Michael Mayer, Weval Live // 24.12.15

שימו את זה ברקע: http://bit.ly/1MoPHKb

"ההיסטוריה של קומפקט מלאה ברגעים של שינוי, בעיקר כשמשהו הופך להיות לפופולרי מדי. זה נכון שאחד מהאלמנטים הבסיסיים ביותר עליהם מבוסס הלייבל היה תמיד הפרשנות הרומנטית של הטכנו, אבל לאחרונה הסגנון הזה קצת איבד שליטה והוא מתחיל להרגיש צפוי מדי, ולכן אני מרגיש שזה הזמן ללכת לכיוון יותר אפל."

רחוק רחוק מכאן, בארץ השלג הנצחי, בקוטב הצפוני שבקצה כדור הארץ, מתגורר סבא בעל זקן לבן וארוך ושפם עבות. הוא לובש בגדים אדומים עטורי פרווה לבנה, מגפיים שחורים, וכובע אדום עם פעמון, יש לו מזחלת שלג גדולה רתומה לשמונה איילי צפון מכונפים, בית מלאכה קסום בו מועסקים גמדים חביבים, ובמשך כל השנה הוא מכין רשימות של כל הילדים בעולם, ילדים טובים וילדים רעים.

מועדון הבלוק גאה להציג:


חמישי ה-24 בדצמבר 2015 בצד האפל של העיר -

בלוק - אפשר כבר לקרוא לזה מסורת. פתיתי שלג מרחפים, עצי אשוח מנצנצים, איילים מעופפים וסנטה קלאוס עם מצנפת ושק מלא במתנות, בספיישל חג המולד של לייבל העל הגרמני KOMPAKT, עם אחד מהמוזיקאים המרגשים ביותר באירופה, בעל הלייבל, התקליטן, המפיק והרמיקסר הגרמני, מאסטרו מייקל מאייר שינגן סט מרתוני על המיקסר האנלוגי של הבלוק, מיד לאחר מופע הלייב החגיגי הראשון בישראל של ההחתמה הלוהטת ביותר של קומפקט בשנה האחרונה, הדואו ההולנדי הצעיר והמופלא Weval א.ק.א הדבר הכי יפה שיש בעולם: http://bit.ly/1S1rHEg וככה זה נראה בלייב, בטראו האמסטרדמי ז"ל. הקהל מטפס על הקירות: http://bit.ly/1YtATRw

יפתח אייל הצפון הצעיר "דאשר" א.ק.א אסף שמואל, יסגור אייל הצפון האהוב על סנטה, רודולף אדום־האף, א.ק.א קפטן אביחי פרטוק.

סקוואט - הדואו הלוהט ביותר מאז ימי גבי אנד דבי, ניב ארזי ודורי סדובניק א.ק.א Red Axes, חוזרים למשול ברחבת הסקוואט, עטורי כבוד ותהילה אחרי הסט האחרון והבלתי נשכח שלהם ברחבה הראשית לפני דמיאן לאזרוס. הגרזנים ינגנו מתחילת הערב ועד חמש וחצי בבוקר, כשיצאו לשדה התעופה לגיג הבא שלהם במועדון Lux בליסבון א.ק.א הבלוק של פורטוגל. קבלו את הריליס האחרון שלהם ב-Crosstown Rebels של לאזרוס:http://bit.ly/1ODWlxU

יסגור - הנשיא אפלברג הראשון א.ק.א נסיך קומפקט, אייל הצפון "פראנסר", שיקבל את הסקוואט לידיים הנשיאותיות שלו כדי להוכיח לכולנו עד כמה טובים יכולים להיות החיים תחת שלטונו הטוטליטרי הנאור.

לאונג' - המלחין/מפיק/אמן פטיפונים/אספן תקליטים/היסטוריון מוזיקה הירושלמי מארקי פ'אנק ינגן עם חברו הטוב מקס שרייבר, במסגרת השקת אלבומו החדש Instinct שיצא בלייבל Audio Montage - מסע מוזיקלי של גרוב ופסיכדליה קולנועית אל הפינות האפלות של התודעה, בהשראת סרטי מתח ואקשן מאירופה של שנות ה-70:http://bit.ly/1NwfBjd (זה מדהים ברמות שאנחנו לא יודעים לתאר במילים)

אחריהם יעלה ההרכב הבאר שבעי Re-Arbeiten המורכב מזיו מטושקה ונטלי בר, עם אלקטרוניקה סוררת לשעות בוקר במעלית.

* האירוע מתקיים בחסותו של הנשיא.

