Craig Richards, Stanislav Tolkachev Live // Thursday 23.03.17


שימו את זה ברקע: http://bit.ly/2m06McQ



מועדון הבלוק גאה להציג:
חמישי ה-23 במרץ 2017 בדרום הפרוע -

Thursday 23.3.2017 at wild wild south:
- - - - BLOCK - - - -
Craig Richards - Fabric, The Nothing Special - London
YOGO - The Block - Tel-Aviv
- - - - SQUAT - - - -
TV.OUT - Parallax - Tel-Aviv
Stanislav Tolkachev - Semantica - Ukraine
Pharaoh - The Block, Parallax - Tel-Aviv
Matushka - Kompakt, The Block, Parallax - Beer-Sheva
TV.OUT b2b Pharaoh
- - - - LOUNGE - - - -
President Apfelberg feat.
- - - - - ART - - - - -
Flyer Art: Prop Aganda
Photography: Eli Bohbot
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
עד השעה 01:00 - 70 ש״ח + מבצע צ'ייסרים 1+1 על הבר. 110 ש"ח אח"כ.
לחברי מועדון: 60 ש"ח + צ'ייסר חינם לפני 01:00, 80 ש"ח אח"כ.
זכרו - קלאברי הגל השני יקבלו הנחות הדרגתיות בקופה מהשעה :04:00
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
רק לחברי מועדון - כרטיסים מוזלים במכירה מוקדמת (הבטיחו את מקומכם לפני שהמחיר יעלה): https://www.eventer.co.il/craigstan
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
מגיעים לבלוק בקביעות, מכבדים את הוייב ורוצים להצטרף למועדון החברים? כתבו לעמוד הפייסבוק שלנו - The Block
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
שימו לב - כל מי שירכוש כרטיס למסיבה בחמישי, יקבל בכניסה צמיד "בלוק פריידיי" המקנה כניסה חינם למסיבה בשישי (פרטים בקרוב) עד השעה 01:30, וב-40 ש"ח מאוחר יותר.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

בלוק -

Block -
Craig Richards 23:30 - 05:00
Yogo 05:00 - End

Craig Richards

"ההגדרה של מוזיקה מינימליסטית היא עניין מאוד סובייקטיבי. עבורי זה ההפך מעמוס ומבולגן וההנאה שלי מגיעה מהתחושה הזו של מרחב; הרווחים שבין הצלילים הופכים להיות חשובים לאווירה לא פחות מהצלילים עצמם." קרייג ריצ'ארדס.

בתחילת 2017 ניצח קרייג ריצ'רדס במאבק על מפעל חייו: מועדון Fabric הלונדוני, שבו הוא מכהן כבר למעלה מ-17 שנה כרזידנט וכמנהל מוזיקלי, נפתח מחדש לאחר מאבק ציבורי ומשפטי ארוך שנרתמו אליו עשרות אלפי אנשים מכל רחבי העולם. לריצ'רדס, לא רק מפיק, תקליטן ואמן גרפי נערץ (הוא אחראי, בין השאר, על עיצוב העטיפות הנהדרות בסדרת אלבומי המיקס של פבריק), אלא אחד האנשים החשובים והמשפיעים בחיי הלילה הלונדוניים באלף החדש, יש חלק דומיננטי בניצחון הזה.

היום כבר קשה לזכור שעד לפתיחתו של פבריק, לונדון היתה במשך שנים רבות עיר של מגה-מועדונים צ'יזיים מאוכלסים על ידי סופרסטאר די ג'ייז שמנגנים להיטים למאסות, אבל ריצ'רדס, שעד אז נודע במסיבות המחתרתיות Tyrant, אותן ערך ביחד עם לי בורידג' (ולעתים רחוקות גם סאשה במצב רוח אנדרגראונדי במיוחד), שינה את התמונה עם אג'נדה מוזיקלית סדורה, עמוקה ומדויקת שהטמיע במועדון - כבר ב-2002 הוא הנחית את ריקרדו וילאלובוס בפעם הראשונה בלונדון והפך אותו לגיבור עירוני שהביא את בשורת המינימליזם לקלאברים הלונדונים, הוא הקדים את כולם עם אימוץ הכנופיה הרומנית בנהגת רארש, ראדו ופטרה אינספרסקו, ונתן למתיו דיר את הבמה המרכזית בחדר הראשי כשעוד היה אלמוני לגמרי. החדשנות המוזיקלית וההתמדה מעוררת ההערצה שהפכו את פבריק למוסד תרבות ולאחד מהמועדונים המשמעותיים בעולם, הם גם אלה שסייעו לו להינצל מהסגירה.

אחרי 17 שנים בהן הוא מחזיק את הרזידנסי הראשי והניהול המוזיקלי של פבריק, אפשר לומר בביטחון שקרייג ריצ'ארדס הוא הרזידנט עם מספר הגיגים הגדול ביותר בהיסטוריה ואחד מהוותיקים והנערצים ביותר הפועלים כרגע בעולם. חמוש בטכניקה ופלאו עילאיים, כשכל טראק נוזל מזה שמגיע לפניו ולזה שאחריו בזרימה שמימית, הסטים המרתוניים שלו בימי שבת בבוקר ברחבה הגדולה של הפבריק, הבק טו בקים האגדיים עם ריקרדו וילאלובוס, מסיבות יום ההולדת הנמשכות 30 שעות ברציפות והרוח ההרפתקנית שהוא משרה על כל חדר בו הוא מנגן, הם חומר לאגדות אורבניות שעוברות מפה לאוזן בין קלאברים במסדרונות חשוכים.

