September 2013 @ The Block


Let the music play

קבלו את תחזית מזג האוויר לספטמבר, חודש החגים: בעקבות גל חסר תקדים של אמנים בינלאומיים שיגיעו לישראל בטיסות ישירות מברלין, לונדון, פריז וניו יורק, ויציגו סטים והופעות חיות של טכנו, האוס, דיסקו, אסיד וכל מה שביניהם, השורההתחתונה היא: בבלוק, גם עם מאה וחמישים טון מיזוג, יהיה, שוב, רותח!


5.9
לג'נדס ראש השנה עם פרנסואה קיי (ניו יורק)! הרי כולנו ידענו שזה חייב לקרות מתישהו, אז הנה סוף סוף זה קורה: הצלע החסרה בשילוש הקדוש של ליין ה"באדי אנד סול" הניו יורקי, מגיעה בפעם הראשונה למועדון הבלוק, כדי לסגור מעגל קוסמי בזמן ובמרחב. אנחנו כבר מתרגשים.


12.9
חשמל סטטי בעמדת הבלוק. שניים מהשמות הבולטים ביותר באירופה מגיעים לתחנה המרכזית בתל אביב: מוב די (ברלין) ומאנו לה טאף (אירלנד/ברלין). עבור מוב די זו כבר הפעם השלישית במועדון ובכל פעם שהוא מגיע אנחנו יודעים שמשהו טוב עומד לקרות - משהו חם ועמוק שתמיד מרגיש מדויק. מאנו לה טאף, אחד מהכוכבים החדשים של הסצינה האלקטרונית, נמצא בדיוק בנקודת הפריצה הגדולה בקריירה ויגיע בפעם הראשונה לבלוק כדי לנגן את השילוב המיוחד שלו של דיסקו מודרני, האוס אטמוספרי ואלקטרוניקה פסיכדלית, שילוב שכבר זיכה אותו בתואר "העתיד של מוזיקת ההאוס". אנחנו מצפים לטריפ ארוך ועוצמתי עד שעות הבוקר. זאת לא עוד מסיבה רגילה, הפעם אנחנו מצטרפים לחברינו ממועדון הברגהיין בברלין ולמועדונים נוספים ברחבי העולם, באירוע התרמה בינלאומי שהפרטים עליו יתפרסמו בקרוב.


19.9
חג סוכות בבלוק והקרקס מגיע לעיר! ערב לייבל חגיגי של "סירקוס קומפני" עם הרכב הלייב הבועט ביותר של הסצינה האלקטרונית. הם לא לגמרי שפויים, הם לגמרי לא צפויים, השמועות מספרות על הדוניזם פרוע מאחורי הקלעים וגם על הבמה והצוות של הבלוק כבר נמצא בכוננות גבוהה. קבלו את ההצגה החמה ביותר על הפלנטה, מופע חי מלא של שלושת המוסקיטרים הצרפתים: די.או.פי, שיגררו איתם לתל אביב גם את מנהל הקרקס - דיג'יי סטי וחברים נוספים מהלייבל (פרטים בהמשך). רשמתם?י


26.9
לסיום החודש החגיגי, אנחנו גאים להציג - אודיסאה בחלל 2013. ערב חג שני ואירופה נוחתת בבלוק לאחל לנו חג שמח. קבלו את הליינאפ המפלצתי הבא: יפתח את הערב, בהופעת בכורה במועדון, ענק האלקטרוניקה הצרפתי - אגוריה, שצפוי להגיע בכושר שיא, מיד אחרי הופעה בפסטיבל וויר בטוקיו לצד סוון ואת' וג'ורג'יו מורודר. לא הרבה די.ג'ייז בעולם מסוגלים לקחת את הפיקוד אחרי המטמורפוזה האפית של אגוריה לדאב, אסיד, האוס וטכנו ולהצליח להעלות הילוך, אבל במסיבה הזו החלל הוא הגבול והטירוף לא נגמר כאן, כי מיד אחרי אגוריה יעלה לעמדה, בפעם הראשונה בישראל, נביא הטכנו האנגלי, האיש והאגדה - סרג'ן, שגם הוא צפוי להגיע חד מתמיד, מיד אחרי הופעה בפסטיבל מינט האנגלי, לצד ג'ף מילס ומרסל דטמן. סרג'ן, שהפך לאחרונה לאחד מהמרעידים הדומיננטיים ביותר ברחבת הברגהיין, יקח את מערכת הסאונד של הבלוק לקצה גבול היכולת עם סאונד אפל, דחוס ותעשייתי שיזכיר לכולנו שבחלל - אף אחד לא יכול לשמוע אותך צורח. זהו. אחרי זה אפשר לקחת חופש, לפחות עד אוקטובר.


המלצה חמה לכל מי שמתכנן להגיע החודש יותר מפעם אחת: אם הוא עדיין לא אצלכם בארנק, ניתן לרכוש אותו ב-50 ש"ח בלבד בכל חמישי בקופה, הוא משתלם כבר אחרי מסיבה אחת והוא יכול לחסוך לכם מאות שקלים בחודש. קוראים לו "כרטיס חבר" והוא יתן לכם את ההנחות הגבוהות ביותר בכניסה, כמו גם מבצעים על הבר בכל ערב.


שימו לב - לכל אורך חודש ספטמבר הכניסה למסיבות עבור בעלי כרטיס חבר תהיה בהנחה של 40 ש"ח (!) מהמחיר בקופה + צ'ייסר חינם.


Let the music play, I just wanna dance the night away
Here, right here, is where I'm gonna stay, all night long
Movin', kickin', groovin', keep the music strong, let it play on and on

Barry White

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.