dOP, HONEY DIJON // 6.11.14

מועדון הבלוק גאה להציג:

- - שובם של שלושת המוסקיטרים והנסיכה - -

סימפוניה אלקטרונית פרועה לייב + די.ג'יי בשלושה חדרים, עם ארבעה אורחים מחו"ל + שישה כוכבים תל אביבים + ארגז וויסקי על הבמה

Thursday 6.11 at The Block
ELECTRIC SYMPHONY LIVE + DJ IN 3 ROOMS
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Main Floor:
Tal Cohen - The Block
d O P (Live Show) - Cirscus Company :: FR
HONEY DIJON :: Classic, Leftroom :: Chicago / NYC
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
The Squat:
Tapud ObSession
Niv Hadas - Tapud / Later
Idit Frenkel - Tapud / Later
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
The Cocktail Lounge:
President Appelberg feat.
 Anna & Soussana - Pacotek / The Block
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

ברחבה הראשית - יפתח טל "הקיק" כהן, אחת מהמניות הבטוחות ביותר בסצינה כרגע, שידאג לווסת את הטמפרטורה לחום המדויק לקראת הפלישה הצרפתית הגדולה: שנה לאחר שהופיעו כאן לראשונה ושברו כל שיא אפשרי במסיבה בלתי נשכחת, אנחנו מתרגשים לארח שוב את שלושת המוסקיטרים הפריזאיים של הרכב הלייב הבועט ביותר בתעשייה: dOP, בהופעה חיה פרועה במיוחד, חמושים בארגז של וויסקי ומבט מטורף בעיניים.

מיד לאחר ההופעה, תעלה לעמדת הדי.ג'יי אורחת מלכותית ומרגשת לא פחות: חודשיים לאחר שניגנה בסקוואט סט לא נורמלי שגרם לתקרה לרעוד מסיפוק, הדיווה הטראנסג'נדרית מיס האני דיז'ון, נסיכת ההאוס משיקאגו החיה כיום בניו יורק, תשווה את השיא של יקירנו טרנס פיקסמר בחזרה המהירה ביותר למועדון, ותנגן את סט הבכורה שלה ברחבה הראשית.

בסקוואט - התפודים באים! שני הבלוגרים הנצחיים שאחראים על Later, הליין האיכותי המתרחש בדלי אחת לכמה שבועות וחושף את הקהל לשמות כמו סמול פיפל, מומין וקאסם מוס, מקבלים שוב את הרחבה של הסקוואט לעשות בה ככל העולה על רוחם, אחרי שהביאו את החדר למצב מדיטטיבי עמוק במיוחד במסיבת ההשקה של גיא גרבר. ניב הדס ועידית פרנקל בכושר שיא.

ובלאונג' הקוקטיילים והספות - מתברר שהעמדה הכי נחשקת כרגע במועדון הבלוק היא דווקא העמדה של החדר הקטן ביותר, כשהרשימה של תקליטנים העומדים בתור, מחוץ למעון הנשיא, רק הולכת ומתארכת. הפעם, הפרזידנט אפלברג מארח את הפאקוטקים בהרכב מלא - אנה וסוזאנה, שינגנו מוזיקת מעליות תלת מימדית.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

שימו לב - המבצעים למקדימים נמשכים!
מחיר מיוחד לכולם, עד השעה 01:00 - 70 ש"ח בלבד + מבצע צ'ייסרים 1+1 על הבר (110 ש"ח לאחר מכן).
וגם - כרטיסים בכירה מוקדמת, ללא הגבלת שעת הגעה: http://bit.ly/1tPv1GL

לחברי מועדון - 60 ש"ח וצ'ייסר עד השעה 01:00, 70 ש"ח וצ'ייסר לאחר מכן.
מכירה מוקדמת לחברי מועדון ללא הגבלת שעת הגעה: http://bit.ly/10cYC0U

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

dOP

כשיש לך הרכב אלקטרוני בינלאומי שיוצא להופעה חיה במועדון או בפסטיבל, אתה יכול לבחור להשקיע בבניית במה משוכללת עם הקרנות אחוריות, אודיו ויז'ואלס מורכבים ומסכי לד מודרניים. מצד שני, אתה יכול גם להעמיס איתך כמה שיותר בקבוקי וויסקי, לטפח כרס מפוארת ולעוף ביחד עם הקהל על הסט, עד שתמצא את עצמך באמצע הלילה, קופץ עם תחתונים במרכז הבמה ומגדיר מחדש את המושג "סקסי".

עושה רושם שגישת הרוקסטארז רק תרמה להצלחה של הרכב הלייב הפרוע ביותר בסצינה - dOP, שמככב כבר ארבע שנים ברציפות בצמרת רשימת הרכבי הלייב הטובים בעולם של רזידנט אדוויזר. מי שחווה אותם בהופעה חיה, יודע בדיוק למה.

