Mike Parker, Cio D'or, Honey Dijon - Friday 12.8.16

שימו את זה ברקע: http://bit.ly/2aEPNbG
מועדון הבלוק גאה להציג:
שישי ה-12 באוגוסט בבלוק, סופשבוע בדרום הפרוע חלק ב'.

בלוק - קפטן פרטוק, המלך פרעה ושתי הופעות בכורה בישראל של הצייר, המפיק והתקליטן האמריקאי מייק פארקר (לייב) והרקדנית, המפיקה והתקליטנית הגרמניה קיו ד'ור, ממנהיגי כת הטכנו הפסיכדלי העמוק.

סקוואט - הרזידנטים זידן ויוגו יבשרו על שובה המיוחל של נסיכת הנילוס, התקליטנית והמפיקה האמריקאית דה אמייזינג מיס האני דיז'ון.

לאונג׳ - פריזנט אפלברג, נמרוד אזולאי (האחים אזולאי שירותי גביה) ויואב סער (גרדן סיטי מובמנט).

(שימו לב - כל מי שירכוש כרטיס למסיבה בחמישי -
Apollonia - Thursday 11.8.16 - at The Block
יקבל בכניסה צמיד "בלוק פריידיי" המקנה כניסה חינם למסיבה בשישי עד השעה 01:30, וב-40 ש"ח מאוחר יותר)

Friday 12.8.2016 at wild wild south:

- - - - BLOCK - - - -
Partok - The Block - Tel Aviv
Mike Parker Live - Geophone - Buffalo, NY
Cio D'or - Semantica - Cologn
Pharaoh - The Block, Parallax - Tel Aviv

- - - - SQUAT - - - -
Zidan - The Block - Tel Aviv
Honey Dijon - Classic, Leftroom :: Chicago / NYC
Yogo - The Block - Tel Aviv

- - - - LOUNGE - - - -
President Apfelberg feat
Nimrod Azoulai and Yoav Sa'ar
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
עד השעה 01:30 - 50 ש״ח + מבצע צ'ייסרים 1+1 על הבר. 100 ש"ח לאחר מכן.
לחברי מועדון: 40 ש"ח + צ'ייסר חינם לפני 01:30, 70 ש"ח לאחר מכן.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
מכירה מוקדמת: http://bit.ly/2aFNqFI ולחברי מועדון: http://bit.ly/2ayZHpN
כרטיסים מוזלים בתוקף עד 01:30 בלבד: http://bit.ly/2aG4PuO ולחברי מועדון:http://bit.ly/2aETOqE
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

בלוק -

MIKE PARKER LIVE

"אני מקווה שכשאנשים יסתכלו ויקשיבו לקטלוג המוזיקה שלי, הם יוכלו להרגיש חזון עקבי. משהו מספיק מינימלי כדי שאפשר יהיה למקסס אותו עם דברים אחרים, אבל לא כל כך מינימלי עד שיהפוך למשעמם לחלוטין. זו המטרה. אני מנסה להשיג את המקסימום שאני יכול ממספר מצומצם של צלילים, כך שאני צריך לגרום לכל צליל שאני משתמש בו לומר הרבה, בניגוד להוספה של עוד ועוד צלילים."

"כל מה שאני עושה הוא בלתי ניתן לשחזור. הסאונדים, המקצבים, המנגינות, בכל פעם שאני ניגש לזה אני צריך לבנות את הכל מחדש, והיות שאני לא משתמש במחשב, הכל מוקלט בלייב, בלי פוסט פרודקשן, בלי אדיטים, בלי קאט אנד פייסט. באופן מוזר, זו היא בדיוק הטכניקה שאני משתמש בה כשאני מצייר - זה ספונטני לחלוטין, זה חייב להיעשות מהתחלה בכל פעם, בזמן אמת, ואני אף פעם לא מצייר מתמונות, זה תמיד חייב להיות מודל עירום חי. זה מה שמכריח אותי לחפש פתרונות חדשים בכל פעם."

