TIGA // 24.10



אחד מהטראקים המושמעים ביותר בקיץ האחרון באיביזה, היה המנון הטכנו העוצמתי Let's Go Dancing, שיצא רשמית על הלייבל ״טורבו״ ממש לפני מספר שבועות. הקטע המטורף הזה, תשע דקות של מייהם טכנואידי הופך רחבות שאי אפשר לעמוד בפניו (וגם לא מומלץ לנסות), הוא תוצאה של סשנים משותפים ולוהטים במיוחד של שניים מהמוחות המבריקים ביותר בסצינה, הסופרסטארים הקנדי והדטרויטי, טיגה ומת׳יו דיר (שמופיע תחת השם השני שלו ״אודיון״).

Let's Go Dancing הוא הריליס הראשון מהאלבום השלישי והמדובר של טיגה העומד לצאת ב-2014, אלבום שהתעשייה כולה מחכה לו בסקרנות ושהשמועות עליו מספרות שהוא מסמן כיוון חדש ומרגש בקריירה של הפנומן ממונטריאול, כיוון טכנואידי ומחוספס יותר.

שורה ארוכה של תקליטני על, ביניהם לוקו-דייס, סאשה, סוון ואת', אדם באייר, סולומון, סת' טרוקסלר, מאיה ג'יין קולס ואחרים, בחרו לפתוח או לסגור את הסטים שלהם במסיבות הגדולות ביותר באי הספרדי עם הלהיט החדש ותוך כדי כך, סימנו את סוף 2013 כאחת מנקודת הרתיחה המשמעותיות ביותר בקריירה של המפיק הקנדי המחונן, או כמו שטיגה אומר:

Words are cheap. Reviews mean nothing. What really carries the most weight in the world of dance music is how many times a real-life DJ in a real-life situation reached for your track

ואל הטראק הזה, הושטו הרבה ידיים בחודשים האחרונים:

בחמישי, ה-24 לאוקטובר, במסגרת סיבוב ההופעות הבינלאומי של הלייבל "טורבו" להשקת הריליס החדש, טיגה חוזר לתל אביב להפיץ את הבשורה.

-------------------------------------------------
Turbo Recordings Presents:
Let's Go Dancing tour 2013 At The Block

T I G A
Turbo :: Montreal
*****************
Local Support: Ellyott, Partok, Shlomi Zidan
Retro Clash Lounge: Tsach Zimroni & Tami Bibring

Doors open: 23:30

TICKETS
60Nis (+ free chaser) for Club Members
70Nis Presale: http://bit.ly/1flx3HZ
100Nis at the door 

NEW >> Special online presale for Club Members! here: coming soon

special deal on the bar until 00:30: 10 Nis chaser with every drink

כרטיסים: 
60 ש"ח לחברי מועדון (כולל צ'ייסר חינם)
70 ש"ח במכירה מוקדמת: http://bit.ly/1flx3HZ
100 ש"ח בדלת

*חדש* מכירה מוקדמת לחברי מועדון: לינק יפורסם בקרוב

פתיחת דלתות: 23:30
דיל מיוחד על הבר עד חצות וחצי: צ'ייסר ב-10 ש"ח עם כל דרינק!
-------------------------------------------------

לפני חמישה חודשים הגיע טיגה להופעת בכורה במועדון הבלוק. בשדה התעופה, הוא הודיע לנו שהוא לא צריך סאונדצ'ק וגם לא הסבר על המיקסר המפלצתי של המועדון. טיגה לא היה צריך שום הכנה, הוא הגיע לבלוק קצת לפני תחילת הסט, עלה לעמדה כאילו הכיר אותה כל חייו ומיד התחיל לנגן את אחד מהסטים הטובים ששמענו בשנים האחרונות, בסאונד עמוק וחם, במקצוענות נדירה ובנונשלנטיות סקסית, שמילאו את הרחבה בניצוצות של חשמל.

