DJ PIERRE // 28.8.14

בחמישי הקרוב, ה-28 באוגוסט, אנחנו גאים ומתרגשים להנחית בישראל את אחת האגדות המוערכות והמשפיעות ביותר בהיסטורית המועדונים. קבלו את הגאון משיקגו, האוחז בתואר הרשמי של סנדק האסיד האוס: DJ PIERRE בהופעת בכורה במועדון הבלוק!


די.ג'יי פייר ינהיג את הרחבה הראשית למסע טריפי במיוחד בנבכי המפה הגנטית של מוזיקת האסיד, בעוד אסף שמואל, בנג'י ו-TV Out ינגנו בסקוואט, ושי אפלברג ואמוץ טוקטלי ינצחו על הלאונג' בקונספט חדש - חדר ספות אינטימי עם מוזיקת מעליות וקוקטיילים.

Thursday August 28 at The Block
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
DJ PIERRE
Afro Acid :: Chicago
Yogo:: Tal Cohen

The Squat:
Benji:: Asaf Samuel :: TV Out

The Sofa Cocktail Lounge:
Shai Appelberg :: Amotz Tokatly
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
שימו לב - מחיר מיוחד למקדימים:
60 ש"ח עד השעה 01:00, 80 ש"ח אח"כ
ולחברי מועדון:
40 ש"ח עד השעה 01:00, 60 ש"ח אח"כ
וגם - שובה של המכירה מוקדמת כאן 
ומכירה מוקדמת לחברי מועדון כאן

יליד שיקגו, נתנאל פייר ג'ונס, א.ק.א DJ PIERRE, הוא חלוץ מוזיקלי אמיתי ומפיק האסיד האוס המובהק ביותר בהיסטוריה של הז'אנר. במשך השנים, הקליט ג'ונס תחת שלל שמות כמו די.ג'יי פייר, Phortune, פאנטזי קלאב, Photon Inc, ומספר עצום של כינויים אחרים, אך היה זה הרכב האסיד האוס המוקדם Phuture ששינה את כללי המשחק לעד.

מבוצר בחדר השינה שלו למשך רוב שנות ה-80 ושואב השראה מתוכניות הרדיו האגדיות של שיקגו באותה תקופה, הקים פייר, ביחד עם חבריו ספאנקי והרב ג'יי, את הסופרגרופ רב ההשפעה ושחרר ב-1987 את מה שנחשב לקטע האסיד האוס הראשון בהיסטוריה: Acid Tracks, קלסיקה על זמנית שעדיין מנוגנת באדיקות על ידי די.ג'ייז ברחבי העולם ורגע מכונן באבולוציה של המוזיקה האלקטרונית.

כשהם מתבססים על מכונת הקסם של רולנד, ה-TB 303, המציא הטריו סאונד חדש שהשאיר חותם משמעותי וארוך טווח על תרבות המועדונים, השפיע על מפיקים בכל רחבי הפלנטה מאז ועד היום, וכמו שזה נראה עכשיו, גם עוד הרבה שנים קדימה.

נישא על גל הרנסנס המרגש ששוטף את אירופה בשנים האחרונות, סאונד האסיד שפייר וחבריו פיתחו, פופולרי ואפקטיבי כיום יותר מתמיד. אם זה בסטים של כוכבי הטכנו של הדור החדש, נינה קרביץ, בן קלוק או סט טרוקסלר, ואם בסאונד היותר באלרי והאוסי של תקליטנים כמו גרד יאנסן, מוריס פולטון או מייקל מאייר, המוזיקה של פייר נוכחת כל הזמן:
https://www.youtube.com/watch?v=JCUPc9zVfyo

בשנים האחרונות הוא חזר להופיע עם חבריו בלהקת האסיד האוס ההיסטורית Phuture, מופע לייב שנחשב לאחד מהחמים והמבוקשים ביותר בתעשייה כרגע, והוא עצמו עסוק ברנסנס אישי משלו, עם רזינסי נחשק בפאצ'ה, איביזה, וגיגים קבועים במועדונים כמו הברגהיין/פנורמה בר בברלין, הפאבריק בלונדון, הרקס בפריז והאאוטפוט בניו יורק, ובפסטיבלי ענק כמו גלאסטונברי, שם ניגן לפני חודשיים את אחד מהסטים הטובים והמדוברים של הפסטיבל, כחלק מליינאפ אקסקלוסיבי וסופר איכותי, שכלל גם את פרנסואה קיי, ליל לואיס, וירג'יניה מאוסטגוט טון ופרוסיומר.

בחמישי הקרוב, די.ג׳יי פייר מגיע להופעת בכורה מרגשת במועדון הבלוק ויקח אותנו איתו למסע טריפי במיוחד למיפוי הדי.אן.איי של הסאונד הנקרא אסיד.

בסקוואט ינגנו אסף שמואל (84% creativity), בנג׳י (דלי) ו-TV out. 

ובלאונג׳ - קונספט חדש ומרגש: חדר ספות אינטימי עם קוקטיילים מפתיעים ופסקול שיכלול הכל מאלקטרוניקה מלטפת, דרך Easy listening וצ'ילאאוט מהפנטים, ועד למוזיקת מעליות מטשטשת חושים, בניצוחם של הבלתי משוחדים: שי אפלברג ואמוץ טוקטלי.

נתראה ברחבות.

לינקים:

הבויילר רום המופתי של פייר בלוס אנג'לס. רותח!

הקטע שנחשב לרצועת האסיד האוס הראשונה בהיסטוריה, עם השימוש הראשון ברולנד TB 303.
אסיד טראקס של Phuture מ-1987 נשמע רלוונטי מתמיד

Rise From your grave
מ ט ו ר ף

עוד קלסיקה של פיוצ'ר - Your Only Friend

Let The Music Take You Higher

קלסיקת שיקגו אסיד עדינה ויפייפיה

רמיקס לליל לואיס

הבוילר רום של Phuture עם הרבה מאוד 303ים

מאיה ג'יין קולס, לורן גארנייה, סטייסי פולן, טייגר סטרייפס, מודימן ואחרים, בפודקסט של פייר עבור defected

מיקס של פייר שמאגד את הקלסיקות שיצאו בלייבל שלו אפרו אסיד

סט טרי שהקליט פייר לתכנית הרדיו של מארק רומבוי

פודקסט שהקליט עבור המגזין האינטרנטי היוקרתי Fact

ראיון במיקסמאג

 houseclass series

Featured art is a tribute remake of the late Puerto Rican illustrator Alex Schomburg cover titled "What Need Of Man?" Amazing Stories, Feb.1961

that original cover can be seen here:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.