קלמנט, דמיאן וג'ונתן, שלושת חברי הילדות שמרכיבים את dOP, הם לא סתם חבורה של די.ג'ייז שמצטופפים יחד מאחורי העמדה. שלושתם מוזיקאים מנוסים עם רקע ברוק, ג'אז, היפ הופ, רגאיי, מוזיקה קלאסית ואפריקאית, אבל מעבר למוזיקה, dOP יודעים פשוט ללכת עד הסוף ולתת שאו שאי אפשר להישאר אדיש בפניו. ההופעות השיכורות והפרועות שלהם הפכו אותם לכוכבי רוק במונחים של הסצינה האלקטרונית ולאקט חובה בכל פסטיבל ומועדון נחשב. על הבמה הם מתפקדים כלהקה לכל דבר, כאשר ג'ונתן מופקד על השירה מלאת הנשמה, בעוד שדמיאן וקלמנט אחראים על האלקטרוניקה הגרובית המחוספסת, חמושים במיקסר ענק ובארסנל שלם של סינטיסייזרים אנלוגיים עם סאונד שמן ומלוכלך. ביחד, החבר'ה האלה יודעים לייצר יותר אנרגיות מכור גרעיני.

במקום לנסות לתאר במילים את הנוסחה הכימיקלית-מוזיקלית הייחודית של ההרכב הצרפתי, ניתן לצלילים לדבר בעד עצמם -

חם מהתנור! קבלו את הבוילר רום החדש של dOP בברלין בלוקיישן מטורף, משתוללים על ערימה של סינתיסייזרים, מיקסר 24 ערוצים ומיקרופון. בום!
(האמת שמה שקורה שם זה די מטורף)

לינקים נוספים:

הופעה מצולמת בשיקאגו

הבוילר רום הראשון

היודאו קליפ מהאי פי האחרון שלהם

החברים עושים צרות - הפעם במסיבת בריכה

פסקול של אהבה

נשיקה צרפתית

מתוך האי פי המשותף שלהם עם Masomenos

רמיקס ללהיט הקיץ של טיפשוורץ

הלהיט ההיסטרי שיצא בסאפלמנט פאקטס של גיא גרבר

פודקאסט גרוביסקסי של השלושה

מיקס שהוקלט במיוחד לקראת הופעה של דופ בפאבריק

קליפ מבריק

אבא אל תטיף גרסת הדי או פי

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

HONEY DIJON

"מצד אחד אני רוצה שישאלו אותי על הזהות המינית שלי," אומרת האני דיז'ון בראיון מלפני מספר חודשים, "אני מקווה שעל ידי פתיחות לגבי הנושאים האלה אוכל לעזור לאחרים להבין טרנסג'נדרים קצת יותר טוב, אבל מהצד השני, אני מנסה שלא להיות תלויה בהיבט האחד הזה של עצמי, כי יש בי הרבה מעבר לזה."

בתור בת טיפוחם של שתי אגדות ענק משיקגו ומניו יורק, דריק קארטר שבחר בה כתקליטנית האהובה עליו ביותר, ודני טנגליה שנתן לה במתנה את המיקסר הראשון, להאני דיז'ון יש מספיק היסטוריה וכישרון מאחוריה כדי לא להסתמך על גימיקים כשהיא מגיעה לנגן, אבל העובדה שהצליחה להתברג בצמרת סצינה אלקטרונית גברית בעיקרה, בתור תקליטנית טרנסג'נדרית שחורה, רק הופכת את המסע שלה ליותר מרגש ומעורר השתאות.

היא נולדה וגדלה בשיקגו, ביתה של מוזיקת ההאוס, אבל חיה בניו יורק כבר שנים רבות, היא עדיין משתמשת בוינילים כפורמט המועדף עליה, כשהיא משלבת בין הבאמפ של השיקגו ג'קינג האוס, לבין הדרמה, השבטיות והאפילה של ניו יורק הקלסית מתקופת מועדון הטווילו והסטים הארוכים של טנגליה, היא מנגנת בקביעות בספוטים המובילים בסצינה כמו הפנורמה בר והארי קליין בגרמניה, הסאב-קלאב המיתולוגי בגלאזגו, אאוטפוט בניו יורק, אושואיה באיביזה וכמובן הסמארט-בר בשיקגו, כמו גם בתצוגות ואירועי אופנה ברחבי העולם, ובחמישי הקרוב היא תנגן את סט הבכורה שלה ברחבה הראשית של מועדון הבלוק!

סטים: סט מצולם של האני מהאוף סונר בברצלונה

האני לייב ניו יורק

פודקאסט למועדון ההארי קליין

פודקאסט שהוקלט עבור מועדון האאוטפוט הניו יורקי

סט שהוקלט במסיבה המרתונית של דני טנגלייה בכנס הWMC במיאמי

סט מצולם של האני לביטפורט

קטעים: רמיקס ב- Classic

התנהגות פסיכדלית

רמיקס לגרין וולוט

וגם שיתוף פעולה עם הסולנית המיתולוגית של גרין וולוט כ- cajmere

אין פה את כל הקטע אבל זה רליס מעולה שלה משנה שעברה ואין אותו ביוטיוב

עוד רמיקס משנה שעברה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.