הוא מרצה לאמנות באוניברסיטת ניו יורק; הוא צייר נערץ שמציג את עבודותיו בתערוכות ובמוזיאונים ושמצייר בעצמו את כל עטיפות התקליטים שלו (וגם מדפיס אותם אחד אחד בעצמו על ידי שימוש בטכניקה הנקראת הדפס משי. אם תנסו לגעת בעטיפות תרגישו שאתם נוגעים בציור שמן); הוא נחשב לאחד מנביאי כת הטכנו העמוק, המונה בין חבריה חלוצים איטלקים כמו דונטו דוצי, דינו סבטיני וג'ורג'יו גיגלי ויפניים כמו וואטה איגארשי ודי.ג'יי נובו, והידועה בחיבתה למסעות פסיכדליים ארוכים למעמקי המינימליזם ההיפנוטי ובשימוש המצמרר באלמנטים השאובים ממוזיקת טראנס מוקדמת; הוא מפתח כבר יותר מ-20 שנה את הסאונד האנלוגי המחשמל והמדוייק ברמות קליניות שלו (האגדה האורבנית מספרת שהוא מפיק את הקטעים שלו כך שניתן יהיה לנגן אותם בשכבות, אחד על גבי השני, בצורה מושלמת), סאונד שהפך להיות לסימן ההיכר המבדיל אותו מכל מפיק אחר בז'אנר, וההשפעה של שרשרת הריליסים שלו ב-Geophone, הלייבל שהקים, מורגשת היטב ברפרטואר של לייבלים מובילים נוספים בז'אנר כמו פרולוג, מוט-איבולבר, סמנטיקה, טיים טו אקספרס, ספקטרל סאונד ואחרים.

הוא כמעט ולא מופיע לייב, חוץ מבמקרים נדירים, לרוב רק בפסטיבלים הגדולים, כי לתחושתו, מערכות הסאונד במועדונים לא מסוגלות להכיל את הסאונד שלו. אנחנו כמובן התעקשנו שהמערכת של הבלוק תכיל אותו באהבה, ואחרי מספר מיילים שכללו מפרטים טכניים ותמונות להדגמה, הוא הסכים לחרוג מהרגלו ולהגיע לתל אביב עם כל הציוד האנלוגי ישר אחרי ההופעה החיה שלו בפסטיבל דקמנטל השבוע, כדי שגם אנחנו נוכל לשמוע את האריסטוקרטיה של הטכנו העולמי לייב במגרש הביתי שלנו.

בשישי הקרוב, חמישה ימים אחרי הלייב שלו בדקמנטל ושבוע לפני די.ג'יי סט בטרזור, המפיק, התקליטן, בעל הלייבל, הצייר והמרצה האמריקאי הגאון מייק פארקר יגיע בפעם הראשונה לישראל כדי לנגן לייב אנלוגי מלא ברחבה הראשית של הבלוק. היקום מפנק אותנו.

שימו לב - את המוזיקה של מייק פארקר מומלץ לחוות לא רק ברמת התפקידים והצלילים השונים, אלא גם ובעיקר ברמת מרקם הסאונד עצמו, המקבל כאן משמעות יוצאת דופן. גם אם אתם מקשיבים ברמקולים קטנים של מחשב או באוזניות, עדיין תוכלו להבחין בהבדל בין הסאונד של מייק לסאונד של כמעט כל קטע אחר שתבחרו כשהשוואה. זה מרקם נוצץ, חם, עמוק ותלת מימדי במיוחד, תוצאה של אולפן אנלוגי טהור לחלוטין, ללא מגע יד דיגיטלי, כמו גם יכולת פנומנלית לשלוט בציוד כדי להפיק ממנו את המקסימום. מייק גורם למכונות לשיר ולגוף שלנו להצטמרר -

מעט סאונדים שאומרים המון: http://bit.ly/2aEPNbG
חולני: http://bit.ly/2aEPttH
בועות אנלוגיות מנהלות שיחה: http://bit.ly/2aEaFf9
לתוך החור השחור: http://bit.ly/2b1i37D
קיו מתחת למים, המחווה של מייק לחברתו קיו ד'ור: http://bit.ly/2aDAoCl
חלק מהמגיבים התלוננו על כך שאין שום שינוי לאורך הקטע. רק לא ברור לנו למה הם רצו שמשהו כאן ישתנה: http://bit.ly/2aSbXT5
עוד משהו שלא משתנה בכלל ומזל שכך: http://bit.ly/2aDzCVW
חברו דונטו דוצי עם הרמיקס: http://bit.ly/1TiU94M
החיבור המושלם בין המינימליזם של מייק לגרוב של שיפטד נשמע ככה:http://bit.ly/2aCx4e8
הסאונד המופלא של מייק, אי שם בבאפלו ניו-יורק 1999. המושג "הקדים את זמנו" קטן עליו:http://bit.ly/2apNGah
״נשק סודי״ בכל תיק תקליטים שמכבד את עצמו: http://bit.ly/2aQu1yt
מתוך האיפי הנדיר שיצא ב-Aquaplano של דונטו דוצי, כבר בן 6 ועדיין מפרק רחבות מדי שבוע: http://bit.ly/1Cp66jJ