הסופרסטאר הקנדי, שמחזיק בשלושת התארים: נביא פופ, חלוץ טכנו ואגדת אלקטרו, אישש את מה שחשדנו בו מזמן: כולם אוהבים את טיגה. הטכנואידים, אנשי ההאוס, הגייז, הסטרייטים, המתלבטים וכל מי שבעל זוג אוזניים, כולם היו מאוחדים באורגיה מוזיקלית פרועה וצבעונית על הרחבה. כשיצאנו מהמועדון לאור שמש של שמונה בבוקר, עם רגליים כואבות וחיוך ענק מרוח על הפנים, היה לנו ברור מעבר לכל ספק: טיגה חייב לחזור ויפה שעה אחת קודם.

בתרבות הבידור ובסצנת המוזיקה האלקטרונית טיגה הוא סוג של חידה, בעולם בו אפשר להיות גיבור המיינסטרים או חלוץ האנרגראונד, אבל לא שניהם, טיגה מצליח להיות הכל. על התפר בין אמנות למסחריות הוא מצליח לכבוש כל יעד אפשרי: הדליינר בפסטיבלים הגדולים, ברייבים מחתרתיים ובמועדונים, מפיק עם שני אלבומי מופת מאחוריו, רימיקסר מהמבוקשים בעולם, בעלים של אחד הלייבלים הגדולים והחשובים בתעשייה האלקטרונית וצייד כישרונות שגילה לעולם שורה ארוכה של אמנים. ואם כל אלה לא מספיקים, הוא גם זמר עם קול יפיפה ששר כמעט בכל הקטעים שלו, הוא אחד מהמוזיקאים הנדירים שיודעים להשתמש בהומור כחלק מהיצירה והוא גם שחקן קולנוע, מגיש רדיו ודיווה לא קטנה. כל זה כשהוא עדיין בשנות ה-30 לחייו.

כבן לאבא די ג'יי, טיגה (ג'יימס סונטאג) הסתובב לא מעט בגואה בימי הזוהר של שנות השמונים - תשעים, ספג את תרבות הרייבים והחליט לייבא אותה לקנדה מולדתו. הוא היה הדמות המרכזית בסצנת הרייבים וה-After Hours הקנדיים, פתח את חנות התקליטים הראשונה למוזיקה אלקטרונית ובהמשך הקים את הלייבל Turbo. כתופעה עטורת הכשרון שהוא, טיגה מצא את עצמו מהר מאד הופך מכוכב מקומי ב"סונה" הקנדי, לסופרסטאר בינלאומי. הסטים המופתיים ששחרר בטורבו, ובלייבל של די ג'יי הל, אינטרנשיונל די.ג'יי ג'יגולו, פרסמו אותו בכל העולם והחדירו את האלקטרו קלאש הן לרחבות הטכנו והן למצעדי הפופ. השיא הגיע עם הסט לסדרת די.ג'יי קיקס, תצוגת תכלית וירטואוזית של דיסקו, טכנו, אלקטרו, האוס, ופאנק ומהסטים המדוברים בסדרה.

טיגה שנחשב לברומטר המדויק ביותר לטרנדים מוזיקליים, יודע לגרום לכל דבר נישתי שהוא נוגע בו להישמע כמו מיינסטרים ולכל מיינסטרים להישמע איכותי. אין פלא שכל התעשייה מחכה בסקרנות לאלבום השלישי שלו שעומד לצאת ב-2014 ושהריליס הראשון שלו כבר מעיף רחבות בכל רחבי העולם. מפופ ואלקטרו תיאטרלי עד טכנו בוטה, הוא מצליח להפריד את המוזיקה מההגדרות המקובעות - כשמה שחשוב זה אם רוקדים או לא, וכשטיגה על העמדה לא מפסיקים לרקוד לשנייה.

תפתח את הערב וגם תחגוג יומולדת, האגדה המקומית - אליוט, אחריה פרטוק, יסגור - שלומי זידן ובלאונג', כמו בפעם הקודמת, רטרו קלאש עם צח זמרוני ותמי ביברינג.

המלצה שלנו, אל תקבעו תוכניות לשישי ותגיעו עם נעלי ריקוד נוחות.

סט מלפני מספר חודשים בפסטיבל פיקניק אלקטרוניק בהום-טאון של טיגה, מונטריאול.
נחשו עם איזה קטע הוא בחר לפתוח את הסט.

לינקים לקטעים ולסטים נוספים, בעמוד האירוע הקודם

Let's Go Dancing

===============================

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.