SCUBA // 16.3.15



קחו את הגלולה האדומה ותגלו את המטריקס: http://bit.ly/1KVRfRp

מושחתים נמאסתם!

זהו, שעון החול נגמר, בשלישי הקרוב כולנו הולכים לקלפי כדי לממש את זכותנו לבחור ולהשפיע על העולם שסביבנו בתקווה לעתיד טוב יותר, אבל ממש רגע לפני הדרמה הגדולה, אנחנו לא מוותרים על ההזדמנות החד פעמית למסיבה מטורפת באמצע השבוע. שלישי הוא יום חופש וזה אומר שלא צריך לקום מוקדם, וללכת לקלפי אפשר גם בערב. לכן אנחנו עומדים לחלוב את הפרה, למצוץ את העצם, לסחוט את הלימון, עד הטיפה האחרונה, במסיבת בלוק בחירות 2015 ארוכה במיוחד ובשלושה חדרים, ביום שני ה-16 למרץ - הלילה שלפני.

ברחבה הראשית - קבלו את המועמד שלנו לראשות הממשלה: שבוע לפני יציאת האלבום החדש והמדובר שלו, ושלושה שבועות לאחר פרסום הריליס הרותח החדש שכבר מעיף רחבות בכל רחבי הפלנטה, טיימינג זה הכל: האיש, האגדה והצוללן הגדול, פול רוז, א.ק.א Scuba, חוזר לתל אביב בפעם השנייה, לסט לא מצונזר שעלול לכלול תעמולת בחירות אסורה.

יפתחו, הצמד הלוהט TV.OUT שניגנו גם בהופעת הבכורה של סקובה בבלוק ב-2013, ויסגרו, עם סט התעמלות בוקר גורלי, אסף שמואל ונדובה מ-84%Creativity.

בסקוואט - שוב לוהט, עם שלושה קודקודים במפגש פסגה: אדריכל הסאונד ליאוניד קובל א.ק.א לוניה, בסט הבכורה שלו ברחבה עם הסאונד הפאנצ'י ביותר במזרח התיכון, עדי שבת האלוהית שחוזרת אלינו מברלין לביקור המולדת המסורתי, וסטפן "הרמות" בזבז שיסגור עוד מסיבה עם סט מרתוני לתוך הבוקר החדש.

ובלאונג' הקוקטיילים ומוזיקת המעליות - הנשיא אפלברג חושש מתוצאות הסקרים האחרונים, וינסה לשכנע את העוברים ושבים כי הוא האלטרנטיבה השפויה היחידה לשלטון הימין והשמאל, תוך כדי שהוא מארח את רזידנט החדר, מארקי פאנק האגדי, לסשן חתרני שכולו מסרים אנרכיסטים סמויים.

שימו לב - מכירת חיסול, לילה לפני הבחירות:
40 ש"ח עד השעה 01:00, 60 ש"ח אח"כ.

Monday March 16 at The Block
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
E L E C T I O N S - P A R T Y
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Main Floor:
T.V OUT :: Parallax :: Tel Aviv
S C U B A :: Hotflash Recordings :: Berlin
Asaf Samuel & Naduve :: 84%Creativity :: Tel Aviv
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Squat:
Lonya :: Asymmetric :: Tel Aviv
Stephan Bazbaz :: E Boded :: Tel Aviv
Adi Shabat :: The Block :: Tel Aviv/Berlin
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
The Cocktail Lounge:
President Apfelberg feat Markey Funk
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
פתיחת דלתות: 23:00. 40 ש"ח עד השעה 01:00, 60 ש"ח אח"כ.

אווירה: http://bit.ly/1vFfXJw

"זה היה כל מה שרציתי לעשות", עונה סקובה, כשהוא נשאל מה משך אותו למוזיקה, בראיון לרזידנט אדוויזר, "זה הדבר היחידי שיכולתי לשבת ולהתרכז בו למשך יותר מחצי שעה בלי להתפוצץ מזעם".

המתמודד של מועדון הבלוק לראשות הממשלה הוא ביטחוניסט עם עבר צבאי מפואר בחיל הים, המחזיק בשלל תארי כבוד כמו "אדמירל סצינת הבאסים", שידוע ביכולתו לצלול לעומק של מאות מטרים מתחת למים, אל טריטוריות של מרחבים חשוכים ואפלים, "נשיא הוטפלאש", מדינת התדרים הנמוכים שחלק מחברי הפרלמנט שלה, שאקלטון, פול וולפורד ודנס אנד פיקה, הם מהמוכשרים ביותר בגבולות ה-60 הרץ ומטה, ו-"שגריר התרבות של לונדון", בירת אנגליה שמפת הסצינה המוזיקלית שלה, הייתה נראית אחרת לגמרי ללא נוכחותו.

אמא שלו קוראת לו "פול". אנחנו קוראים לו הצוללן. פול רוז א.ק.א Scuba חוזר לתל אביב.

הלייבל בוס של "הוטפלאש", שהתחיל את דרכו כדי.ג'יי, מפיק ופרומוטר של ג'אנגל וטכנו בלונדון של תחילת העשור הקודם, הצטרף בהמשך לשידוריהן של תחנות רדיו פירטיות ולקח חלק בערבי הדאבסטפ המוקדמים של העיר, כאחד ממובילי התנועה בשנים הראשונות שלה.

