OSTGUT TON // 25.7.13

 הבלוק גאה ומתרגש לסכם את חודש יולי באחת ההפקות המשוגעות והשאפתניות שערכנו במועדון, שיתוף פעולה ראשון עם הברגהיין, ועם הלייבל שבבעלותו - Ostgut Ton 
למסיבת ענק עם לא פחות מארבעה מהרזידנטים של המועדון:

**OSTGUT TON NIGHT**

BEN KLOCK
RYAN ELLIOTT
BORIS
ND_BAUMECKER

Local Support by: Avihay Partok , Yogo

Tickets: 100-120 Nis
Online Presale: http://bit.ly/1bnI8Vk

Club Members: 60 Nis + Free chaser at the bar
PLEASE NOTICE: Buying the club's membership card at the same evening will not grant you with this discount - all membership cards must be purchased a week in advance.

כרטיסים: 100 - 120 שקל
למכירה מוקדמת אונליין: http://bit.ly/1bnI8Vk

המחיר לבעלי כרטיס חבר: 60 שקל + צ'ייסר חינם.
*שימו לב*
לא ניתן יהיה לקנות כרטיס חבר מועדון בערב המסיבה ולנצל את הנחת חבר המועדון כבר באותו הערב - הכרטיס ייכנס לתוקף רק בשבוע שלאחריו. או במילים אחרות, מי שרוצה לנצל את המחיר המוזל למסיבה של אוסטגוט טון, כדאי שירכוש את כרטיס החבר שבוע לפני כן במסיבה של קוצה ובומן.

-----------------------------------------------------------

הכל מתחיל מהתור.

הטמפרטורה היא 5 מעלות מתחת לאפס, שלג יורד ונערם, ומאות אנשים עומדים ומחכים בתור. הם מחכים כדי להיכנס לפלנטה אחרת. לאבד את עצמם למשך שעות ארוכות במבוך סוריאליסטי ללא גבולות. חוויה שבשבילה שווה לחכות בקור המקפיא. צמוד לקטע מהחומה המפורסמת שעוד נותר על תלו, במבנה בטון ניאו קלאסי עצום מימדים ועטור חלונות שהיה בשנות ה- 50 תחנת כח של המשטר הקומוניסטי, פועם הלב ההדוניסטי -דקדנטי של אומת הטכנו העולמית: מועדון הברגהיין הברלינאי.

מה שהתחיל בתור מועדון מחתרתי, בעיקר לגייז, הפך עם השנים למקדש הבלתי מעורער של מוזיקת המועדונים העכשווית. ללא כניסות או אזורי VIP אבל עם סלקציה רנדומלית וידועה לשמצה, איסור מוחלט של צילום בין כתליו, ובלי מראה אחת בכל עשרות החדרים שבו, הברגהיין הוא לא רק המועדון החשוב והמשפיע ביותר בעולם כיום, הוא גם מרכז בינלאומי שעיצב את הסאונד של דור שלם.

ברלין תמיד היתה עיר של טכנו, אבל הברגהיין, יחד עם הלייבל שמאחוריו, אוסגוט-טון, הזניקו את הז'אנר חזרה לתופעה גלובלית.

הרנסנס המדהים הזה גרם למאות יוצרים ומפיקים חדשים לעסוק בז'אנר באדיקות, ביניהם אפילו מפיקי דאבסטפ צעירים ומצליחים בבריטניה שנשאבו פנימה והחלו להפיק קטעים בסאונד של הברגהיין, כמו גם אגדת הדיסקו, די.ג'יי הארווי, שניגן שם כבר מספר פעמים והקדיש למועדון את אחד הקטעים הטובים של השנה שעברה.

בתוך החלל העשוי בטון וברזל, מתחת לתקרה שמגיעה לשמיים ולמגדלי הרמקולים הנישאים, הטכנו האפל של הברגהיין, עם הבאסים העצומים שמהדהדים בכל המסדרונות, נשמע כמו העתיד, לא פחות מאיך שנשמע בדטרויט של סוף שנות ה80.

וכל זה, רק 50% מהתמונה...

כי גרם מדרגות אחד מעל רחבת הברגהיין עומד בתפארתו הפנורמה בר, שעם השנים הפך להיות למיתולוגי ומשפיע לא פחות מאחיו הגדול. עם סאונדים חמים יותר וזיקה לאולדסקול ולדיפ האוס על נגזרותיו, הפך הפנורמה בר לתו תקן של איכות לכל די.ג'יי שזכה לתקלט בו ולמקור לאין ספור אגדות על סטים בלתי נשכחים במסיבות שנמשכות ימים ברציפות. התאורה מינימלית אבל מדוייקת ומרגשת, החלונות המשקיפים על מזרח ברלין ועל התור האינסופי למטה מעצימים את התחושה שאתה נמצא במרכז העולם, ובבוקר, המקום נישא לרגעים אופוריים ומיתיים כשברגעי השיא של המסיבה, התריסים, שנסגרו לקראת עלות השחר, נפתחים שוב למספר שניות כדי לתת לאור השמש לזלוג דרכם ומיד להיעלם שוב ולהחזיר את הרחבה למצב חסר זמן ומרחב.

