MOTOR CITY NIGHT #2 // 27.3.14



דטרויט. חלק 2. והפעם, צוללים עמוק עוד יותר לעבר, לעתיד ולהווה של עיר המכוניות, עם שלושה מהאמנים הבועטים ביותר בעיר - רוברט הוד, טרנס פארקר, וג'יי דניאל. רק לכתוב את השמות הללו אחד ליד השני, והלב כבר מחסיר פעימה... 

Thursday 27.3 at The Block
----------------------------
Motor CIty Night #2 feat:
R O B E R T - H O O DM Plant :: Detroit
Partok & Anna :: Yotam Avni
J A Y - D A N I E L Sound Signature :: Detroit
and, the International DJ Extraordinaire
T E R R E N C E - P A R K E RPMW :: Detroit
Amichay Matyas :: Anna
----------------------------
שימו לב - לזמן מוגבל: כרטיסים במחיר מוזל במיוחד, ללא דמי טיפול: http://bit.ly/1obweBN
מכירה מוקדמת לכרטיסי חבר: http://bit.ly/1pEvkkK
----------------------------

מה יש בה בעיר הזאת, שלאורך דורות מצמיחה אומנים פורצי דרך, חדשניים, ובעיקר מרגשים עד דמעות? האם זאת המורשת המוזיקלית של "מוטאון", חברת התקליטים האגדית? אולי החדשנות שהגיעה מתעשיית המכוניות ששיגשגה בעיר? ואולי אלו בכלל המים בצינורות, שבהם זורם חומר מסתורי ומכושף? תהיה התשובה אשר תהיה, ההבדל בין אומן מדטרויט לכל אומן אחר, הוא מאוד ברור: חדשנות ונשמה. המוזיקה מדטרויט, בין אם מדובר בחבורת האולד-סקול, שאותה מייצגים רוברט הוד וטרנס פארקר, או בילדי הדור החדש, שאותם ייצג דניאל, תשאף תמיד ליצור משהו חדש, משהו שעוד לא שמענו, והסאונד  תמיד יכיל את אותה מלנכוליה עגמומית, מלודית וחודרת לבבות, שהפכה את דטרויט לבירת המוזיקה האלקטרונית הנצחית. 

ברחבה הראשית - חלוץ הטכנו הדטרויטי, Robert Hood בהופעת בכורה במועדון. הוד, שנחשב לאבי המינימל דטרויט טכנו, הוא אחד מהמייסדים של קבוצת Underground Resistance האגדית ביחד עם ג'ף מילס ו-"מד" מייק בנקס, ושל הלייבל Axis ביחד עם מילס.

לבלוק הוא מגיע בכושר שיא, מספר חודשים לאחר שהוציא סוף סוף את האלבום לו חיכתה כל קהילת הטכנו העולמית, תחת הכינוי "floorplan", טכנו-גוספל למאה ה-21 שזוכה לביקורות מהללות. הסטים של הוד בנויים על מתח בלתי פוסק, יכולות תקלוט ועריכה נדירות, ושילוב של טראקים שהוא עורך בלייב, המנוגנים בו זמנית ויוצרים קטע חדש ואימתני המתגלגל כמו רכבת דיזל עוצמתית אל עבר השיא.

לא יאומן שעברו 20 שנה מאז שיצא הקטע הזה.
אחת הקלאסיקות הגדולות של Hood מתחילת הדרך.

קלאסיקה נוספת, הפעם מהשנים האחרונות, אבל כמו כל הפקה של הוד, על זמנית. 

אחד מלהיטי השנה החולפת – הרמיקס המשובח לג'ינג'י ובורדלו:

הפקה תחת הכינוי Floorplan, אחת מיני רבות, פרוטוטייפ לטכנו מלא בנשמה

מהפנט ומכשף:

סט מדצמבר האחרון שהקליט עבור מועדון הפבריק הלונדוני, מורכב ברובו מחומרים שלו https://soundcloud.com/fabric/robert-hood-fabric-promo-mix

הבוילר רום שלו. מטורף

סט משותף יחד עם ג'ף מילס מערב של Underground Resistance ב- 1992

ואחד אחרון, סט שהקליט ל Slam Radio

בסקוואט - קבלו את הדור הבא של עיר המכוניות, התגלית החדשה של ת'יאו פאריש וילד הפלא, Jay Daniel. דניאל, שהוציא את אחד מהסינגלים המנוגנים ביותר של השנה האחרונה בלייבל של פאריש, הוכרז על ידי הבוילר רום כ-"תגלית המרגשת ביותר ששמענו מדטרויט" ונחשב לשם החם בתעשיית הביטדאון, שנציגיה הבולטים הם מודימן, תיאו פאריש, עומאר אס וקייל הול.

דניאל מחזיק ביחד עם חברו הטוב, קייל הול, רזידנסי חודשי בדטרויט בשם "fundementals" , ובונה בהתמדה ובהדרגה את הקריירה שלו, שכנראה היתה כתובה בכוכבים - עם אמא כמו נעמי דניאל, שקולה כיכב בכמה מהלהיטים הגדולים ב-planet e, הלייבל האגדי של קארל קרייג, ועם כל מורשת העיר מסביבו, לא הייתה לו באמת ברירה אחרת.

שני קטעים מתוך האי.פי הראשון

וטרי טרי מאי.פי החדש

ראיון קצר עימו משנה שעברה

בוילר רום

סט בק-טו-בק עם קייל הול

אחרי ג'יי דניאל יעלה התקליטן הוירטואוז Terrence Parker, האיש, האגדה ושפורפרת הטלפון הנצחית, או כמו שהוא מכנה את עצמו בעמוד הפייסבוק שלו - "the international dj extraordinaire", שנמצא בתקופה הלוהטת ביותר בקריירה שלו, אחרי שהעיף את פסטיבל Movement 2013 עם סט מושלם של סלקציה וטכניקה עילאית והוציא לפני חודשיים אלבום אמן משוגע (הראשון שלו מאז 1999) בלייבל של קארל קרייג Planet E.

כמו רוברט הוד, גם טרנס פארקר משוייך לז'אנר שחתום על שמו, inspirational house music, והוא ידוע בזכות יכולות תקלוט מופלאות המשלבות טכניקה של תקליטני היפ-הופ עם מוזיקת האוס, גוספל, טכנו, אלקטרו, דיסקו ועוד.

קלאסיקה מ- 96

פרוסומר הפך את הסקוואט עם הקטע הזה לפני מספר שבועות, אוטוטו טרנס יעשה זאת בעצמו

כמה יופי

מתוך האלבום החדש:

רמיקס מלא נשמה לאחת הקלאסיקות הגדולות של המוזיקה האלקטרונית , strings of life של דריק מאי:

וירטואוזיות בעמדת הדי.ג'יי שכבר נדיר לראות

מיקס יפייפה משנה שעברה

פודקאסט שהקליט ל- XLR8R

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.