ברמת העיקרון הוא מופיע לייב רק בפסטיבלים ואין הקלטות, חוץ מכמה דקות בודדות פה ושם מאנשים שלא כיבדו את הוייב. זה למשל מפסטיבל לבירינט ביפן שנה שעברה, וכמו שכתב אחד מהמגיבים: "אני אפילו לא יכול לדמיין כמה מדהים זה בטח הרגיש להיות שם.":http://bit.ly/2aYJoWS
ראיון מרתק עם מייק פארקר על עבודתו כצייר וכמוזיקאי: http://bit.ly/2aEBIIx
וגם סט היפנוטי של מייק ב-Dommune היפני: http://bit.ly/2apRp7V

CIO D'OR

"האוזניים צריכות להתרגל לצלילים מסוימים כדי שאפשר יהיה להבין אותם. אם מעולם לא שמעתם את זה לפני כן, תוכלו תחשבו 'אני לא יכול לרקוד את זה, זה גרוע, כדאי שאני אלך.' אבל זה בדיוק מה שצריך לעשות, חייבים לאמן את האוזניים של הרקדנים כדי שיוכלו להיפתח לצלילים יותר מיוחדים, ואז יש לך קהל מעולה."

תעצרו את הכל ותראו את הבוילר רום המופרע הזה (שמתחרה אולי רק בסשן של דמיאן לאזרוס לתואר הבוילר ההזוי ביותר בסדרה). אבל לא רק להקשיב ברקע, כי את האישה הזאת צריך לראות כדי להאמין: http://bit.ly/2b2MREz

היא הגיעה לברלין בסוף שנות ה-80 כדי ללמוד ריקוד מודרני ואחרי שלוש שנים של אימונים מפרכים קיבלה עבודה ככוריאוגרפית וגם הצעה מפתה מלהקת מחול מפורסמת, אבל ממש ברגע האחרון, לפני שהמשיכה בדרך שהייתה מובילה אותה למקומות אחרים, היא הבינה שמה שהיא באמת רוצה לעשות זה לא לרקוד, אלא להרקיד. עם רקע מוזיקלי עשיר הכולל נגינה על גיטרה, תופים וקלימבה (!) ואהבה גדולה למוזיקה קלסית, היא לא התקשתה להתחיל להפיק מוזיקה מקורית ולתקלט, ובעזרת ערמות של כריזמה בימתית לא סטנדרטית בעליל וארגזים של כישרון לא מבוטל, הפכה למוזה הלא רשמית של כת הטכנו העמוק ולאחת מהצלעות במשולש המיסטי ביחד עם מייק פארקר ודונטו דוצי.

את ההשראה היא שואבת ממקומות, מנסיעות ומצלילים שהיא מקליטה במסעותיה. "אפשר להקליט בכל מקום. אתה רק צריך להקשיב. פעם אחת באוקינאווה, יפן, שמעתי בוטן מתגלגל על צלחת והקלטתי אותו; בטורקיה שמעתי המון דגלים ברוח וזה בדיוק הסאונד שהייתי צריכה; כשהופעתי בפסטיבל מובמנט בדטרויט, הקלטתי את הקול של המעלית במלון שלי אומר 'going up, going down', זה היה מושלם."

בשישי הקרוב הרקדנית, המפיקה והתקליטנית הגרמנית קיו ד׳ור מגיעה בפעם הראשונה לישראל ותנגן ברחבה הראשית של הבלוק.

בוילם רום ביקום מקביל: http://bit.ly/2b2MREz
פודקאסט לאקסליירטור מאפריל: http://bit.ly/1oUILQL
דומיון: http://bit.ly/2aJoMyA
מיקס משותף עם דונטו דוצי: http://bit.ly/2aJpwUu
הפקה משותפת עם דונטו: http://bit.ly/2aGzI2Y
קלאסיקה מודרנית: http://bit.ly/2b2NSfy
מתוך האלבום האחרון בסמנטיקה: http://bit.ly/2aBxzBJ
רמיקס טרי של מייק פארקר לקטע מתוך האלבום האחרון: http://bit.ly/2aOIc5u
רזידנט אדוויזור פודקאסט: http://bit.ly/2aQsvfS

יפתח את כל הסיפור קפטן פרטוק שיכין את הקרקע לקראת הפסיכדליה המתפרצת שתבוא עלינו לטובה, יסגור נסיך הטכנו נמרוד קציר א.ק.א פרעה שירדה בנו עם קיקים סמכותיים כדי שנבנה לו פירמידות על הרחבה.

