מועדון הבלוק, יולי 2013.


לפעמים מה שמתחיל כחלום חסר סיכוי, קורם עור וגידים והופך למציאות שעולה על כל דמיון. ככה בדיוק אנחנו מרגישים לגבי החודש הקרוב, שמסמל עבורנו את התגשמות אחד מהחלומות הפרועים ביותר שאי פעם העזנו לחלום: לשמוע את האמנים החמים ביותר בתעשייה הבינלאומית, כאן, בתל אביב, שבוע אחרי שבוע!

מבט קצר בתוכניה היפיפה המצורפת יבהיר את הרעיון שמאחורי החודש הקרוב: פותחים הכי חזק שאפשר ולאט לאט מגבירים את הקצב 

4.7 - נתחיל בניו יורק, כשנחגוג את יום העצמאות האמריקאי עם הרזידנט הבינלאומי שלנו - * דיוויד מוראלס *. תקליטן העל הפורטו-ריקני ינגן הפעם סט אולד סקול אמריקאי על קו התפר בין הדיסקו להאוס של סוף שנות ה80 ותחילת ה90, רותח!!! בנוסף, כל מי שיגיע למסיבה יקבל במתנה דיסק עם סט חדש שמוראלס הקליט במיוחד עבור הבלוק! מיד אחר כך, אנחנו יוצאים לחופשה של שלושה שבועות באירופה:

11.7 - אדינבורו, סקוטלנד, עם הכהן הגדול - * פרוסיומר *, הרזידנט המיתולוגי שבנה את הסאונד של הפנורמה בר ושנחשב בעיני רבים לאחד מהתקליטנים הטובים ביותר בעולם כיום. פרוסיומר ינגן סט ארוך של ויניל על המיקסר האנלוגי של הבלוק ובגלל שהוא גם התקליטן האהוב ביותר על פרופגנדה, מעצב הבית של המועדון, אנחנו כבר לא יכולים לחכות לראות את הפוסטר שהוא מכין לנו בימים אלה ממש!

18.7 - שימו לב, זה באמת קורה: * די.ג'יי קוצה * האגדי (!), הגאון מהמבורג שבשנים האחרונות הפך להיות ליעד בוקינג נכסף וכמעט בלתי אפשרי, מגיע סוף סוף לארץ! קוצה יגיע ביחד עם * אקסל בומן * הנפלא משטוקהולם לערב לייבל רשמי של פמפה רקורדס בבלוק!

25.7 -את ההפתעה הגדולה שמרנו לסוף. מדובר בפרוייקט שאנחנו עובדים עליו כבר יותר מחצי שנה, שיתוף הפעולה העוצמתי והמרגש ביותר שהיה לנו בסצנה אי פעם. אנחנו גאים ומתרגשים להכריז על ההפקה המשותפת הראשונה של מועדון הבלוק עם המועדון שהפך להיות לסמל של דור שלם: הברגהיין/פנורמה בר בברלין! ערב היסטורי של הלייבל הרשמי של הברגהיין - אוסטגוט טון - עם לא פחות מארבעה מהרזידנטים של המועדון המפורסם ביותר בעולם שינגנו בשני חללי הבלוק: * ראיין אליוט, * אנדי באומקר, * בוריס והאחד והיחיד - * בן קלוק * !

בקיצור, אתם יכולים להפסיק לחפש סאבלטים לברלין בחודש הקרוב כי ברלין מגיעה לפה!

כל הדברים הגדולים האלה קורים תוך כדי שאנחנו ממשיכים להציע הטבות חסרות תקדים לקהל הקבוע שלנו, ואם עדיין לא הבנתם שכרטיס חבר של הבלוק זו העסקה הכי משתלמת בעיר כרגע, קבלו את המבצע הבא (רק למחזיקי כרטיס חבר ולאורך כל חודש יולי, ימי חמישי):

-> כניסה בעלות של 60 ש"ח בלבד לכל המסיבות (!)
+ צ'ייסר חינם בכל ערב
+ הנחה לחבר נוסף
+ מבצעים חדשים על הבר שיפורסמו בקרוב
+ הדובדבן שבקצפת - כל חברי המועדון שנרשמו וגם כל מי שיספיק לקנות את כרטיס החבר עד סוף יוני, יקבל חולצה של הבלוק במתנה!

We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears, we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.