PROSUMER // 11.7.13


PROSUMER
 Berlin :: Edinburgh

Local Support:
Anna & Soussana, Yogo, Litty Lev

Doors: 23:30

Tickets: 70-90 Nis
For online presale: http://bit.ly/18sowQw

כרטיסים ניתן להשיג גם במקומות הבאים בתל אביב
Tickets are also available at the following locations in TLV

Hummus Abu Dabbi - 81 King George st || חומוס אבו דאבי - קינג ג'ורג' 81
Mersand Caffe - 70 Ben Yehuda st || קפה מרסנד - בן יהודה 70
The Ban - 18 Hilel HaZaken st || 18 דה באן - הלל הזקן 

===================================

שמו האמיתי הוא אכים ברנדנבורג, יליד גרמניה שמתגורר כיום באדינבורו, סקוטלנד, אבל בעולם כולו הוא מוכר יותר בשם הבמה המסתורי - פרוסיומר. שם שהצליל המיוחד שלו לבדו מספיק כדי לרגש אנשי תעשייה ובליינים בכל רחבי הפלנטה ושמתאים כמו כפפה ליד למראהו יוצא הדופן המזכיר נזיר בודהיסטי.

מקור השם המיוחד של אחד מהתקליטנים המרתקים של זמננו מגיע מספרו של אלבין טופלר, "הגל השלישי", קלאסיקת מדע בדיוני משנת 1980 שנתנה גם את ההשראה לחואן אטקינס לקרוא למוזיקה שלו - טכנו. פרוסיומר הוא השילוב של יצרן (פרודיוסר) וצרכן (קונסיומר) בגוף אחד. וזה בדיוק מה שהוא - יצרן וצרכן של מוסיקת האוס ששורשיה נטועים בשילוש הקדוש: שיקגו, דטרויט וניו יורק. המוסיקה שפרוסיומר שומע, אוסף ומתקלט ושעוברת דרך ליבו והופכת מתחת לידיו לסטים כל כך הדוקים, חמים ומרקידים בצורה אבסולוטית.

בתור מי שהיה במשך שנים הרזידנט האגדי של הפנורמה בר בברלין ואחד מהנציגים הבולטים של תחיית הסאונד האמריקאי באירופה, עיצב פרוסיומר את טעמם של עשרות אלפי בליינים דרך אין ספור לילות של קלאבינג בהם ליטש את אמנות המאגיה שלו ככהן הגדול של הרחבה עם התריסים הנפתחים בבוקר. גם כיום, כשטרנד החזרה לסאונד האנלוגי בשיאו ומאות מפיקים ותקליטנים מתחקים אחריו, הוא עדיין מצליח להישמע כמו אי בודד של אותנטיות בלתי מתפשרת - הדבר האמיתי.

פרוסיומר הוא אדם שמתייחס לאומנות שלו כאל דבר קדוש. הוא פיוריסט של סאונד שממשיך לנגן כמעט אך ורק וינילים, יש לו רגישות נדירה לקצב והמיקסים שלו הדוקים ומוקפדים עד לביט האחרון. כשצופים בו תוך כדי עבודה, אפשר מיד להבין שהוא מכיר בעל פה כל צליל ותו שחרוטים על התקליטים שלו ויודע לכוון אותם בצורה מדויקת כך שיפגעו בכל המקומות הנכונים ולא ישאירו לקהל שום סיכוי להתגונן מפני הגרוב. הצלילים חמים, מלטפים, מלאים בניצוצות של אהבה, אבל המקצבים כמעט שטניים בכח ההיפנוטי הממכר שלהם, הסימפולים הסליזיים מעבירים צמרמורת של רגשות אשם מתוקים והסאונד האנלוגי המחוספס גורם לאיבוד של תחושת הזמן והמרחב וסוגר את החבילה עבורנו. מוכנים לשמוע מוזיקה כזו כל לילה ולרקוד כמו בובות על חוטים בתיאטרון של פרוסיומר. מה שכמה מכונות תופים של רולנד יכולות לעשות..

אם זה מה שקורה כשפרוסיומר מגיע לאולפנים של הבוילר רום ושל מיקסמאג, אנחנו לא יכולים לחכות לשמוע מה הולך לקרות בבלוק. קבלו שני סטים חד פעמיים:

בוילר רום ברלין

מיקסמאג די.ג'יי לאב - לא להתייאש, השידור מתחיל מדקה 02:00 לתוך הקליפ

ראיון אינטימי עם פרוסיומר

קשה לתאר עד כמה אנחנו מתרגשים לקראת החוויה שמצפה לנו בלילה של חמישי ה-11 ליולי. הזכות לחוות את העולם על פי פרוסיומר דרך מערכת הסאונד של הבלוק. תביאו את נעלי הריקוד שלכם!

אנה וסוזאנה (פקוטק) יכינו את הרחבה ויוגו יסגור.


בתחילת המסיבה (בין 23:30 ל-01:00) יערך אירוע נוסף שיוסיף עוד רובד לחווייה:

ליטי לב כהן, שאמל פיטס ובילי בארי מציגים:

L'ENCHANTÉ
music-dance-fashion-voqueing & glamour in the spirit of the NYC Ballroom scene of the 80s/90s

תופעת הווגינג שצמחה בשלהי שנות ה-80 והייתה בעיקרה נחלתם של דראג קווינז אפרו/לטינו אמריקאים, הטביעה את חותמה בתרבות, במוזיקה ובאופנה הרבה מעבר לאותה קהילה קטנה שייסדה אותה, והגיעה לתודעה רחבה בעקבות שירה המפורסם של מדונה "ווג" מ-1990 וסרט הקאלט "פאריס איז ברנינג". הסרט, שיצא באותו השנה, מתאר בדיוק מרגש את עיצוב ה"עשה זאת בעצמך", את הרקע הסוציאלי של התופעה ואת המוזיקה שליוותה אותה בתור חלק בלתי נפרד - דיסקו של סוף שנות ה80 ואולד-סקול האוס וגראז'.

קבוצת "ל'שנטה" תערוך על במת הבלוק תצוגת-פאשן-ווגינג-שואו לרקע סט בולרום של ליטי לב והקרנות מתצוגות של אייקוני ווגינג. התצוגה תכלול גרסה כוריאוגרפית עכשווית של רקדני להקת המחול בת שבע. 

שימו לב: כל מי שרוצה להשתתף בתצוגת אופנת הפריסטייל, מוזמן ליצור קשר עם 
Litty Lev Cohen או Shamel Pitts

======================================

מועדון הבלוק
סלמה 157, התחנה המרכזית, תל אביב

שימו לב:
* העישון מותר בלאונג' בלבד. עזרו לנו לשמור על אוויר נקי.
* הצילום עם פלאש אסור ברחבי המועדון.
* כרטיסי חבר (להנחות, צ'ייסרים חינם ועוד) ניתן לרכוש בקופת המועדון ב-50 שקל. 
* חניון חינם עם אבטחה של הבלוק נמצא בצמוד לתחנת הדלק. הכניסה אליו מרחוב השלכת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.