JENNIFER CARDINI & CHLOE // 23.5.13

JENNIFER CARDINI
Correspondant :: Paris

CHLOE
Kill the DJ :: Paris


RED AXES :: I'm A Cliché
ANNA :: Pacotek
RAY HAREL :: A&Ray


Thursday 23.5 at The Block
Doors Open: 23:30


Online PreSale for 60 Nis: http://bit.ly/10FukCx
*Notice our special deal for Thursday nights on May 2013 - 50 Nis for Club members + free chaser + discount for 1 more ticket

===============================


קשה להסביר למה כשאישה נמצאת על העמדה הכל נשמע קצת אחרת. אחרי תקופה של דומיננטיות גברית בסצנת המועדונים העולמית, משהו מבורך קורה בשנים האחרונות כשיותר ויותר די.ג'ייז נשים משתלבות בטופ. שבועיים אחרי הביקור של אלן אליין מגיעות לתל אביב שתי הנסיכות של הסצנה הצרפתית החדשה, ג'ניפר קרדיני וקלואי, לחלוק את העמדה של הבלוק לערב של שיק צרפתי.


מגיל 15 קרדיני מסתובבת על עמדות בצרפת ואירופה עם סל של השפעות משיקגו, דטרויט וקלן והפכה לשם בולט במועדוני צרפת של שנות התשעים. עם הזמן פיתחה קרדיני סטייל של טכנו אקספרימנטלי, עמוס ובועט שמככב בסטים שלה היום. היא הייתה מהראשונות לנגן מינימל טכנו, הייתה הרזידנטית של רקס קלאב בימי השיא שלו, שיחררה אלבומים בקומפקט וריליסים בקרוס טאון רבלס, קיל דה די.ג'יי ועוד וכבשה את העולם עם הסאונד הברלינאי-פריזאי המהפנט שלה. אחרי כמעט שני עשורים על העמדה, היום קרדיני בוררת את הגיגים שלה בקפידה ומתרכזת בעיקר בהפקות ובלייבל המעולה שלה קורספונדנט שבקרוב גם ישחרר ריליס ליקירי תל אביב רד אקסס, שיפתחו את הערב.


לעומת הסאונד המלוטש של קרדיני, קלואי היא אגוז קשה לפיצוח. ההפקות והסטים שלה מלהטטים בין אלקטרו, מינימל, פופ אלקטרוני ומגוון ז'אנרים אחרים, כשהכל תפור יחד בסאונד ייחודי ומגע יד שאפשר לזהות מקילומטרים. הגישה הלא מתחנפת של קלואי הפכה אותה לשם דבר הרבה בזכות אלבומה הנפלאה מ-2007,"The Waiting Room" , שהתחבב על קהל מכל קצות הקשת האלקטרונית. מאז הלך הסאונד של קלואי והתגבש עם ריליסים בלייבלים כמו בי-פיץ' קונטרול, לייב אט רוברט ג'ונסון, קיל דה די.ג'יי ועוד, כשאפילו הסנדק של הסצנה הצרפתית איוון סמאג' מגדיר אותה כאחת הקולות המעניינים היום.


השילוב הזה בין האינטנסיביות האנרגטית של קרדיני לאקספרמנטליות המלודית של קלואי הולך להפוך את הערב הזה למסע אל תוך האלקטרוניקה הצרפתית העכשווית, ולאחד הערבים המעניינים שצפויים כאן. תסמכו על הצרפתים, אחרי הכל הם הביאו לעולם את סרג' וגודאר.


יסגרו את הערב אנה (פאקוטק) וריי הראל (איי אנד ריי).


נתראה על הרחבה!


<<< SETS >>>
סט של קרדיני, שמתחיל עם המחאה של זכויות היחסים החד מיניים בצרפת

הפודקאסט שהכינה קרדיני מתחיל עם טראק של אלן אליין. העולם הקטן של המוזיקה היפה

הפודקאסט של קלואי לרדיו פולס נושא כהרגלה שקט פנימי מהפנט

קלואי עם סט "קיל דה די.ג'יי" קלאסי - אקלקטי וסליזי במידוד מדויק. הסט שהקליטה לכבוד הדף החדש בחייה: כניסה מרגשת למשפחת קומפקט



<<< TRACKS >>>
שיתוף הפעולה של ג'ניפר קרדיני עם שונקי, שיצא בלייבל "מובילי" של אניה שניידר. מלנכולי וגרובי

שני הקליפים הרשמיים של קלואי

רמיקס של ג'ניפר קרדיני לטראק של קלואי

דמו קצר ומגניב של ג'ניפר קרדיני

קלואי לייב

ג'ניפר קרדיני לייב בפאבריק לונדון


======================================
מועדון הבלוק
סלמה 157, התחנה המרכזית, תל אביב

הבלוק בפייסבוק https://www.facebook.com/blockclubtlv
הבלוק בטוויטר https://twitter.com/TheBlockTLV
הבלוק באינסטגרם @theblocktlv


שימו לב:
* העישון מותר בלאונג' בלבד. עזרו לנו לשמור על אוויר נקי.
* הצילום עם פלאש אסור ברחבי המועדון.
* כרטיסי חבר (להנחות, צ'ייסרים חינם ועוד) ניתן לרכוש בקופת המועדון ב-50 שקל. בחודש מאי כרטיס החבר מקנה לכם את המחיר הכי זול לכל מסיבות חמישי: 50 שקל + צ'ייסר חינם כרגיל + הנחה לחבר נוסף.
* חניון חינם עם אבטחה של הבלוק נמצא בצמוד לתחנת הדלק. הכניסה אליו מרחוב השלכת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.