Thursday 24.12 at The Block
Kompakt Christmas Special
- - - - - - - - - - B L O C K - - - - - - - - - -
Asaf Samuel :: Malka Tuti :: Tel Aviv
W E V A L (Live) :: Kompakt :: Amsterdam
M I C H A E L - M A Y E R :: Kompakt :: Cologne
Partok :: Kompakt, The Block :: Tel Aviv
- - - - - - - - - - S Q U A T - - - - - - - - - -
R E D - A X E S :: Garzen Records :: Tel Aviv
Pr. Apfelberg :: Kompakt, The Block :: Tel Aviv
- - - - - - - - - L O U N G E - - - - - - - - -
Instinct Album Release Party
MARKEY FUNK :: Audio Montage :: Jerusalem
Max Schreiber :: Tel Aviv
Re-Arbeiten :: Beer Sheva
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
כרטיסים מוזלים (ללא הגבלת שעת הגעה): http://bit.ly/1wsf3Cw
ולחברי מועדון: http://bit.ly/1wsf753

כמו תמיד, שווה להקדים! עד השעה 01:00 - 60 ש״ח + מבצע צ'ייסרים 1+1 על הבר. 110 ש"ח לאחר מכן.
לחברי מועדון: 50 ש"ח + צ'ייסר חינם לפני 01:00, 70 ש"ח לאחר מכן.
* שימו לב - מומלץ לא להגיע ברגע האחרון כדי לא להתעכב בתור, רק מי שיעבור את עמדת הבידוק הראשונה עד השעה 01:00 יהיה זכאי להנחה.

הנחה למקדימים גם במכירה מוקדמת: כרטיסים מוזלים במיוחד בתוקף רק עד השעה 01:00 (המאחרים לא יורשו להיכנס למועדון ללא השלמה למחיר המלא):http://bit.ly/1zGB1Wz ולחברי מועדון:http://bit.ly/15rAs5s

זכרו - קלאברי הגל השני יקבלו הנחות הדרגתיות בקופה מהשעה 04:00
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Special Price at the door
until 01:00AM - 60 Nis plus 1+1 shots on the bar
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

מייקל מאייר

הוא גדל ביער השחור אי שם באייטיז, והתגורר לידו שכן שעבד בתור די.ג'יי ומעצב תאורה. לא ידוע מה ראה אותו שכן בעיניים של הילד הגרמני הצנום, אבל הוא נתן לו קלטת עם מספר קטעים, ואחר כך גם הגניב אותו למועדון שבו עבד. באמצע המועדון היתה בריכה עם מגלשות מים, לצדה היה כלוב ובתוכו אריה חי, הרמקולים העצומים ירו מלודיות דרמטיות ומתוקות של איטלו-דיסקו, והרחבה התפוצצה לרסיסים. מיכאל בן ה-14 חווה התגלות. "התמונה של האיש מאחורי עמדת התקליטן נצרבה לי בזיכרון" הוא נזכר שנים מאוחר יותר, "ידעתי מיד שזה מה שאני רוצה לעשות".

כיום נחשב מאייר לאחד מתקליטני העל של אירופה ואת הסטים הנרטיביים שלו מלמדים בבתי הספר למוזיקה. הוא קידם ונתן גב לאמנים כמו מתיאס אגויו, קוצה, הו מייד הו, גאסגאס וגי בוראטו, הוא רקח רמיקסים לשמות כמו דפש מוד, מובי והפט-שופ-בויז והיה אחראי למה שגם "רזידנט אדוויזר", גם "פיצ'פורק" וגם "פאקט", הכתירו בתור אחד מהמיקסים הטובים ביותר של שנות האלפיים.

מעבר לקריירה שלו כתקליטן וכמפיק, הוא גם הבעלים של אחד מהגופים המשפיעים והמוערכים ביותר בסצנה - לייבל העל Kompakt, שהוכתר על ידי העיתונות הבריטית כ-"לייבל שתרם יותר מכל לייבל אחר לדומיננטיות הגרמנית במוזיקת המועדונים האלקטרונית של ימינו".

חם חם #1 - רמיקס חדש למתייאס קאדן: http://bit.ly/1MoPHKb
חם חם #2 - הרמיקס המדובר והחדש אף הוא לת'יאו קוטיס (ושימו לב לסיקוונס האולד סקולי האפל שנכנס ב-03:20): http://bit.ly/1UQHR2K
מיוני השנה, במשקל כבד: http://bit.ly/1ODG1xb
סופר מאייר: http://bit.ly/1NENv3g
בלי טלפונים ברחבה: http://bit.ly/1S1CtKP
החיים עצמם: http://bit.ly/1PecCwm


מכשף אלפי אנשים בערב של DGTL ב-ADE האחרון: http://on.fb.me/1NEOJeR
והסט במלואו: http://bit.ly/1J0OH4f
הבוילר רום: http://bit.ly/1xzofIo
הבוילר רום 2: http://bit.ly/1eMlBC9
הם יצאו ב-2002, 2006 ו-2010, הם זכו לשבחים ופרסים בתור כמה מהמיקסים הטובים שיצאו אי פעם, והם עלו במלואם ליוטיוב לפני חודשיים. סדרת המיקסים IMMER של מייקל מאייר במלואה: http://bit.ly/1TXsS6b וזה: http://bit.ly/1Mp1KqX וזה:http://bit.ly/1ODYvgY

וויבל

כשמאייר היה בתל אביב בקריסמס האחרון בסוף 2014 ושאלנו אותו מה הדבר הטוב ביותר שהוא מכיר כרגע והתשובה שלו היתה רק שם אחד "וויבל. זה הסאונד המושלם!".

