John Talabot & Gerd Janson // 5.12.13


אחרי שני ביקורים בלתי נשכחים, ג'ון טאלבוט חוזר לבלוק, במסגרת הטור העולמי לרגל יציאת אלבום ה-DJ-KIcks החדש שלו, והפעם הוא מגובה בחבר נוסף - גרד יאנסן, רזידנט הרוברט ג'ונסון והפנורמה בר ואחד מהדי ג'ייז העסוקים והמדוברים באירופה כיום. יחד הם צפויים לקחת אותנו למסע פסיכדלי וצבעוני בעולם של האוס מרחף וטכנו עמוק, עם המון פניות לא צפויות, אבל בלי קיצורי דרך.

------------------------------------------------------------
Thursday 5/12 at The Block
DJ Kicks Tour
John TalabotPermanent Vacation, Young Turks :: Barcelona
Gerd JansonRunning Back, Robert Johnson, Panorama Bar :: Frankfurt
Local support:Partok
------------------------------------------------------------
TICKETS
60Nis (+ free chaser) for Club Members
80Nis Presale: coming soon
100Nis at the door 
NEW >> Special online presale for Club Members! coming soon

כרטיסים: 
60 ש"ח לחברי מועדון (+ צ'ייסר חינם)
80 ש"ח במכירה מוקדמת: לינק בקרוב
100 ש"ח בדלת
*חדש* מכירה מוקדמת לחברי מועדון: לינק בקרוב
------------------------------------------------------------

John Talabot

הדי ג'יי והמפיק ג'ון טאלבוט מספר שכשהחל לקנות תקליטים, היה מאזין להם קודם בחנות שאצלו בשכונה בברצלונה, וכשהיה מנגן אותם בבית לא הבין מדוע הסאונד לא בועט כמו מה ששמע בחנות. לבסוף, כשגילה שהמגבר בחנות התקליטים היה מקולקל וניגן בדיסטורשן, הבין טאלבוט מהי ההרגשה אותה הוא מחפש במוזיקה. כבר באי.פי הראשון שהוציא ב-2009 בלייבל Permanent Vacation, היה ניתן לזהות את הצבעים החמים והאינטנסיביות שבידלה את המפיק הקטלוני ממקביליו בעולם הניו-דיסקו וההאוס. טאלבוט צלל עמוק יותר, צעד לאט יותר אבל לא וויתר על האנרגיות. ההפקות עמוסות הסימפולים שלו הן צבעוניות ומלאות חיים, כמו גינה של צמחים אקזוטיים שהינדס בעצמו. הקולאז' המורכב והעמוק הזה נפגש עם מכונות תופים כבדות מכוונות רחבה, והתוצאה היא מהפנטת וסוחפת כאחד, עם קטעים כמו "Sunshine" ו"Matilda's Dream" כדוגמא.

באלבומו האחרון, Fin, שיצא בשנה שעברה (גם הוא ב-Permanent Vacation), הסאונד של טאלבוט התבסס כבר סופית, והוא פרץ ממעגלי יודעי הדבר אל התודעה העולמית, עם ביקורות מהללות בעיתונים כמו הגרדיאן ופיצ'פורק, ששיבחו במיוחד את האופן בו הוא בונה ושובר מתח, ומשחק עם המבנים המוכרים של מוזיקה אלקטרונית (בראיון אחד טען טאלבוט שמבנה פשוט של 16 תיבות הוא סוג של עצלנות, אם לא גסות רוח של ממש). גם כדי ג'יי, טאלבוט ידוע בסטים שמחממים את הבטן, כמו זה שרקח עבור סדרת DJ Kicks המפורסמת, שיצא לפני שבועיים ושאותו הוא מקדם בסיבוב הנוכחי. בביקורו הקודם אמר לנו טאלבוט שהוא היה רוצה לנגן על המיקסר של הבלוק בכל שבוע ואנחנו בטוחים שגם הוא מתרגש לקראת הביקור השלישי שלו במועדון.

