DAVID MORALES // 4.7.13

Celebrating the 4th of July at The Block

*****R E S I D E N T S*****

with captain America - DJ DAVID MORALES!

Local Support: Yogo

Doors: 23:30
Tickets: 70-90 Nis
Link for the Online Presale
========================================

It all began in America

אנחנו נמצאים בפתחו של חודש יולי, שרווי בלא פחות מ-7 די.ג'ייז אירופאיים גדולים שיגיעו לבלוק אחד אחרי השני. אבל רגע לפני הפלישה של התותחים הכבדים מאירופה, אי אפשר להתעלם מהתאריך ההיסטורי של המסיבה הראשונה בחודש – יום העצמאות של ארצות הברית - ומהיבשת בה התחיל הכל - אמריקה.

מאז הכריזו 13 המושבות על עצמאותן בשנת 1776, הצליחה האומה האמריקאית להמציא לא מעט המצאות ולהתחיל לא מעט מהפכות שהשפיעו על העולם כולו בתחומי התרבות, האמנות, הטכנולוגיה ועוד. הריצ'רץ', נייר הטואלט, פצצת האטום, הרוק'נ'רול, משחקי הווידאו, המקינטוש, האייפון, וכמובן, אחת מההמצאות החביבות עלינו ביותר - מוזיקת ההאוס.

ממציאי הריצ׳רץ׳ ונייר הטואלט מתו כבר לפני מאות שנים וגם סטיב ג׳ובס כבר לא איתנו, אבל אחד מהאבות המייסדים של מוזיקת ההאוס עדיין חורך רחבות בכל רחבי העולם ו-237 שנים אחרי החתימה ההיסטורית על הכרזת העצמאות האמריקאית, ביום חמישי ה-4 ביולי 2013, הוא יגיע לבלוק בטיסה ישירה מניו יורק. קבלו את הרזידנט הבינלאומי שלנו, קפטן אמריקה, תקליטן העל וזוכה פרס הגראמי - דיוויד מוראלס שחוזר בפעם השלישית, במסגרת מסיבות הרזידנטס של המועדון. 

לכבוד המעמד ינגן מוראלס סט מיוחד שיורכב מקלאסיקות נדירות מהתקופה הכי מגניבה בהתפתחות של המוזיקה האלקטרונית האמריקאית - סוף שנות ה80 ותחילת ה-90, התקופה שהיוותה את קו התפר בין הדיסקו לבין ההאוס ושזוכה כיום לרנסאנס מחודש דווקא בזכות תקליטנים אירופאים כמו פרוסיומר, טלבוט, טנסנייק וג'וליו באשמור, השואבים ממנה השראה בסטים, כמו גם בהפקות שלהם.

בנוסף, אנחנו גאים להשיק במסיבת הרזידנטס הזו פרוייקט חדש:
הבלוק סשנס – The Block Sessions
מוראלס הקליט סט מיוחד ואקסקלוסיבי שיודפס במהדורה מצומצמת של דיסקים עבור הקהל של הבלוק וכל מי שיגיע למסיבה יקבל עותק במתנה!

כדי להיכנס לאווירה, קבלו את השעה הקסומה הבאה: רדבול מיוזיק אקדמי עושים כבוד למוראלס, שמנגן סט מופלא של דיסקו אלקטרו האוס מאותה תקופה וגם מספר על הקריירה המפוארת שלו, איך התחיל לתקלט, על המהפכות שקרו בניו יורק, הגיגים בפאראדייס גאראז' ועוד שלל סיפורים מאחורי הקלעים של חייו של אייקון אמריקאי:

תתכוננו ללילה של זיקוקים!

======================================

מועדון הבלוק
סלמה 157, התחנה המרכזית, תל אביב

הבלוק בפייסבוק https://www.facebook.com/blockclubtlv
הבלוק בטוויטר https://twitter.com/TheBlockTLV
הבלוק באינסטגרם @theblocktlv

שימו לב:
* העישון מותר בלאונג' בלבד. עזרו לנו לשמור על אוויר נקי.
* הצילום עם פלאש אסור ברחבי המועדון.
* כרטיסי חבר (להנחות, צ'ייסרים חינם ועוד) ניתן לרכוש בקופת המועדון ב-50 שקל. 
* חניון חינם עם אבטחה של הבלוק נמצא בצמוד לתחנת הדלק. הכניסה אליו מרחוב השלכת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.