Stimming Live // 04.06.15

מועדון הבלוק גאה להציג:

חמישי ה-4 ביוני 2015 - http://bit.ly/1LUYntu
Stimming Live :: Diynamic, Hamburg

כשהבאנו את דיוויד אוגוסט למועדון, שתי השאלות הראשונות ששמענו - לאחר קריאות ההתלהבות חסרות הרסן - היו "מתי סטימינג?" ו-"מתי סולומון?".

כפי שאתם בוודאי יודעים, אנחנו מעסיקים מחלקות שלמות של עובדים שהתאמנו כל חייהם בהגשמת משאלות שכאלו בדיוק והיום אנחנו שמחים לדווח לכם שהעבודה מתקדמת לשביעות רצוננו ובחמישי הקרוב נוכל לסמן וי מרגש על עוד פנטזיה רטובה שתיכנס לספרי ההיסטוריה של התחנה המרכזית החדשה, כשאחד מהכוכבים הבוהקים ביותר בסגל הנוצץ של Diynamic, לייבל העל של סולומון, ינחת בתל אביב. קבלו את המפיק והתקליטן מהמבורג, מרטין סטימינג א.ק.א Stimming במופע לייב אלקטרוני מלא!

ילוו את סטימינג ברחבה המרכזית, גיבורי המחתרת - טל "הקיק" כהן שיפתח, וסטפן בזבז "הרמות" שיסגור.

ברחבת הסקוואט יחגגו אנשי 84% ריליס בכורה לנדובה בלייבל הבוטיק הבריטי Rothmans, עם אורח מיוחד שסיפק רמיקס בריליס ושגם הוא חוגג את אלבום הבכורה שלו בלייבל Correspondant של ג'ניפר קרדיני - המפיק והתקליטן הבריטי המסתורי ג'ופרי ג'יימס לאונרד קירקווד א.ק.א Man Power.

יפתח חתן השמחה נדובה ויסגור אביר החלומות אסף שמואל. 

בלאונג' הקוקטיילים ומוזיקת המעליות - הנשיא אפלברג יארח את האיש, האגדה ורזידנט הלאונג' מארקי פאנק.

Thursday June 4th at The Block
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
STIMMING (Live) :: Diynamic Records :: Hamburg
Tal Cohen :: The Block :: TLV
Stephan Bazbaz :: E Boded :: TLV
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
The Squat: Double Release Party 84%Creativity
MAN POWER :: Correspondant / Hivern Discs :: UK
Naduve :: 84%Creativity / Rothmans :: TLV
Asaf Samuel :: 84%Creativity / Malka Tuti :: TLV
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
President Apfelberg feat. Markey Funk
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
שימו לב - המבצעים למקדימים נמשכים:
מחיר מיוחד עד השעה 01:00 - 50 ש"ח בלבד (במקום 90 ש"ח) + מבצע צ'ייסרים 1+1 על הבר.
לחברי מועדון: 40 ש"ח לפני 01:00, 60 ש"ח לאחר מכן.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"תמיד היתה לי התחושה שאני רוצה לשחק, לא להתאמן, ושאני רוצה לעשות דברים שלא נעשו בעבר. בגלל זה, הצלחתי לייאש לא מעט מורים לפסנתר. הגיע להם."

תקראו לזה דיפ האוס, תקראו לזה טק-האוס, תקראו לזה טרייבל האוס, המוזיקה שסטימינג מפיק נוגעת בכל אלו והרבה יותר. עם שילוב בין סימפולים לצלילים אורגניים אמיתיים, שייקרים מאולתרים ומלודיות מלנכוליות, המפיק המחונן מהמבורג עיצב לעצמו סאונד מינימליסטי, שבטי ומובחן במיוחד, שמצליח להיות אינטליגנטי ונגיש בעת ובעונה אחת. בשנים האחרונות הפך מופע הלייב האלקטרוני המהפנט שלו לחלק בלתי נפרד מהסאונד של דיינמיק, כשהוא מייצג את הלייבל, ביחד עם סולומון ודיוויד אוגוסט, בכל פינה בפלנטה - אם זה בפסטיבל דיינמיק בווארונג קלאב בברזיל, בפאצ'ה באיביזה או במסיבות הניאון המפורסמות שהתחילו באיביזה והגיעו למיאמי, אמסטרדם וברלין.