סקוואט -

היכנו לשובה של נסיכת הנילוס, דה אייזינג מיס האני דיז'ון.

בתור בת טיפוחם של שתי אגדות ענק משיקגו ומניו יורק, דריק קארטר שבחר בה כתקליטנית האהובה עליו ביותר, ודני טנגליה שנתן לה במתנה את המיקסר הראשון שלה, להאני דיז'ון יש מספיק היסטוריה וכישרון מאחוריה כדי לא להסתמך על גימיקים כשהיא מגיעה לנגן, אבל העובדה שהצליחה להתברג בצמרת סצינה אלקטרונית גברית בעיקרה, בתור תקליטנית טרנסג'נדרית שחורה, רק הופכת את המסע שלה ליותר מרגש ומעורר השתאות.

היא נולדה וגדלה בשיקגו, ביתה של מוזיקת ההאוס, אבל חיה בניו יורק כבר שנים רבות, היא עדיין משתמשת בוינילים כפורמט המועדף עליה, כשהיא משלבת בין הבאמפ של השיקגו ג'קינג האוס, לבין הדרמה, השבטיות והאפילה של ניו יורק הקלסית מתקופת מועדון הטווילו והסטים הארוכים של טנגליה, היא מנגנת בקביעות בספוטים המובילים בסצינה כמו הפנורמה בר בברלין, הסאב-קלאב בגלאזגו, אאוטפוט בניו יורק, אושואיה באיביזה, הסמארט-בר בשיקגו, כמו גם בתצוגות ואירועי אופנה ברחבי העולם ולאחרונה גם כתקליטנית הקבועה של הרכב העל דיסקלוג'ר, כשליוותה אותם בכל ההופעות בטור האחרון.

במעבדות מיקסמאג: http://bit.ly/2b1j9ka
הרליס האחרון עם סבן דיוויס ג'וניור: http://bit.ly/2auaTUy
פודקאסט טרי לאיי.די: http://bit.ly/29F6Y7K
מתארחת ברדבול מיוזיק אקדמי: http://bit.ly/2b2ACaU
אצל היידי בביביסי 1: http://bit.ly/2aucJEG
בסרטון קצר ומרגש על הקשיים שבלחיות כאישה טרנסית: http://bit.ly/2b1l08W
שעתיים ראשונות מאולנייטר בניו יורק: http://bit.ly/2aBqq4j
רמיקס לגרין וולווט: http://bit.ly/2baq5HJ

על הפתיחה והסגירה שני הרזידנטים הוותיקים ביותר של המועדון, שלומי זידן לפני ויוגו אחרי.

לאונג' -

נשיאנו הנצחי אפלברג הראשון ינגן לצד רזידנט הלונג' ואחד ממייסדי "האחים אזולאי שירותי גבייה", נמרוד אזולאי, ושניהם יארחו את חבר להקת גרדן סיטי מובמנט יואב סער לסשן של מוזיקת מעליות תקועות בין הקומות.

נתראה ברחבות.

האותיות הקטנות -
- - - - - - - - - - - - - -
* שימו לב : הכניסה מגיל 24 ומעלה בהצגת תעודת מזהה בלבד.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* מומלץ לא להגיע ברגע האחרון כדי לא להתעכב בתור, רק מי שיעבור את עמדת הבידוק הראשונה עד השעה 01:30 יהיה זכאי להנחה!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
זכרו - קלאברי הגל השני יקבלו הנחות הדרגתיות בקופה מהשעה 04:00
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* המועדון אינו אחראי על בגדים או חפצים שלא ננעלו בלוקרים או בשמירת חפצים
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
כל מי שירכוש כרטיס למסיבה בחמישי, יקבל בכניסה צמיד "בלוק פריידיי" המקנה כניסה חינם למסיבה בשישי עד השעה 01:30, וב-40 ש"ח מאוחר יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.