FUNCTION & HONEY DIJON // 11.9.14

מועדון הבלוק גאה להציג:


רזידנט הברגהיין פאנקשן (אוסטגוט טון :: ברלין) ונסיכת ההאוס מיס האני דיז'ון (קלאסיק :: ניו יורק) ינצחו על הרחבה הראשית ועל הסקוואט בשתי הופעות בכורה מרגשות במועדון, ביחד עם טל כהן, נמרוד קציר, פרטוק ויוגו, בעוד שבלאונג' הקוקטיילים ומוזיקת המעליות ינגנו הפרזידנט הרשמי, שי אפלברג, וסגנו אמוץ טוקטלי.

Thursday September 11 at The Block
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
FUNCTION
Ostgut Ton, Sandwell District :: NYC / Berlin
Tal Cohen :: Nimrod Katzir

The Squat:
HONEY DIJONClassic, Leftroom :: Chicago / NYC
Partok :: Yogo
The Sofa Cocktail Lounge
Shai Appelberg :: Amotz Tokatly
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
שימו לב - מחיר מיוחד למקדימים: 60 ש"ח עד השעה 01:00, 80 ש"ח אח"כ
ולחברי מועדון: 40 ש"ח עד השעה 01:00, 60 ש"ח אח"כ

פאנקשן
- - - - - - 
כאחד מגיבורי המחתרת האמיתיים של מוזיקת הטכנו, דייב סאמנר א.ק.א פאנקשן, הוא הצלע המחברת בין כל שלושת המגמות המרכזיות של הז'אנר - האמריקאית, הבריטית והגרמנית.

סאמנר, המתקלט ומפיק מוזיקה כבר קרוב לעשרים שנה. החל את הקריירה המוזיקלית שלו בניו יורק של שנות ה-90, כשהתאהב במוזיקה שג'ף מילס היה מנגן כרזידנט במועדון הליימלייט, והחל להפיק מוזיקה מקורית שהושפעה עמוקות מהסאונד של מילס ורוברט הוד, ושהתפרסמה בלייבל הטכנו המיתולוגי Synewave של דיימון ווילד ובלייבל העצמאי שלו, Infrastructure.

הוא התקבל לחבורת הטכנו הבריטית המצומצמת כשהחל להפיק במשותף עם Regis ולהוציא ריליסים ב-Downwards, והיה לאמן היחיד שלא מברמינגהם שהוציא מוזיקה בלייבל.

ב-2008, בעיתוי מושלם, עבר לברלין כדי לקחת חלק בתור הזהב של הטכנו הברלינאי, ובמקביל הקים ביחד עם רג'יז ועם סיילנט סרבנט את הקולקטיב המופלא Sandwell District שהוציא ריליסים אנונימיים, והפך במהרה ללייבל בעל מעמד פולחני. סאנדוול דיסטריקט נטרל את אגו האמן וטשטש את הגבולות בין מפיק, תקליטן ולייבל, מארגן מחדש את ה-DNA של מוזיקת הדאנס המודרנית. בסוף 2011, קצת אחרי שפרסמו את האלבום האניגמטי Feed-Forward שנחשב לאחד מאלבומי הטכנו החשובים של השנים האחרונות, החליטו פאנקשן ורגי'ז לסגור את הלייבל כשהוא בשיא ההייפ.

החברים באוסטגוט טון לא היו צריכים לחשוב הרבה לפני שהחתימו את פאנקשן וצירפו אותו לנבחרת הרזידנטים של הברגהיין ובמרץ 2013 הוא הוציא את אלבום הבכורה שלו באוסטגוט: Incubation, מסע מוזיקלי מודרני, עשיר בדימויים, באטמוספרות של סינטים דואים וקטעים מלודיים מורכבים המבוססים על מסורות אלקטרוניות קלסיות, שזכה לביקורות מהללות.

בחמישי הקרוב פאנקשן מגיע להופעת בכורה במועדון הבלוק (לינקים למטה).

