MISS KITTIN, DJ STINGRAY // 11.06.15

מוזיקת רקע: http://bit.ly/1dmttPl


קריין: השמש שוקעת מאחורי קו הרקיע המשונן ואפלה יורדת על הדרום הפרוע. בחדר קטן וחשוך, בצד האחורי של מועדון הבלוק, שהוא עצמו הצד האחורי במפלצת הבטון של התחנה המרכזית, שהיא עצמה הצד האחורי והנטוש של העיר המאובקת ושבורת הלב, נרקמת מזימה זדונית ומסוכנת אשר עתידה להשפיע על גורל המין האנושי כולו.

חמישי ה-11 ביוני 2015 בצד האפל של העיר: מלחמת העולמות - אשת החתול מול האיש במסכה. האלקטרו טכנו הצרפתי פוגש את אביו המוזיקלי והרוחני שמעבר לאוקיינוס, האלקטרו טכנו של דטרויט, בקרב של להיות או לחדול.

בצד אחד של הזירה, ברחבה הראשית, ממרומי מגדל השן של הקלאסה הצרפתית שלה ומוקפת בגדודי חייליה הנאמנים, תפקד על המערכה הגורלית מלכת השלג הצחורה הלא היא אשת החתול, קרולין הרווה א.ק.א Miss Kitin, שנוחתת בתל אביב שבוע לאחר הופעתה בארמון האיטלקי ההיסטורי Villa Medici ושבועיים לאחר הבק טו בק המתוקשר שלה עם קלוד וון סטרוק ב-Ushuaia, איביזה, ובתרגום חופשי - החתולה מגיעה בכושר שיא ואתם כבר יודעים בדיוק מה היא מסוגלת לעולל לרחבה של הבלוק בלילות ירח מלא, כשהחתולים משוטטים ברחובות. http://bit.ly/1HetZeu

אך הפעם צפויה למלכת האלקטרו קלאש הפריזאית משימה קשה מכרגיל, כי בצד השני של הזירה, ברחבת הסקוואט הספונה במעמקי חדרי המכונות של המפעל, לב המאפליה, יתקבצו לוחמי המחתרת המורדים למבצע גרילה אנלוגי סודי ומלוכלך במיוחד, תחת פיקודו של תקליטן ההרכב הדטרויטי האגדי Drexciya, המנהיג המסתורי של ההרכב Urban Tribe, עם קארל קרייג, מודימן ואנתוני שאקיר, ואחד מהמוחות הקודחים, הקיצוניים והמקוריים ביותר של דטרויט עיר המכוניות, קבלו את האיש במסכה - שרארד אינגראם א.ק.א DJ Stingray, בהופעתו הראשונה והמרגשת בישראל. http://bit.ly/1BSoETW

מי ישאר לעמוד אחרון? המרתפים האפלים של דטרויט מול הרחובות הבוערים של פריז, הטכנו מול האלקטרו, המלוכלך מול הטהור, הקפיטליזם התעשייתי מול האנרכיזם הרדיקלי. זהו קרב על כל הקופה, ללא עכבות, ללא התנצלויות וללא רגשי אשם.

תחזיקו חזק.

Thursday June 11th at The Block
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
MISS KITTIN :: Paris - DJ STINGRAY :: Detroit
Partok :: Adi Shabat :: Anna :: Soussana :: Nimrod Katzir
President Apfelberg feat. Avigad & Kevin Azoulay
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
שימו לב - רק עד יום שלישי (או עד גמר המלאי): כרטיסים ב-70 ש"ח בלבד ללא הגבלת שעת הגעה.
הבטיחו את מקומכם לפני שהמחיר יעלה: http://bit.ly/1zGB1Wz
ולחברי מועדון: http://bit.ly/15rAs5s

וגם - המבצעים למקדימים נמשכים -
70 ש"ח לכולם עד השעה 01:00, 50 ש"ח לחברי מועדון עד השעה 01:00.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Miss Kittin

מתחילת דרכה כתקליטנית ב-1994, דרך שיתופי הפעולה עם דה-האקר, פליקס דה-האוסקאט, סוון ואת', סטיב באג, סת' טרוקסלר, מאיה ג'יין קולס, ולאחרונה מארק האוול, פופוף ודאבפייר, ממשיכה מיס קיטן להיות אחד מהקולות מעוררי ההשראה של סצינת המועדונים, אבל למרות שפרסמה כבר ארבעה אלבומי אמן ועשרות סינגלים ורמיקסים כמפיקה וכזמרת, כל מי שראה אותה רוקדת ומפזרת את הכריזמה המחשמלת שלה על העמדה, יודע שתמיד תישאר קלאברית בנשמה, שיותר מהכל, פשוט נהנית ממה שהיא עושה.