<לינקים>

כמה טעימות מהעולם הפסיכדלי, הצבעוני והכל כך ממכר של ג'ון טאלבוט:

"Sunshine", הלהיט הראשון שסימן את טאלבוט בתור הדבר הבא:

הקטע הבלעדי שיצא עם הדיג'יי קיקס החדש של טאלבוט:

Teengirl Fantasy - Cheaters - John Talabot's Classic Vocal Refix

John Talabot - Matilda's Dream

The xx - Chained - John Talabot & Pional Blinded Remix

John Talabot - So Will Be Now

קטע מעולה במיוחד מתוך "Fin":

John Talabot feat. Pional - Braves

סטים:

John Talabot - 10 Days Off Festival Mix - July 2012

בוילר רום


Gerd Janson

כשמגיעים אלינו הדיג'ייז הטובים ביותר בעולם, אנחנו נוהגים לבקש מהם המלצות על תקליטנים אחרים שהם מעריכים במיוחד ויש שם אחד שחזר ועלה שוב ושוב כמעט בכל שיחה כזו.

בעידן בו כל מפיק הוא די ג'יי וכל די ג'יי הוא גם מפיק, מרענן למצוא מישהו שבוחר להתמחות בעיקר בתקלוט, ועושה זאת במסירות ובאיכות הגבוהה ביותר. לא פלא שגרד יאנסן הוא הדי.ג'יי היחיד בתעשייה שמחזיק כרגע רזידנסי בשלושה מהמועדונים הטובים ביותר בעולם - ה-Robert Johnson באופנבך, הפנורמה בר בברלין וה-Trouw באמסטרדם. נשמע שרק מקומו של הבלוק עוד חסר כאן כדי להשלים את התמונה :)

גרד יאנסן הוא אנציקלופדיה של מוזיקה ומופת של טעם טוב, שמחזיק באמתחתו אינספור אוצרות חבויים שיגרמו לכל חובב מוזיקה להרים את הגבה ולהניע את האגן. גרד מגיע מפרנקפורט שבגרמניה, והוא ידוע כדי.ג'יי שמנגן סטים ורסטיליים ועמוסי הפתעות שלא מגבילים את עצמם לז'אנר אחד בלבד. 

הוורסטיליות והחופשיות של יאנסן מתבטאים גם בלייבל המצליח שלו, Running Back, שהריליסים שלו, מלבד העובדה שהם כולם מצוינים, הם גם מגוונים באופן יוצא דופן. אמנים כמו Move D, Tensnake, Radio Slave ועוד, כולם מצאו להם בית אצל יאנסן, ועולם האלקטרוניקה כולו מטה אוזן לשמוע מה תהיה ההפתעה הבאה שלו (הרזידנט אדווייזור כבר הכליל את ראנינג בק בכל סיכומי השנה שלו בארבע שנים האחרונות).

הידע הנרחב שלו במוזיקה הפכו את יאנסן לאחד מאנשי הצוות הבכירים ברדבול מיוזיק אקדמי, שם הוא מעביר הרצאות ומראיין את מיטב האורחים שמגיעים לסדנה. באופן טבעי עסק יאנסן שנים רבות בעיתונות מוזיקה, למרות שלאחרונה החליט להשאיר את עולם הכתיבה מאחוריו בטענה ש"כבר אין לו יותר מה להגיד". למזלנו, כאשף רחבות מלומד יש ליאנסן עוד הרבה מה להגיד ואנחנו מחכים בקוצר רוח לשמוע את זה על הרחבה.

<לינקים>

סטים וראיונות:

אחד מהבוילר רומים המדוברים ביותר, לפני שבועיים: גרד יאנסן עם פרינס תומאס!

יאנסן בבוילר רום, במסגרת הסשן של רדבול מיוזיק אקדמי במדריד:

סט שהוקלט במיוחד עבור מועדון ה-Trouw באמסטרדם:

גרד יאנסן מנחה את סדנת הרדבול עם - ניחשתם נכון - ג'ון טאלבוט!
http://vimeo.com/32363064

ראיון מאפריל 2012:

רמיקסים:

שתי טעימות מהרמיקסים הנדירים של יאנסון:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.