August 2013


קודם כל אנחנו רוצים להגיד תודה לכולכם על חודש יולי משוגע! אנחנו לא ננסה לסכם, גם כי עדיין לא ממש נרגענו וגם כי אין לנו זמן לעצור..

רוצים לדעת איך ישמעו לילות החמישי שלכם באוגוסט? קבלו את התוכניה החדשה שלנו, עם הציור האפוקליפטי של האמן אלכס אנדרייב, תפתחו יומנים ותתחילו לסמן 


זה מתחיל כבר ביום חמישי הקרוב -

1.8 - מסיבת לג'נדס עם רזידנט מסיבות הפלייבוי של יו הפנר, האיש והאגדה, דימיטרי פרום פאריס, בסט האוס ודיסקו אדיטס, מוגש על ידי מלך האדיטים הצרפתי בכבודו ובעצמו!

8.8 - אנחנו קוראים לזה מסיבת חתולים: בעל הלייבל האמריקאי המוערך אנדרגראונד קוואליטי, ג'אס אד, בהופעת בכורה בבלוק, ביחד עם הפנומן דיאד סאונדורום מאפולוניה שכבר ניגן אצלנו בדצמבר 2012 והיה אחראי לאחד מהסטים הטובים ביותר ששמענו במועדון.

15.8 - תראו מי בא לבלוק.. ענק הטכנו הברלינאי סטיב באג! מפיק ותקליטן מחונן, בעל הלייבל פוקר פלאט ואחד מהדמויות הבולטות ביותר בסצינה הגרמנית, ינגן סט דיפ וטק האוס כדי להזכיר לכולנו עד כמה זה נשמע טוב על המערכת.

22.8 - אנחנו מתרגשים לחגוג את מסיבת היומולדת המטורפת של תחנת הרדיו הקצה! המסיבה תתפרש על כל חללי המועדון, עם ליינאפ עשיר של הופעות חיות, הרזידנטים של התחנה ובמרכז הערב - פולטי די.אל, אשף האלקטרוניקה העתידנית מברוקלין, עם שלושה אלבומים בפלנט מיו ונינג׳ה טיון.

29.8 - לסיום עוד חודש משוגע, נשתף שוב פעולה עם חבורת התדר במגה מסיבה בשני חללים, בניצוחם של שניים מבעלי הלייבלים המשפיעים ביותר בעולם: מייקל מאייר, הבעלים של הלייבל הגרמני - קומפקט, בסט אול-נייטר בבלוק (!) ובסקוואט - נביא הדאבסטפ והבייס הלונדוני והבעלים של הלייבל הנערץ - הייפרדאב, קוד9, שכבר הופיע בבלוק הראשון במסיבה בלתי נשכחת ושיגיע חזרה לתל אביב אחרי 4 שנים.

וכן, המבצע המוגזם של כרטיסי החבר נמשך גם באוגוסט - 60 ש"ח בלבד (!) + צ'ייסר חינם בכל אחת מהמסיבות של ימי חמישי! אם עדיין אין לכם כרטיס חבר, למה אתם מחכים?

you know this boogie is for real

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.