האני דיז'ון
- - - - - - - -
"מצד אחד אני רוצה שישאלו אותי על הזהות המינית שלי," אומרת האני דיז'ון בראיון מלפני מספר חודשים, "אני מקווה שעל ידי פתיחות לגבי הנושאים האלה אוכל לעזור לאחרים להבין טרנסג'נדרים קצת יותר טוב, אבל מהצד השני, אני מנסה שלא להיות תלויה בהיבט האחד הזה של עצמי, כי יש בי הרבה מעבר לזה."

בתור בת טיפוחם של שתי אגדות ענק משיקגו ומניו יורק, דריק קארטר שבחר בה כתקליטנית האהובה עליו ביותר, ודני טנגליה שנתן לה במתנה את המיקסר הראשון, להאני דיז'ון יש מספיק היסטוריה וכישרון מאחוריה כדי לא להסתמך על גימיקים כשהיא מגיעה לנגן, אבל העובדה שהצליחה להתברג בצמרת סצינה אלקטרונית גברית בעיקרה, בתור תקליטנית טרנסג'נדרית שחורה, רק הופכת את המסע שלה ליותר מרגש ומעורר השתאות.

היא נולדה וגדלה בשיקגו, ביתה של מוזיקת ההאוס, אבל חיה בניו יורק כבר שנים רבות, היא עדיין משתמשת בוינילים כפורמט המועדף עליה, כשהיא משלבת בין הבאמפ של השיקגו ג'קינג האוס, לבין הדרמה, השבטיות והאפילה של ניו יורק הקלסית מתקופת מועדון הטווילו והסטים הארוכים של טנגליה, היא מנגנת בקביעות בספוטים המובילים בסצינה כמו הפנורמה בר והארי קליין בגרמניה, הסאב-קלאב המיתולוגי בגלאזגו, אאוטפוט בניו יורק, אושואיה באיביזה וכמובן הסמארט-בר בשיקגו, כמו גם בתצוגות ואירועי אופנה ברחבי העולם, ובחמישי הקרוב היא נוחתת בתל אביב כדי לנגן סט ארוך ומיוזע בסקוואט, קבלו את מיס האני דיז'ון בהופעת בכורה במועדון הבלוק!

לינקים פאנקשן:
סטים: הבוילר רום  2014

הבוילר רום 2013

סט לייב של פאנקשיין בארוע של רזידנט אדוויזור בלונדון

מתארח בסדרת הפודקאסטים של כריס ליבינג

פאנקשין vs רגיז

קטעים: היפנוזה קלאסית של פאנקשן.

גם כשלא ברור אם זה טכנו, זה ברור שזה פאנקשן.
מתוך אלבום הבכורה שלו בשנה שעברה באוסטגוט טון

פנינים נוספות מהאלבום:

רמיקס של רקונדייט

הרליס הראשון שלו מ- 1996

אמביינט טכנו לא פחות ממושלם
והצד השני של התקליט, טכנו שועלים משוגע

עוד מפלצת 

יחד עם ג'רום סיידנהם באיבדן

הפקה יפייפיה עם אד דוונפורט מתחילת השנה -

סאנדוול דיסטריקט
סטים - 
בוילר רום 

הרזידנט אדווייזור פודקאסט

קטעים - 
Mad Youth
קטעי פסיכי פסיכי פסיכי

Hunting Lodge

Falling the same way

Immolare

כשרזידנט אדוויזור התחילו את סדרת הפודקאסטים ראיונות שלהם, הם בחרו לפתוח את הסדרה עם פאנקשן - 

- - - - - - - - - - - - - 

לינקים האני דיז'ון:
סטים: סט מצולם של האני מהאוף סונר בברצלונה

האני לייב  ניו יורק

פודקאסט למועדון ההארי קליין

פודקאסט שהוקלט עבור מועדון האאוטפוט הניו יורקי

סט שהוקלט במסיבה המרתונית של דני טנגלייה בכנס הWMC במיאמי

סט מצולם של האני לביטפורט

קטעים: רמיקס ב- Classic

התנהגות פסיכדלית

רמיקס לגרין וולוט

וגם שיתוף פעולה עם הסולנית המיתולוגית של גרין וולוט כ- cajmere

אין פה את כל הקטע אבל זה רליס מעולה שלה משנה שעברה ואין אותו ביוטיוב

עוד רמיקס משנה שעברה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.