זהירות - מים עמוקים: http://bit.ly/1GO0ZtT

וגרסה נוספת לאותו טראק, הפעם מבוצעת על ידי התזמורת העירונית של ברנדנבורג!!!

בתור ילד מרטין סטימינג ניגן על כינור, פסנתר ותופים, ובגיל 15 התאהב ברעיון של יצירת מוזיקה על ידי סמפולים, דרך אמנים כדיג'יי קראש וגרוב ריידר.

כשנה מאוחר יותר, כשנחשף לראשונה לתקליטנים כסוון וואת' וכריס ליבינג, הוא ראה את עתידו - הפקה מוזיקלית. הוא החל לאגור תקליטים, וכאדם חובב צעצועים, גם עשה את צעדיו הראשונים בהפקה, תוך כדי תיעול הכישרון והידע המוזיקלי שרכש לאורך השנים.

מתוך אחד מערבי הניאון המפורסמים של דיינמיק רקורדס ב-2013 באיביזה. סטימינג בלייב היפנוטי ושבטי בסאונד נוצץ:

מעטים האנשים שמביאים משהו מקורי למוזיקת ההאוס. אם מטרת האמן היא להיחרט בתודעה ולהשאיר חותם על תעשייה רוויה כתעשיית מוזיקת המועדונים, הוא חייב לחדש. עוד מגיל צעיר, סטימינג עושה בדיוק את זה.

"אני רוצה שאנשים יראו אותי כאמן שכל הזמן מתפתח, שהסטים שלי לא יהיו צפויים, אבל שהמאזין תמיד ידע שהוא מאזין לסטימינג עכשיו."

ב-2006 הוא פגש לראשונה את סלומון ואדריאנו שבערך באותו זמן הקימו את דיינמיק לייבל, שם מצא בית. כשנתיים לאחר מכן, ב-2008, הוא שחרר את מה שיהיה הלהיט הראשון שלו וגרם לחובבי האוס מכל העולם לשבת ולכתוב הערות על שימוש בסמפלים, בשייקרים ובגרוב לטיני מלנכולי ומרקיד:http://bit.ly/1Qjgxqb

כשנה מאוחר יותר הוא שחרר את אלבום הבכורה שלו בדיינמיק, לקול ביקורות שהיללו את מקוריות הסאונד שלו ואת השימוש באלמנטים שהוא עצמו הקליט והעביר דרך אפקטים, בעזרתם הצליח ליצור משהו חדש, אישי מאוד, אך גם משועשע. הכל הולך.

סטימינג דוגם כל דבר שיכול להשמיע רעש סביבו ומשתמש בו לבניית הגרובים שלו. אם זו פחית קולה, מכונת קפה, פחי זבל או סכין פיצה מאיקאה, בעזרת כישורי התיפוף שרכש בילדותו, הוא מרכיב מכל אלה גרובים בלתי צפויים ומהפנטים.

2009 אלבום הבכורה - רפלקשנז

כשסטימינג סיים להקליט את הטראק, הוא השמיע אותו לסלומון שאמר לו שהוא יותר מדי מלנכולי לאיפי.

אז סטימינג החליט לכתוב אלבום.

