מועדון הבלוק - נובמבר 2013


07/11: פמפה לייבל נייט #2 עם: רובאג וורום ואיזולה (לייב).

שניים מהמפיקים הגרמנים החשובים והמשפיעים ביותר של השנים האחרונות נוחתים להופעת בכורה כפולה בישראל, במסגרת הערב השני עם הלייבל הפרוע של די.ג'יי קוצה. אנחנו חושבים שזה אחד מהליינאפים הכי מרגשים ואיכותיים שהיה לנו את הכבוד לארח השנה. כל הפרטים בדף האירוע: http://on.fb.me/18bccia

-----------------------------------------------

14/11: סקובה (Hotflush Recordings :: Berlin).

פול רוז, המוזיקאי הבריטי הידוע בשם סקובה, מגיע להופעת בכורה בישראל! הוא הבעלים של הלייבל הוטפלאש, בית לאמנים כמו מאונט קימבי, ג'וי אורביסון, ג'יימי אדגר, סיגהה ואחרים. הוא עבר לברלין בשנת 2007, שם פיתח קשר קרוב עם מועדון הברגהיין, בו גם הנהיג את הליין הקבוע שלו: Sub:Stance, שפעל במשך 5 שנים רצופות. הוא מגיע אלינו יום לפני גיג לוהט בפנורמה בר עם ריאן אליוט ורדשייפ, ושבועיים לפני שהוא נוסע לפסטיבל וורהאוס במנצ'סטר, לנגן לצד לוקו דייס, מאיה ג'יין קולס ומרסל דטמן. סקובה רותח וזה לא פלא - מעטים המוזיקאים שהשפיעו כמוהו על חיבור הסאונדים הפלאי שהפך את דור ילדי הדאבסטפ לדור צעירי הטכנו, החיבור המוזיקלי הרענן והמרתק ביותר של השנים האחרונות, שבאופן מפתיע, או לא, נשמע כמו הסאונד של העתיד.

-----------------------------------------------

21/11: ג'יימי ג'ונס (Hot Creations :: U.K) בבלוק + מייק האקבי (Deep Transportation / Tresor :: Detroit) בסקוואט.

עד 2011 הוא היה עדיין הסוד הכמוס של סצינת האנדרגראונד הבריטית, אבל אז, באחת מהפריצות המהירות ביותר בתולדות התעשייה, הפך ג'יימי ג'ונס ממפיק ותקליטן מוכשר שמוציא ריליסים מעולים בלייבלים כמו קרוסטאון רבלס ו-בי.פיץ' קונטרול, לכוכב על ובעלים של לייבל המקבל קרדיט על יצירת סאונד איקוני שהשתלט על הסצינה האלקטרונית כולה. סדרה של להיטים חורכי רחבות הכתירה אותו כנסיך המסיבות של איביזה וכאחד ממנהיגי הסאונד החדש של ההאוס המודרני, ביחד עם מפיקים כמו סת' טרוקסלר ומייסאו פלקס, וזיכתה אותו במקום הראשון ברשימת הדי.ג'ייז הטובים ביותר בעולם של רזידנט אדוויזר.

ביום חמישי ה-21 לנובמבר, ג'יימי ג'ונס מגיע להופעת בכורה במועדון הבלוק, והוא לא יעזוב עד שהרחבה תעלה עשן!

בסקוואט ינגן, גם הוא בהופעת בכורה במועדון, קובע הטעם, המחנך, מעצב הסאונד ומפיק הדיפ האוס והטכנו הדטרויטי, מייק האקבי, שנחשב לאחד מהדי.ג'ייז המוערכים ביותר בעיר המכוניות. האקבי, מהרמיקסרים העסוקים בדטרויט, הפיק ומיקסס קטעים לאמנים כמו חואן אטקינס, לוקו דייס, לו'סול ואחרים והמוזיקה המקורית שלו, בדיוק כמו הסטים שהוא מנגן, שומרת על איזון מדויק בין דיפ האוס הרמוני, עמוק וחם, לבין טכנו מחוספס אבל לא פחות מלא בנשמה, כמיטב המסורת של דטרויט.

-----------------------------------------------

28/11: מיס קיטין (Nobody's Business :: Paris) בבלוק + אקוואריוס הבן, לייב (Circus Company, Wolf & Lamb :: Berlin) בסקוואט.

כמה חודשים לאחר יציאת האלבום הכפול החדש שלה, מלכת הקרח הצרפתית, כוהנת האלקטרו-קלאש והטכנו, מיס קיטין, מגיעה לתל אביב כדי לפזר אבק כוכבים על הרחבה של הבלוק.

מתחילת דרכה כתקליטנית ב-1994, דרך שיתופי הפעולה עם דה-האקר, פליקס דה-האוסקאט, סוון ואת', סטיב באג ואחרים, ממשיכה מיס קיטין להיות אחד מהקולות מעוררי ההשראה של סצינת המועדונים. אבל למרות שפרסמה כבר ארבעה אלבומי אמן ועשרות סינגלים ורמיקסים כמפיקה וכזמרת, כל מי שראה אותה רוקדת ומפזרת את הכריזמה המחשמלת שלה על העמדה, יודע שתמיד תישאר תקליטנית בנשמה. בשנה האחרונה הספיקה החתולה המלכותית להוציא כמה ריליסים מעולים, כששיתפה פעולה עם אמנים כמו מאיה ג'יין קולס, מארק הוול וגם - בשיר מרגש בו שניהם שרים - עם האורח השני שלנו במסיבה:

אקווריוס הבן, המפיק והזמר המוכשר ממשפחת Circus company של שלישיית dOP, שיופיע בסקוואט עם אחד ממופעי הלייב החמים והמדוברים של התעשייה, הוא אמן במה עם נוכחות חייתית וכובשת, שנראה כמו שילוב מוצלח במיוחד בין מוחמד עלי הצעיר לכהן דת אפריקאי. הוא התחיל את דרכו כזמר רגאיי, דאנסהול והיפ הופ ורק פגישה מקרית עם שלושת המוסקיטרים של dOP בפאריז, גרמה לו להיוולד מחדש מבחינה מוזיקלית. כיום הוא מתגורר בברלין ומפיק ריליסים מקוריים, כמו גם שיתופי פעולה עם אמנים כמו רייאן קראוסון, מיס קיטין ועוד, על הלייבלים "סירקוס קומפני", "וולף אנד לאמב" ו-"וויז'נקוואסט". למרות המהפך שעבר, עדיין אפשר לשמוע את הסאונד של ג'מייקה דרך הקול העמוק והמלטף שלו, כמו גם את המסורת העתיקה והשבטית של אפריקה, שמתאימה כמו כפפה ליד למקצבי ההאוס העמוק והמונוטוני שהוא משתמש בהם.

-----------------------------------------------

Please do not be alarmed, remain calm. Do not attempt to leave the dance floor

* חברי המועדון מקבלים הנחה של 40 ש"ח מהמחיר בקופה + צ'ייסר חינם בכל מסיבה. ניתן לקנות כרטיס חבר בכל חמישי בקופה.

* התמונה היא מתוך האופרה "השועלה הקטנה והערמומית" מאת להקת המחול של ענבל פינטו ואבשלום פולק. צלם: יניב כהן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.