החתולה המלכותית ביחד עם מגדה והמפיקה הברלינאית Nyma, גרסת קאבר לג'וי דיביז'ן שהופכת באמצע להמנון טכנו סטייל ריצ'י הוטין בתחילת שנות ה-90: http://bit.ly/1Gi9axX
ההתחלה המחתרתית - http://bit.ly/1HetZeu
עם מארק האוול - ילדים עזרו לנו לגלות איפה קיטן? http://bit.ly/1dVMER3
This is a joke! סת' טרוקסלר: http://bit.ly/1T4H12O
קיטין ודאבפייר - Exit: http://bit.ly/1F2yanC
מכירים את פרנק סינטרה? אז זהו שהוא מת! http://bit.ly/1dmuVRJ

מנגנת לצד סולומון בליין שלו בפאצ'ה איביזה: http://bit.ly/1Imnd4T
מפרקת את הרחבה ב-Space, איביזה: http://bit.ly/1dmvxqu
סט משוגע מ-ADE באמסטרדם: http://bit.ly/1hQ2aef

DJ Stingray

טכניקה עילאית, מיקסים חדים כתער וסלקשן מהחדר שמאחורי החדר האחורי של חנות התקליטים, הוא האיש מאחורי הפרוייקט האלמותי Urban Tribe ביחד עם קארל קרייג, מודימן ואנתוני שאקיר, הוא נבחר בידי ג'יימס סטינטון, שגם נתן לו את השם סטינגריי, להיות תקליטן ההרכב הדטרויטי האגדי Drexicya, והוא הוציא עשרות סינגלים ואלבומים, המפגינים יכולות הפקה של טכנו תת-מימי בדרגה של מאסטר, בלייבלים כמו Mahogany Music של מודימן (שהיה גם חברו לספסל הלימודים), Planet E של קארל קרייג (חלק מהקלסיקות הגדולות של הלייבל) ו-Mowax של ג'יימס לאבל (עם אחד מהאלבומים החשובים ביותר בהיסטוריה של הלייבל הבריטי הנחשב).

אך למרות שהוא אחד מהכוחות המשמעותיים מאחורי הקלעים של הסצנה בדטרויט ב-25 השנים האחרונות, הוא שומר בקנאות על זהות מסתורית ולא נגישה, מתקלט ומופיע בציבור אך ורק עם מסכה על פניו, ודואג להוציא כמה שפחות עותקים מכל תקליט שהוא משחרר.

בוא נדבר בצלילים:

יש לך ייעוד, וזה הזמן להגשים אותו: http://bit.ly/1KUQpDH
הריליס הרותח החדש מלפני מספר שבועות: http://bit.ly/1HTVIgn
האיש הזה לא נורמלי: http://bit.ly/1BSoETW
שלמות של סאונד ואותנטיות מתפרצת: http://bit.ly/1dmv87y
אין דברים כאלה: http://bit.ly/1RUN7RO
הכל מחובר, קוסמיק אלקטרו טכנו מתחת למים: http://bit.ly/1JA8XXP
בלייבל של קארל קרייג: http://bit.ly/1F2yhzy
עוד קטע מהריליס החדש: http://bit.ly/1ATN5FK
וחדי האוזן יזהו את הסמפל המסתתר בקטע, מתוך המוזיקה המצמררת מסרטו האחרון של סטנלי קובריק: http://bit.ly/1JA91qG
פסיכיאטר כורסה: http://bit.ly/1QfoJgi
אשליות: http://bit.ly/1Heybed
שירת הפאקסימיליה: http://bit.ly/1AW9ulk

בוילר רום טירוף: http://bit.ly/1MfAexT
סט לרזידנט אדוויזר: http://bit.ly/1T4JgmJ
מאסטר את וורק: http://bit.ly/1MygeYb
ממכר: http://bit.ly/1dmwkrI

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.