ליין גיטרה שלא מנוגן על גיטרה אלא על תוף מסונתז המייצר אווירה פסיכדלית ומשועשעת, בדומה למוזיקה של וילאלובוס:

מהאלבום "ליקריש", 2011 -
מכינים קפה
מורידים עץ

הפתיחה המצמררת לאלבום "סטימינג" ב-2013 -

כיוצר שמעדיף להדגיש במוזיקה שלו טקסטורות, אווירה ורגש על חשבון להיטי רחבות 4/4, זה היה רק עניין של זמן עד שדי.ג'יי קוצה יתקשר. ב-2014 שחרר סטימינג את האיפי The Southern Sun בלייבל Pampa.

הריליס כלל שני קטעים חדשים שממשיכים את הקו החצי מלנכולי, בשילוב עם ווקאלז מתקתקים (צ'יינה טרי) ופסנתרים מלטפים (סאות'רן סאן) והרבה פרקאשנים פסיכדליים.

סטימינג עם סולומון:

עם דיוויד אוגוסט:


רמיקסים:
הרמיקס לסאשה פונקה ונינה קרביץ מ-2012

הרמיקס ליאן פולי

רמיקס ל-HVOB

רמיקס ליוקו דואו מ-2013

stimming - challenge the air (dynamic 2011)

סלייסז עם סטימינג

ראיון לא סטנדרטי ומאוד משעשע עם סטימינג

- - - - - - - - - - - - -

Man Power

האלבום של מאן פאוור במלואו. אלבום יוצא דופן ברב-גוניות שלו, עם השפעות מאמנים כרויקסופ, אייר ולורי אנדרסון, לא פחות משהוא מושפע מסצנת המועדונים

הרמיקס לנדובה

מאן פאוור הגיח משום מקום לפני קצת פחות משנתיים. עם סדרת קטעים מקוריים שהפיק והעלה ליוטיוב עם קליפים שהכין בעצמו. הוא הצליח ליצר הייפ מהר מאוד כשדיווח שכל אחד מ-12 הקטעים שהעלה הוחתמו על ידי מספר לייבלים שונים. המהירות והיעילות שבה עבד העלו תהיות על זהותו האמיתית של האמן שבשלב ההוא העדיף לשמור על חשאיות בנוגע לזהותו. היו שאמרו שזה פרויקט של טלבוט, היו שאמרו מייקל מאייר, מארק פיניול ועוד. ככה נסללה הדרך לאיפי בכורה בקורספונדנט, איפי שני בהייברן דיסקס של ג'ון טלבוט עצמו (מעורר חשד?), איפי נוסף בלייבל הניו יורקי ת'רון אוף בלאד ועכשיו האלבום,בקורספונדאנט.

האיפי בהייברן

במוזיקה המקורית שלו נושא מאן פאוור גישה ייחודית להפקה, הצליל שלו הוא כמו "קולנועי", אווירתי אבל באותה מידה גם מודע לעצמו פופי ומשועשע. זה בא לידי ביטוי בהפקה המוזיקלית שלו אבל גם בתקלוטים שלו - שניהם מייצגים עושר של מקצבים ומרקמים שונים שנשזרים לכדי סיפור מסגרת הגדול מסך חלקיו. מאן פאוור מגדיר את עצמו קודם כדיג'יי ואח"כ כיוצר וזה בא לידי ביטוי בפודקאסטים המגוונים שהוא נוטה להקליט:

Man Power Podcast for Correspondant Night @ Fabric London

Man Power Podcast for Clandestino

Man Power Podcast For Throne Of Blood

עם שלושה סינגלים ואלבום כמו גם אינספור רמיקסים, נראה שמאן פאוור מצליח ליצור לעצמו קהל נאמן שעוכב אחר כל מעלליו, והם לא מעטים. מיד אחרי תל אביב הוא נוסע לנגן בפסטיבל אלקטריק אלפנט בקרואטיה, גלסטנברי באנגליה ובברנינג מאן (מאייאן ווריור סטייג').

הבחור על האש!

איפי הבכורה

הרמיקס של דיסקודרומו מהאיפי בת'רון אוף בלאד

Zombies In Miami - This Is Not The End (Man Power Remix) (Correspondant, 2014)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.