מאוכזב מהכיוון המוזיקלי והמסחרי שהז'אנר לקח, החליט סקובה לוותר על מקומו כמנהיג מהפכה שכבר לא האמין בה, ולפתוח את הספקטרום המוזיקלי שלו כמפיק וכתקליטן לאופק רחב הרבה יותר. הוא חזר להפקת טכנו, אך הפעם בשילוב עם ההשפעות שרכש בסצינת הבייס האנגלית, כדי לרקוח תמהיל פוסט דאבסטפי ועתידני של בייס-טכנו, ביחד עם מפיקים אלכימאים נוספים כמו ג'וי אורביסון ואנטולד, ובהמשך החל גם לשלב אלמנטים מסאונד ההאוס האמריקאי של תחילת שנות ה-90, בדומה למפיקים כמו ג'וליו באשמור, טאלבוט, טנסנייק, ג'יימי ג'ונס ומייסאו פלקס.

במטרה להתחבר עוד יותר לשורשי הטכנו שלו, עשה סקובה את המעבר מלונדון לברלין ב-2007. ואכן, החורפים הקרים והנוף הפוסט-תעשייתי של הבירה הגרמנית, ניכרים היטב בשני האלבומים הראשונים שהקליט שם, אלבומים ששילבו יותר ויותר השפעות של טכנו, בתוך הסאונד המולטי ז'אנרי והכבד בבאס שלו, ושהקפיצו את שמו לתודעה בינלאומית רחבה.

מסלול ההמראה של סקובה המשיך עם רזידנסי במועדון הברגהיין, שם הנהיג את הליין הקבוע Sub:Stance, ליין שפעל במשך חמש שנים רצופות ושהשפיע על סצנת הטכנו הגרמנית, לא פחות מששאב ממנה השראה. ב-2010 הוציא אלבום מיקס בלייבל של הברגהיין, אוסטגוט טון, ונכנס לרשימת הדי.ג'יים הטובים בעולם של הרזידנט אדוויזר במקום ה-25 המפתיע. ב-2011 הוציא אלבום סט נוסף, הפעם במסגרת סדרת האוספים המיתולוגית DJ-Kicks, שהראה את היכולת הוירטואוזית שלו לשלב בין ז'אנרים שונים ושזכה לביקורות מעולות.

תוך כדי כל אלה, הפך הלייבל שלו "הוטפלאש" לתופעה נדירה ובלתי ניתנת לעצירה, עם ריליסים שהתפרשו על ספטקרום רחב ומגוון, מטכנו (סיגהה, סקוט פיטסג'רלד) ועד לחלק מהמוזיקה הנסיונית והחשובה ביותר של השנים האחרונות, עם אמנים כמו ג'וי אורביסון, מאונט קימבי, אנטולד וסקובה עצמו.

לינקים

אחד מלהיטי הטכנו הרותחים של התקופה האחרונה, מתוך האלבום החדש של סקובה שיוצא ב-23 למרץ:

הרמיקס ללוקד גרוב. עוד הפקת על של סקובה שמפרקת רחבות ברחבי העולם כבר כמה חודשים. נשק גרעיני:

הפליפ סייד של Why Yyou Feel So Low:

רמיקס חם מהתנור ל-DrewXHill:

מתוך שלושת האי.פיז תחת השם Phenix, שהוציא ב-2014, המאגדים את כל הצדדים המוזיקליים של סקובה - האפלים, הגרוביים והמרגשים:
Nineteen Eighty
Plateau
Choke
Time Relentless Time

רמיקס למת'יו דיר - אודיאון. מעולה!

גוף קשוח

הלהיט הגדול שלו מ-2011. קטע שקידם את הדיג'יי קיקס שלו, בעל השם המוצדק אדרנלין

האוס קלאסי רועם, מלווה בבייסליין מזוהם ומבעבע, וברייק פסנתרים להשלמת הקריצה לניינטיז. הקליפ גם מרגיש כמו מכונת זמן ל-1992:

עוד ריליס מבריק של רוז, הפעם תחת השם SCB. דיפ האוס עם ווקלס גאראג'יים להפליא:

סקובה אוהב את הניינטיז #2 - ביג ביט! (וגם קליפ מעולה):

דאב טכנו. רמיקס מהפנט ל- Fever Ray:

סטים וראיונות:
ראיון ברזידנט אדוויזור לקראת האלבום החדש

Awakenings סט מאינדהובן

הבוילר רום

בוילר ביחד עם ג'ימי אדגר

מתארח בערב לייבל של סשה בפסטיבל בי פי אם מקסיקו

סט שהכין למיקסמאג ביולי האחרון

וגם פודאקסט השני במספר שליווה את סדרת האי.פיז Phenix

סט מווי לאב ספייס. מיקסמאג הכתירו כאחד מהסטים הטובים של הקיץ, מי אנחנו שנתווכח

הפאקט מיקס, עשוי ביד אמן ורק עושה חשק לרקוד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.