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים טסים לסופי שבוע בברלין והמיתוס מסופר מפה לאוזן ומקבל מימדים של מגיפה. אבל מסתבר שלא רק בתל אביב כולם שמעו על הברגהיין, גם החברים בברלין שמעו על הבלוק וכשנוצר הקשר הראשון והרעיון לייבא את הסאונד של אוסגוט טון לתל אביב עלה, הופתענו לשמוע בצד השני של הקו לא רק התלהבות אלא גם הערכה אמיתית לעבודה שאנחנו עושים כאן. מתברר שהסיפורים על מערכת הסאונד והמיקסר המיוחד של הבלוק הגיעו אפילו לצוות הברגהיין. משם התגלגל תהליך ארוך שסופו המסיבה שלפניכם - ארבעה רזידנטים, שניים לרחבה תואמת ברגהיין בבלוק, ושניים לרחבה תואמת פנורמה בסקוואט, ינחתו בסוף החודש בתל אביב. תכירו אותם -

<< BEN KLOCK >>

מה אפשר עוד לאמר על השאמן הבלתי נתפס הזה? אחת המסיבות המשוגעות ביותר שהתקיימו אצלנו במועדון היתה המסיבה של בן ואנחנו יודעים היטב שבדיוק כמונו, כל מי שהיה ברחבה באותה מסיבה לא יעז לפספס אותו.

בן הולך לעלות שני בבלוק.. מה שאומר שממש, אבל ממש, לא כדאי לכם לתכנן תכניות כלשהן ליום שישי בצהריים :)

בוילר רום רותח במיוחד עם בן קלוק על המיקסר ובת זוגו נינה קרביץ רוקדת לצידו :)

רגע מהמסיבה של בן בבלוק

סט מלפני כמה ימים, קוקון, אמנזיה, איביזה

עוד סטים


<< BORIS >>

הרזידנט עם מספר התקלוטים הרב ביותר בברגהיין ובפנורמה עד כה (כן, הם עורכים רישומים), וותק שהולך עד שנות ה 80 בניו יורק שם התגורר באותה תקופה וסטים שנמשכים גם עד ל 12 שעות, הופכים את בוריס לאחד מעמודי התווך של הסצינה בברלין כבר עשרות שנים. בביקור הקודם שלו אצלנו בסקוואט הוא השאיר את כולם עם לסת שמוטה. בוריס יהיה האורח הראשון ברחבת הבלוק לפני בן קלוק. 

סט מהברגהיין

סט של בוריס עם פרוסיומר בסן פרנסיסקו

עם אנדי באומקר:

ובסקוואט:

<< RYAN ELLIOTT >>

הצלע היחידה במרובע שאינה מגרמניה, אלא מדטרויט לא פחות, שם היה רזידנט של מועדון ה- shelter הנודע. עם יכולות טכניות ששמורות לבאי עירו ותיק תקליטים ללא תחתית הוא החל לכבוש פסטיבלים ורחבות בכל העולם, עד שנקרא לדגל להצטרף לשורת הרזידנטים של המועדון הנכסף, הרבה גם בזכות יכולותיו המופלאות באולפן שסיפקו כמה מהלהיטים הגדולים והנמכרים ביותר של אוסטגוט-טון. ריאן הוא גם ה- A&R של הלייבל הנודע של מתיו דיר Spectral Sound, והסטים המשותפים של שניהם בפנורמה שידועים בהיותם מינימליסטיים לכדי גיחוך ויכולים להתרחש אך ורק בפנורמה, הפכו למוקד עלייה לרגל. 

בוילר רום

סט מ2012 גלאזגו

עוד סטים

<< ND_BAUMCKER >>

אנדי, שרק בשנים האחרונות קיבל הכרה בינלאומית רחבה יותר בזכות אלבום הטכנו המופתי שהוציא באוסטגוט-טון יחד עם סאם ברקר, הוא דווקא אחד מהוותיקים שבחבורה. הרזידנסי שלו מרחיק עד למועדון שהקדים את הברגהיין, האוסטגוט, ועם סגירתו ופתיחת הברגהיין קיבל באומקר גם את אחד הג'ובים המבוקשים בעולם כיום, הבוקר הראשי של המועדון. גם הוא, כמו רבים מהרזידנטים של המקום, מנגן כמעט ואך ורק עם וינילים, ומחזיק באוסף מגוחך לחלוטין של תקליטים, שמספקים לו את הסחורה לסטים בשתי רחבות המועדון ולמוניטין של היותו אחד הדי.ג'ייז הוורסטילים והכי פחות צפויים של המועדון.

פודקאסט

בוילר רום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.