הצמד ההולנדי הארם קולר ומרז'ין סקולט אלברס נפגשו בבית ספר לקולנוע ב-2010, וכשגילו את האהבה המשותפת שלהם לצלילים אלקטרוניים יפים עד כאב, הם החליטו להקים את הצמד Weval. הריליס הראשון של השניים יצא ב-2013 ובנובמבר 2014 הם הוחתמו על ידי המאסטרו מייקל מאייר ללייבל הגרמני קומפקט. השאר הוא אמנם עדיין לא היסטוריה, אבל הוא לגמרי עומד להיות.

הדבר הכי יפה שיש בעולם: http://bit.ly/1S1rHEg
שני צידי הריליס האחרון: http://bit.ly/1NENDzD וזה: http://bit.ly/1YtJSlV
עמוק ומדוייק: http://bit.ly/1QCbp58
על הירח: http://bit.ly/1r1kJDy

וככה זה נראה בלייב, בטראו האמסטרדמי ז"ל. הקהל מטפס על הקירות:http://bit.ly/1YtATRw
עוד לייב מפסטיבל Best Kept Secret בהולנד, 2015: http://bit.ly/1RxoOfc
לייב אפ קלוז: http://bit.ly/1kaaGKk
פודקאסט: http://bit.ly/1PedUYa
פודקאסט 2: http://bit.ly/1PedXmY

רד אקסס

אין סט בבלוק שלא מכיל לפחות קטע אחד או חמישה שלהם ברגעי השיא, היומן שלהם מפוצץ בגיגים בחו"ל על בסיס קבוע, לפני מספר שבועות יצא הריליס החדש שלהם בלייבל של לאזרוס Crosstown Rebels וכשהם מנגנים אצלנו הם מצליחים איכשהו לגרום למערכת להישמע אפילו יותר טוב.

הריליס האחרון שלהם ב-Crosstown Rebels של לאזרוס: http://bit.ly/1ODWlxU
זה הדיבור:http://bit.ly/1GQH0Nc
פפריקה:http://bit.ly/1HmLYRP
באאם:http://bit.ly/1JOYXcF

מארקי פאנק

אחרי שבע שנים של שיתופי פעולה ופרוייקטים צדדיים רבים, המלחין/מפיק/אמן פטיפונים/אספן תקליטים/היסטוריון מוזיקה הירושלמי מארקי פ'אנק מוציא את אלבום הסולו השני שלו – "Instinct: a Study on Tension, Fear and Anxiety", העוסק בנושאים רגישים עבור כל אדם - הפחד, האימה, המתח והחרדה ודרכי ההתמודדות איתם.

האלבום הוא מסע מוזיקלי של גרוב ופסיכדליה קולנועית אל הפינות האפלות של התודעה, בהשראת סרטי מתח ואקשן מאירופה של שנות ה-70.

מאז שהוציא את אלבום הבכורה (forgot the word) בלייבל אודיו מונטאז' (התפוחים, רדיו טריפ, קראנץ' 22) בסוף 2008, פ'אנק השקיע את כל כולו בפרוייקטים משותפים (Audio Montage All-Stars, Les Hippies, Group Modular ועוד) ויצירת פסקולים לסרטי אנימציה קצרים. את הסאונד המיוחד של האלבום החדש הוא רקח תוך כדי עבודה על רמיקסים לאמנים אחרים (ביניהם - קולולוש, Men of North Country, איזבו, אומללה, 3421, ו-Jon Kennedy האנגלי).

הרעיון ל-"Instinct" נולד מתוך שיחות ארוכות עם המלחינה גל פרנקל, שיצרה ושרה את כל התפקידים הווקאליים באלבום. במהלך העבודה הצטרפו אליהם חברים נוספים שתרמו מכשרונם לקטעים שונים - שגיא זקס (קוביאשי פורצלן, אקשן!אטנשן!) - על התופים, רן נחמיאס (D.R.Y.) - על טרמין, אמיקו קוג'ימה - על חליל צד ואורי "מיקסמונסטר" וורטהיים (רדיו טריפ, התפוחים) - על טייפ-דיליי.

מומלץ במיוחד להאזין בחושך! http://bit.ly/1NwfBjd

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.