DJ LEFTO // 3.10.13

אז ככה: לאחר שעות ארוכות של מיילים וטלפונים לכל רחבי העולם, עברה המסיבה הערב מוטציה מפתיעה ומסקרנת והפכה למסיבת קרוס-ז'אנר צבעונית בשני חדרים, בניצוחם של שבעה תקליטנים מעולים: ארבעה מהתקליטנים הקבועים של הבלוק + תוספת לוהטת בלאונג', וכמובן שגם שחקן חיזוק בינלאומי שמחלקת הסקאוטינג שלנו שמה עליו עין כבר לא מעט זמן.


---------------------------------------------------------------------
The Block present: The Show Must Go On
Thursday 3/10 at The Squat & Lounge

DJ LEFTO :: Blue Note, !K7 Records :: Brussel
Yogo & Amichay Matyas
Anna & Partok
Smoking Lounge: Adi Shabat & Liat Kottick
---------------------------------------------------------------------

ג'יילס פיטרסון סיפר לנו שהוא חושש לנגן איתו כי הוא מרגיש חסר ביטחון מול היכולות הטכניות המופלאות שהוא מפגין, הקלאברים ששמעו אותו בפסטיבל "סאנסיביט" בקרואטיה, אמרו שהוא גנב את ההצגה לכל ההדליינרים הגדולים, אנשי התדר סיפרו שהסט שלו ביפן היה הסט הכי טוב שהם שמעו בשנים האחרונות. השמועות אומרות שמדובר באחד מהכשרונות החדשים המבטיחים ביותר בסצינה, גאון טכני שמסוגל לחבר במיקסים מושלמים בין ז'אנרים כמו דיסקו, פאנק, אלקטרוניקה חללית, היפ-הופ, ג'אז, דראם אנד בייס, מקצבים אפריקאים שבטיים ועוד.

כבר הרבה זמן רצינו להביא אותו להפקה מיוחדת ומושקעת, אבל לא מצאנו את ההזדמנות המתאימה וכנראה שהגורל רצה שזה יקרה דווקא עכשיו, באופן בלתי מתוכנן ובאווירה מחתרתית בסקוואט. הלילה הוא נוחת בפעם הראשונה בישראל: בן טיפוחיו הרשמי של ג'יילס פיטרסון, אספן המוזיקה והוירטואוז הבלגי: דיג'יי לפטו.

כדי להיכנס לאווירה, קבלו קצת אלקטרוניקה מהפנטת באדיבות לפטו:

סט שלו ב-World Wide Festival של ג'יילס פיטרסון:

לינק לאתר של לפטו עם פודקסטים, עטיפות תקליטים וסרטים שהוא מצלם בעצמו:

אל לפטו תצטרף נבחרת של די.ג'ייז מעולים שיקבלו הפעם זמן במה ארוך מהרגיל, בסקוואט - סט פתיחה בק טו בק של יוגו ועמיחי מטיאס שינגנו ביחד בפעם הראשונה, ואחרי לפטו, סט בק טו בק של פרטוק ואנה שיקחו את הרחבה לווייב יותר אלקטרוני ואפל. בלאונג', כמתוכנן, ימקססו האוס וטכנו עדי שבת וליאת קוטיק.

פתיחת דלתות: 23:30
30 ש"ח עד השעה 01:00 ו-50 ש"ח לאחר מכן.
לכרטיסי חבר - הכניסה חינם עד השעה 01:00 ו-30 ש"ח לאחר מכן + צ'ייסר חינם.

> לינק לאירוע המעודכן: http://on.fb.me/165rF6N

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.