בחמישי הקרוב, רזידנט הפבריק קרייג ריצ'רדס חוזר בפעם השנייה לדרום הפרוע. צפו לריחופים ארוכים ואופוריים לכיוון הפלנטות המאירות בתקרה ולשקיעות רכות ומלטפות לתוך בסיס הגומי הגמיש שמתחת לרצפת העץ ברחבה.

שימו לב -בסגנון פבריקי מובהק, ריצ'ארדס יפתח את הרחבה הראשית בשעה 23:30 וינגן סט של חמש וחצי שעות עד השעה 05:00.
אתם לא רוצים לפספס אף שנייה מהדבר הזה.

חם מהתנור - שלוש שעות של קסם בפודקסט החדש שלו לרזידנט אדוויזר. שימו לב לסאונד הרך והקטיפתי, תוצאה ישירה מכך שריצ'ארדס הקליט את הסט על המיקסר המיתולוגי Bozak הידוע באבקת הכוכבים שהוא מפזר על המוזיקה שמנוגנת דרכו:http://bit.ly/2m06McQ
טראק אפטרי מהמדף העליון: http://bit.ly/2n1hfUf
שעתיים וחצי של גרוב חלומי: http://bit.ly/29E9Nal
אמנות הפרקאשן ברמיקס מטריף: http://bit.ly/2nyV9dA
בק טו בק עם סת' טרוקסלר: http://bit.ly/29xr0UF
בוילר רום: http://bit.ly/1xo5hnI

סקוואט -

תעצרו את הכל ותשימו את זה ברקע: http://bit.ly/2n9tMWg

Squat -
TV.OUT 23:30 - 03:00
Stanislav Tolkachev Live 03:00 - 04:00
Pharaoh 04:00 - 06:00
Matushka Live 06:00 - 07:00
TV.OUT b2b Pharaoh 07:00 - End

Stanislav Tolkachev Live

קוראים לו "המוצרט של המוזיקה האלקטרונית העכשווית", הקטעים שלו מוכרים כיצירות מופת מחתרתיות וחתרניות, וכשהן מנוגנות ברגע הנכון על ידי התקליטנים הגדולים ביותר, יהיו להן השלכות אפוקליפטיות על הרחבה, הוא השפיע על מאות אם לא אלפי מפיקים ותקליטנים מודרניים ויצר סביבו עדת מעריצים שמונה כל אמן טכנו שאתם מכירים (וגם כמה שעדיין לא), הרואים בו את אחד מפורצי הדרך המשמעותיים מאז חלוצים כמו ג'ף מילס וסרג'ן. המוזיקה שלו אטונלית, לא מתפשרת, טהורה ואותנטית עד כדי דמעות, ומצליחה לשבור את הסטראוטיפ המפורסם ביותר של הז'אנר: היא לא נשמעת כמו העתיד ולא נשמעת כמו העבר, היא נשמעת חסרת זמן.

בחמישי הקרוב אנחנו גאים ומתרגשים לארח את המפיק והתקליטן האוקראיני הנערץ סטניסלב טולקצ'ב שיחזור בפעם השנייה לדרום הפרוע, והפעם ללייב אנלוגי מודולרי ראשון בישראל, מוקף במיטב יבול הטכנו התל אביבי -

יפתחו צמד גיבורי העל TV.OUT עם סט מלודרמטי עד 03:00 בבוקר. הכינו את הממחטות. אחריהם - סטניסלב והסינטיסייזר המודולרי לייב. אחרי הלייב - רזידנט המועדון, התקליטן, המפיק, הלייבל בוס והנסיך נמרוד קציר א.ק.א פרעה המלך. בשש בבוקר - לייב אנלוגי של מטושקה א.ק.א "הדבר הלוהט ביותר ששמענו לאחרונה, מטושקה הוא החיים, בואו בהמוניכם", ולסיום - TV.OUT ופרעה בבק טו בק עצבני לתוך הבוקר הצהוב.

צמרמורת.

'כשאת לא בבית', קטע הנושא מתוך האלבום החדש של טולקצ'ב שיצא לפני מספר חודשים בלייבל ההולנדי מורד. חואן אטקינס ובטהובן נפגשים בחללית אחרי קץ כל הזמנים. תחזיקו את עצמכם חזק שלא תתפרקו: http://bit.ly/2n9tMWg
המנון טכנו שמרעיד כבר שש שנים כל רחבת טכנו שמכבדת את עצמה:http://bit.ly/29v0JFq
הסיפור של מישהו: http://bit.ly/2n24jOf
קטע סיום מצמרר שהפך להמנון, גורם אפילו לטכנואיסטים הקשוחים ביותר להתרגש:http://bit.ly/29r0QOR
ג'ף מילס נשמה: http://bit.ly/2n28o4Y
אופטימיות אופורית מהרליס הראשון שלו בלייבל Semantica המכובד:http://bit.ly/29v1oXr

לאונג' -

הכינו את עצמכם נפשית, everything must change עם הנשיא, מארקי פאנק וצחי סוזנה.

נתראה ברחבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.