבי ופופ, מזרח ומערב.

70 ש"ח
יום חמישי 2.5
הסקוואט (מועדון הבלוק), סלמה 157, תל אביב
פתיחת דלתות 23:00
מכירה מוקדמת במיסטר טיקט: http://misterticket.co.il/he/party/shantel-dj-set
------------------------

Afficoman & Laissez-Passer present:

SHANTEL - DJ Set
The famous Balkan superstar arrives to Tel Aviv for one night to bring it all back to where it started - great balkan club parties


Warm up set by
RAVID KAHALANI - Yemen Blues
Support by
LAISSEZ-PASSER - Ophir Toubul & Gal Kadan

70 NIS
Thursday, 2.5. from 23:00
The Squat (The Block Club), Salame 157, Tel-Aviv

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.